Ne kužim čemu tolki backlash kaj sam se požalio na turn-based borbu.
Baš ste mi nejasni.
Igraj kaj ti se sviđa, pusti mene sa pizdim na turn-based borbu.
Ne kužim čemu tolki backlash kaj sam se požalio na turn-based borbu.
Baš ste mi nejasni.
Igraj kaj ti se sviđa, pusti mene sa pizdim na turn-based borbu.
Pročitao sam ovdje nekoliko krivih informacija i jednostavno netočnosti, a isto tako i zbunjenost oko određenih stvari pa bih htio malo pojasniti.
Fenix Dobro je li netko igra ovo? Jučer je izašao. Meni je prvi jedna od najdražih igara ikad i jedva se suzdržavam da ga ne kupim.
Za sebe osobno znam da ću čekati punu verziju jer je ovo Early Access. Nije čitava igra dostupna niti je dorađena do mjere koju osobno preferiram. Prodaja je visoka, no pitanje je koliki je broj samo prednaručio igru, a koliki broj zapravo igra Early Access.
wooddiebone Zašto?
Zašto su išli na retardirani turn-based combat?
Da sam htio Divinity, igrao bi Divinity.
Jebali ih encounteri od 45 minuta.Sve kaj su trebali je skopirat Pillarse.
Jebemu mater.
Razlog je udaljen jedan jednostavni Google upit, a dolazi od vođe samog studija, Svena. Baldur's Gate III pokušava biti što je više moguće DnD igra. To znači da implementira pravila i sisteme 5. izdanja DnD-a i to sa sobom vuče borbu na poteze kao i utjecaj "kocke" na sve vještine u igri. Nadalje, takav je sistem idealan za Larian jer ne mora izmišljati toplu vodu, već radi na evoluciji svog vrlo kvalitetnog sistema viđenog u oba nastavka Original Sina. Takav pristup je svakako dobar izbor jer će sav fokus u borbi otići na kvalitetnu evoluciju tog sistema, a ne na izradu sistema s kojim nemaju iskustva. Dakle, da rezimiram, dva su razloga. Prvi je to što je naglasak na tome da je ovo DnD igra, a drugi je taj da je Larian vrlo iskusan u izradi kompleksnih sistema borbe na poteze. Zašto dobiti dva polovična sistema umjesto jednog izuzetno kvalitetnog?
fensisuperstar Zato su pillarsi 2 isfejlali sa prodjaom
Ovo je netočno. Prvi Pillarsi su bili velika Kickstarter uspješnica. Nakon toga, iz neobjašnjivih razloga je Feargus Urquhart odlučio nastavak promovirati na Figu koji ima puno manju popularnost od Kickstartera. Da bi stvar bila bolja, toliko je loša komunikacija bila oko Fig kampanje da mnogi ljudi koji su podržali igru nisu ni znali da je igra izašla. Na to nadodaj još dugotrajni problem s memory leakom i dobiješ vrlo slab start. Sustav borbe drugih Pillarsa puno je napredovao od jedinice i bio je snažan adut u igri bogatoj pozitivnim dojmovima. Primjerice, Pathfinder: Kingmaker je Kickstarter uspješnica te se unatoč prigovorima na borbu u stalnom vremenu prodao u dovoljnom broju da se osigura Kickstarter kampanja za nastavak koja je do svoga kraja skupila preko $2mil.
ibor4you Divinity sa drugim imenom lol.
Ovo je jako površan način za gledati igre u generalnom smislu, a kamoli tek RPG-e koji imaju duboke mehanike čije nijanse razlike mogu drastično utjecati na to kako se igra zapravo igra. Iz ovoga ispada kao da Larian nije u potpunosti unaprijedio svoj pokretač, kao da nisu uveli motion capture za sve likove u igri, kao da nisu narativno u posve nepovezanom svijetu, kao da nisu uveli veći naglasak na odnos s likovima, kao da ne rade na napretku svog sistema borbe.
wooddiebone Ne volim turn-based borbu i ne postoji niš sa čim me ti možeš uvjerit da je bolja.
Oprosti, ali ovo je stvarno djetinjast pristup. Ne moraš se brinuti da će te netko uvjeravati jer si sam kriv što si zatvaraš vrata kvalitetnim naslovima.
wooddiebone Ne kužim čemu tolki backlash kaj sam se požalio na turn-based borbu.
Ja ne vidim nekakav backlash, dosta ljudi se zapravo raspisalo općenito o oba sistema i njihovim implementacijama i vodi se kvalitetna rasprava.
Fićo arbiter.
Malo razmišljam, nije me turn-based borba odbila od igranja South Park igara, nebu ni od ovog.
Hvala na reality checku.
Svejedno čekam ful verziju. Ako ovo krekaju mogel bi skinut i probat pa ak mi se svidi uzmem full verziju.
Fico rolovo natural 20 za persuasion check.
ja čekam dok izađe iz EA jer ako sad uzmem... pas mater.
kad sam se zakačio za DOS2 nisam se skidao tjednima. onda sam se zakačio za DOS2 enhanced verziju i nisam se skidao tjednima.
ako skinem baldurs gate, uz poe, i ostale SP igre koje moram završit kak cu sve stići riješit do cyberpunka!?
Prešo sam i BG1 i BG2 i Icewind Dale, prve Falloute....
Po pitanju ovog naslova, ne postoji bolji studio na svijetu osim Lariana koji bi mogao bolje napraviti novu BG igru!
Da, niti Obsidian koji je napravio odlične Pillarse nema mogućnost napraviti takav naslov koji može Larian.
Turn based borba - prednost pred pauziranjem momentalno! pogotovo sa ovime šta je Larian narpavio sa prvim Divinitem
doktor1 moguce da govoris istinu, ali kako ti znas da nitko drugi nije sposoban osim tog Larian-a za kojeg nisam nikad ni cuo? Tko god drugi da je radio barem ne bih gledao igru vec bih ju i igrao.
Imam original Baldurse, ali ide mi na kuki taj zastarjeli klasicni turn based u ovom i iako nemam nista protiv nek idu tim tokom jer vidim da su ljudi u transu, ja cu ipak zaobici. Neki hibridni turn based mozda - ok, active battle ili nesto trece, ali ovo drkarenje konstantno po menijima i cekanje reda koda bi te netko cekao da ga napadnes, su za mene outdated. Opet na drugu ruku bolje i turn based nego one pizdarije sa ff7 rimejkom i ff15. Ono je odvratno. Opet mislim da se moze neki hibridni sustav napraviti da svi budu zadovoljni.
maverick kako ti znas da nitko drugi nije sposoban osim tog Larian-a
simpatično kako je info updejtan "from the creators of baldur's gate 3"
also, DoS2 se još uvijek updejta sa free dlcovima. Pa ti vidi kakvi jebeni kraljevi.
i mean moraš biti jebeno uzvišen (haha) da uopće dođeš do gameplay ideje gdje staviš nekoliko tona predmeta u torbu i onda baciš torbu sa telekinezom nekome na glavu. bigbrainmoves
fensisuperstar to je igra za pametne ljude. Znaci ja otpadam. Vratite mi gdje klikcem na protivnika i moj lik sam napada. Da sam volio razmisljati i taktizirati bio bih neki general u americkom pentagonu.
Al fensi ja kužim tvoje oduševljenje sa DoS, ali to ne odgovara na maverickovo pitanje. Deflectaš tak stalno.
To što je Divinity dobra igra ne znači apsolutno ništa u kontekstu Baldursa.
Divinity nije Baldurs. Niti to što je Divinity odličan, ne znači da je Baldurs odličan niti da je Larian savršen izbor za napravit Baldurs novi.
Naravno, ne tvrdim ništa, al ti to predstavljaš ko da se podrazumjeva, a ne podrazumjeva se.
Mislim Rockstar je napravio RDR2, to ne znači da su savršen izbor za napravit idući Uncharted.
wooddiebone Deflectaš tak stalno.
Fensi je inkarnacija Sekira u modernom dobu. Stalno dodga i deflecta.
Deflectam? Ja deflectam?
Woodie, više puta sam ti rekao, tvoje fore na meni ne funkcioniraju
@Fico ti je objasio zašto je Larian najbolji studio za Baldurs Gate 3.
Sve je rečeno. Nema studija na ovoj planeti koji može napraviti bolji baldur's od ovoga.
Jer da postoji bolji studio za Baldur's od Lariana taj bi ga drugi studio radio. Baldur's gate 3 je već 2 put propao, i sigurno neće stavljati igru u ruke studija koji nije trenutno najkvalitetniji studio za DND igre na tržištu. Kad imaš dvije igre koje su above and beyond svega u tom žanru nećeš sigurno sjebat treću kad imaš ekipu koja živi DND.
možeš se trudit sa:"ALI TO NIJE DOKAZ DA NE POSTOJI"
brojke su dokaz.
fensisuperstar ja se klam dadit da bi Bajover napravio boljeg Baldursa.
Baldur's je izasao pre milion godina, ovo je Larianov osvrt na serijal, i sa tim naravno da sa sobom donose turnbased combat koji su doveli na visoki nivo....opet puno vise ima smisla za nesto sto je inspirisano DnD-om.
Znali za Larian ili ne, nemoze se poreci njihov pristup projektima i kvalitetu istih...povotovo u tb combatu.
Iskreno meni se vise svidja ovaj moderniji old school izometrijski prikaz (Pillars) ali jebat ga nije ni ovo lose.
Kako god, nekom se ne svidja turnbased i mozda mu je to dovoljno da preskoci igru, skroz razumljivo, na kraju krajeva ova igra nece izaci jos godinu-dve tako da ko zna kako ce izgledati na kraju.
Meni turn based bas prija, pogotovo zbog tog taktickog pristupa i jednistavno puno vise koristim sve moguce sposobnosti svojih likova.
Dve igre sam dosad uzeo u EA, prva je bila Hades, zato sto stvarno verujem u taj tim...I sada BG 3 iz istog razloga.
fensisuperstar
Kažeš da moje fore ne funkcioniraju i onda daš odgovor kakav si trebao dat prvo kad te maverick pitao.
maverick moguce da govoris istinu, ali kako ti znas da nitko drugi nije sposoban osim tog Larian-a za kojeg nisam nikad ni cuo?
Oprosti, ali ovo je takvo cjepidlačenje u kojem ni sam ne daješ potencijalni odgovor ili bilo kakav argument, već samo prigovaraš prigovora radi. Nadalje, to što nisi čuo za Larian ne znači da Doktor nije u pravu. To što ti ne znaš za nešto nije ni od kakve važnosti za kredibilitet njegove tvrdnje. Larian se već godinama provlači po javnosti kao izvrstan studio koji je napravio jednu od igara generacije, Divinity: Original Sin 2, za istu je pokupio niz nagrada i vrlo su popularni kao i oba Original Sin nastavka.
No uzet ću za tren to pitanje kao ozbiljno. Kao prvo, cRPG igre su vrlo teške za napraviti. Jedan je od rijetkih žanrova u kojemu i narativna strana i ona za gameplay nose jednaku težinu, a time moraju kvalitetom zadovoljavati obje. Usudio bih se reći da nitko nije uspio toliki naglasak staviti na oba segmenta i izvesti ih u tolikoj kvaliteti i sinergiji kao što je Larian. Obsidian je majstor pripovijedanja, no svatko tko kaže da sistem borbe u Pillarsima (i to oba) nije podložan tzv. cheeseanju, nije igrao igru. Taj je sistem dobio svoju bolju verziju u dvojci, no i dalje je bio slabiji od narativne strane i atmosfere stvorene kvalitetnom naracijom i odličnim glazbenim aranžmanom. Owlcat Games je, primjerice, javnosti predstavio Pathfinder: Kingmaker i također nije uspio usavršiti tu kombinaciju naracije i gameplaya. Dok je naracija bila na zadovoljavajućoj razini, pogotovo po pitanju posljedica odluka, nedostajalo je interaktivnosti s likovima, pogotovo s pratiteljima. S druge strane, gameplay nije bio uravnotežen jer se pokušao 1:1 prenijeti sistem Pathfinder P&P-a ne uzimajući u obzir da se u pokretu, van borbe na poteze, izvedba znatno razlikuje.
Oba developera su imala problema s bugovima i curenjem memorije, no Owlcat je ipak bio problematičniji. Htio bih naglasiti kako su oba serijala izvrsni primjerci cRPG žanra, no niti jedan nije došao do te razine kao Larian.
Divinity: Original Sin 2 je cRPG koji besprijekorno spaja gameplay i naraciju. Posljedice odluka nisu jasne, a postoji niz različitih smjerova u kojima razgovor može krenuti. Svaki pratitelj ima svoju pozadinsku priču koja se u obliku questova proteže kroz čitavu igru, dok je dijaloge potrebno pažljivo pratiti jer mogu odnos odvesti u različitim smjerovima. Kada pričamo o gameplayu, može se obuhvatiti i odgovor na donju tvrdnju.
maverick ali ovo drkarenje konstantno po menijima i cekanje reda koda bi te netko cekao da ga napadnes, su za mene outdated
Dojma sam da nisi igrao igru na poteze već godinama, ako ne i desetljeće. XCOM je odradio odličan posao, Wasteland 3 je ove godine odradio izvrstan posao s borbom na poteze koja je popraćena odličnom glazbom stvarala gotovo filmske trenutke. The Banner Saga i Ash of Gods su koristili interesantan sistem zdravlja i energije koji je dao raznolikost napadima i tjerao na razmišljanje o više mogućih scenarija. I na kraju imamo Divinity: Original Sin, pogotovo dvojku. To je igra u kojoj bossa možeš zatočiti između četiri njegova portreta i zapaliti mu tlo pod nogama čekajući da umre jer ne može pobjeći. Jednim likom možeš pogoditi bačvu vode pored neprijatelja, dok drugim baciš munju iz prstiju koja lokvu pretvori u naelektriziranu zamku smrti. To je igra u kojoj možeš baciti ulje na pod i zapaliti ga oko neprijatelja time im ograničavajući kretanje. Možeš baciti vodeni balon koji se rasprsne i potom ga zalediti čime neprijatelji gube ravnotežu jer se poskliznu i time propuštaju svoj red. Postoji toliko slobode u Divinityju da je svaki novi prelazak jednako zabavan kao prvi.
Larian je zbog takvog izvrsnog kombiniranja dva najvažnija elementa cRPG-a savršen izbor za novi Baldur's Gate.