Ako se ne varam, Kuro No Kiseki je danas vani u Japanu.

@kabegami gdje mozemo procitati/saznati ostale recenzije?

Ne znam... nisam na ništa naišao.

RPGFan i RPG Site znaju katkad recenzirati japanske igre, pa možda dođe kroz vrijeme.

Jedino moždamo čekati da overlay bude gotov jer:

    kabegami Meh, "svjesni" su oni već godinama pa eto, Reverie tek 2023... 😡

    Mogu samno mislit koliko vremena treba za napravit solidan prijevod jedne njihove igre. Sad kad igram zero i gledam da nakon svakog eventa svaki od stotinjak npc-ova ima novi tekst koji mora bit usklađen sa ostatkom igre i ostatkom serijala ne mogu vjerovat da je neko išao uopće radit fan translation ovih igara.

    ZeroField team rastura, ovim tempom mogli bi dobit prijevod do Božića 😃

      18 dana kasnije

      "NIS America will release the PC version of The Legend of Nayuta: Boundless Trails via Steam in Japanese on December 11"

        Da se usput pohvalim. Imam sve platine u Cold Steel serijalu, i ukratko 2, 4, 1, 3 su mi nekako redom ako bih rangirao. 4. mi je jako dobar i obožavam fajtanje, a 2. mi je uz brod i ekipu totalno bacio Suikoden vibru i tu se počelo sve širit pa mi je nekak bio najoriginalniji. U svakom slučaju stvarno mi je drag serijal iako ne i najbolji, ali TLOH saga definitivno ima mjesto srcu dragog JRPG-a. Je, ima klišeja 800 i Rean je pica kakve nema, ali jednostavno kad igram ove igre osjećam se kao doma i izlaze svakakvi osjećaji sreće iz mene.

          herc

          Vidjet će oni kad ih ispiratiziram i izoverlayam sve. I još ću ih tužti za nanošenje duševnih boli zbog japanskog grlenog vrištanja!

          foggy i ukratko 2, 4, 1, 3 su mi nekako redom ako bih rangirao.

          Za mene:

          4 je najbolja, naprosto su razorili sve pred sobom sa onakvim genijalnim combatom. K tome, kao netko tko prati serijal od prvog nastavka Sky trilogije, one krasne sitnice vezane za najveći misterij serijala koje na samome kraju ispale a potom se slože poput najbolje slagalice predstavljaju najbolju točku ove sage.
          2 bi bila druga. Jednstavno, klasični Trailsi sa pregršt obrata, misterija. Uzimajući elemente već znanih igara stvorili su igru sa apsolutno čarobnom osobnošću.
          3 je ovdje samo zato što je "izm,eđu". Jako puno se toga dogodilo, ali ništa se nije završilo. Iako, uvođenje dual MQ-a je apsolutni win.
          1 je zadnja... "idi od točke A do točke B, borba! RESET" i tako cijela igra... Skidam im kapu na posljednja 3 sata kad sve eksplodira.

          Platinu nemam niti jednu, iako sam svaki odigrao 2 puta... IV sam započeo i treći. Budem i četvrti, ako bude trebalo. 😃

            kabegami Meni je jedinica bila super da me uvede u ovo sve. Jest možda nekako najgora, ali ipak mi je približila likove i bazirala se na manjom i bitnoj skupini što je van tih linearnosti meni sjelo super. Pogodili su srž i makar se ništa previše ne desi, na kraju se desi sve. Trica mi je previše svega a ničega, i previše likova gdje svakom vuku da je bitan te mu daju 109378 linija teksta, a ne moraš baš toliko znat o svima. Fajt da, tu nemam šta reći, svakim nastavkom sve je bolje i koliko volim što rade opisat ne mogu. Ovakav fajt je kombinacija svega što ja najviše volim, baš po mojoj mjeri, iako neke starije igre imaju i bolji combat.

            Uglavnom, sve u svemu, gdje je prijevod

              foggy Meni je jedinica bila super da me uvede u ovo sve. Jest možda nekako najgora, ali ipak mi je približila likove i bazirala se na manjom i bitnoj skupini što je van tih linearnosti meni sjelo super.

              Ma ok je jedinica, pogotovo ako se prethodno igrao Zero/Ao pa je jako zanimljivo pratiti sve što se događa.
              Moj najveći problem je taj šablonski pristup pričanju priče. Svaki chapter ima početak, zaplet, vrhunac i kraj. Problem je što se nakon kraja chaptera ne osjeća međusobna povezanost između istih jer svaki put krečeš ispočetka. Priča se ne gradi lijepo kao što se gradila u prethodnicima.
              Dvojka nema tih problema, niti bilo koji drugi nakon jedinice.

              foggy Trica mi je previše svega a ničega

              Trojka jako puno toga otvara a ništa ne završava, sva sreća da to čini četvorka...zapravo bi 3 i 4 trebali gledati kao iste igre. 😃

              foggy Uglavnom, sve u svemu, gdje je prijevod

              https://zerofield.net/2020/09/30/hajimari-no-kiseki-spreadsheet-translation/
              OVDJE! 😃
              Sad nam se @f_i_c_o negdje podmuklo smije, ali dobit će on...

              Što se tiče prijevoda, bio je jedan pothvat prije par mj kojim bi implementirali overlay u samu igru, no NISA ih je (zbog autorskih prava) srušila prije no što su uspjeli poletjeti.

                kabegami Ma ok je jedinica, pogotovo ako se prethodno igrao Zero/Ao pa je jako zanimljivo pratiti sve što se događa.
                Moj najveći problem je taj šablonski pristup pričanju priče. Svaki chapter ima početak, zaplet, vrhunac i kraj. Problem je što se nakon kraja chaptera ne osjeća međusobna povezanost između istih jer svaki put krečeš ispočetka. Priča se ne gradi lijepo kao što se gradila u prethodnicima.

                Upravo zato biram jedinicu ispred trice, jer točno si opisao oba nastavka. Trica je šablona da veća ne može biti, apsolutno sve ide tim tokom 1,2,3,1,2,3... I nije mi se svidjelo toliko praznog hoda jer mi fali malo tih likova sastrane i njihovih priča, a u jedinici barem imam fokus na svoju ekipu. Naravno, Eliota treba protjerat iz igre x4.

                Lauru sam ljubio kroz sva 4 nastavka, ali pošto sam igrao više puta tu su pale i Alisa, i Emma, a dok sam otvarao sve trofeje i final bonding evente, pali su i svi drugi. Rean je na žalost morao i po sestru zbog trofeja, baš je gad.

                Ma jebem im sve e, ti prijevodi i to sve skupa, već su 12 puta sve mogli portat, ionak im igre rade i na tosteru.