Dovršio igru i većinom su dojmovi ostali isti kao gore. Iznenadio me ugodno čak combat na kraju, jer unatoč tim problemima s kamerom, obrambeni mehanizam combata ipak zahtjeva određenu vještinu s dodgeom, double jumpom i parryem. Prava je šteta da nešto više nije napravljeno s ofenzivnim dijelom jer se u principu puno toga svodi na spamanje rot hammera. Spirit bombe su definitivno mogle biti bolje iskorištene u borbi, a ne sjećam se jesam li onu slow time bombu bacio više od jednom u igri. Razrada ofenzivnog mehanizma je definitivno nešto na čemu trebaju poraditi, a ne da je 30% novih skillova dodatna strijela, dodatni rot napad ili dodatna bomba.
Neprijatelji su, kao što sam i predvidio, ostali jako bazični i jednolični. Nešto više su napravili tek kasnije s onim duhovima i onim kamenim što se kotrljaju, ali to je više-manje to. Boss borbe su mi bile čak i ugodno iznenađenje jer nisam očekivao da će biti neki izazov. Kako igra ide kraju, zadnjih 5 bossova je bilo interesantno. Recimo jako mi se svidjelo što su napravili s Hunterom, tj. kako su okrenuli do tad zacrtane paradigme borbi. Ok, Warrior je bio smijurija s dva napada, ali ovo ostalo je baš ok.
Exploring dio je, kao što sam rekao prije, ugodno iznenadio, ali isto tako nakon završetka igre sam shvatio da sam preko 80% stvari našao odmah u prvom prelasku bez potrebe backtracka za collectiblesima. S obzirom da mi je 12 sati trebalo za sve navedeno, sumnjam da će mi trebati više od 2 do 3 sata za skupiti par preostalih kapica, rotova i shrineova. S druge strane, neka i igara od tog trajanja, ne treba bit sve 100 sati.
Sve u svemu, zadovoljan sam s igrom. Ima nekoliko elemenata koji funkcioniraju dobro, nekoliko na kojima se mora doraditi, ali kada bi potencijalni nastavak dobio ozbiljan budžet i ljudstvo, pa odeš u neke šeme dodavanja kakvih dungeona, otvoriš još malo svijet za explore, popraviš combat i kameru, i napraviš nešto s pričom da mi je iole jedan lik zanimljiv, imaš "jeftin" pandan Zeldi što je itekakav kompliment.