Tuhy Momak, ne prišijavaj mi nešto što nisam reko.
Momak, citat koji sam citirao je u tvojoj objavi i na njega sam se osvrnuo u paragrafu. Iza toga čvrsto stojim, rad na ekspanzijama je nastavak razvoja na glavnu igru i tako je već 20 godina ili koliko već ekspanzije postoje. Jedino što se promijenilo je marketing koji unaprijed jasno ističe koji je plan s igrom. Ne znam što tu točno ne valja s obzirom da znaš da nećeš kupovati nedovršeni proizvod, već ćeš dobiti igru koja će se ispolirati koliko to bude potrebno i dobivat će dodatan sadržaj. Ako nekome odjednom ne smeta što bi se 3 tjedna nakon izlaska, kada se hvale prodajnim brojkama, izjasnio plan za daljnji razvoj, onda je problem u igraču, ne u marketingu. Sve što dobivaš ovakvim marketingom je slika da si siguran u svoj proizvod, siguran si u to da se isplati nadograđivati i transparentan si prema igračima jer im jasno govoriš što mogu očekivati za svoje novce. Na kraju krajeva si i sam rekao da Season Pass kupuješ ako želiš, kada želiš.
Tuhy Za svoje novce koje namjeravam potrošit ne nešto imam pravo i hvalit to, a i prigovarat ako mi se nešto ne dopada.
I nitko ti to pravo ne uskraćuje niti brani kao što ne brani drugima da odgovore na isto jer nisi jedini koji troši novac na igru.
Tuhy Ne diram samo tvoj dragi Ubisoft nego se to odnosi na sve.
Molim te da se kloniš insinuacija o fanbojizmu s obzirom da svega nekoliko objava iznad možeš vidjeti da sam sposoban kritizirati i serijal i Ubisoft. Ja uživam u igrama koje radi Ubisoft. Isto tako sam sposoban vidjeti nedostatke i preko njih preći jer mi osobno ne smetaju u onome što im igre nude. Isto sam i sposoban istaknuti te nedostatke, a ne ih prikrivati ili negirati.
Nisi jedini u raspravi i očito ubuduće moram specifično naglasiti kome pričam kada razlika u paragrafima očito nije dovoljno jasna. Rasprava traje već neko vrijeme, a kada idemo van ove teme lako se primijeti da u svakoj vijesti s portala ili temi na forumu dolazi do masovne pljuvačine jer Ubisoft. I to ponajviše od strane onih koji Ubisoftovim igrama nisu prismrdili već pola desetljeća. To je vidljivo nešto više u ovoj temi prema tome da se skače odmah na zaključak da se iz igre režu materijali, po tome da su fore o downgradeu sveprisutne, a riječ je o problemu iz prve polovice prošlog desetljeća. I na to se odnosim kada kažem da su igrači privilegirani. Jer na sve odmah gledaju negativno. U niti jednom trenutku ne padne na pamet prvo potražiti pozitivu jer je lakše prigovarati.
maverick Ja samo znam da 2004. izdan GTA San Andreas koji bijase 2 godine i nesto sitno u izradi ima vise sadrzaja i detalja nego 90% danasnjih igara i dosao je bez ikakvih dlc-eva itd, a tada je bio cudo pogotovo velicinom tako da DA, smatram da su danasnji developeri ljencuge, a izdavaci lakome lopovcine.
Ja pak smatram da ne znaš o čemu pričaš. Kompleksnost izrade igre u 2004. i 2020. je neusporediva. Puno je kompliciraniji proces s puno više kilometrima naprednijih tehnologija. O broju ljudi koji zapravo moraju raditi na projektu da bi se on napravio u neko očekivano vrijeme da ne govorim. Od studija od 20 ljudi koji su mogli u to vrijeme napraviti veliku igru, sada je potrebno nekoliko stotina. Najlakše je omalovažavati struku o kojoj ne znaš ništa. Unity je relativno pristupačan zbog C# jezika i k tome je besplatan, a na Udemyju imaš jeftine tečajeve, idu po 10€ čak. Slobodno se primi posla i napravi igru kada je tako lako.