Don't like.
Koji racku? Ovo čisti Divinity stil, nema veze sa hack & slash BG.

    ibor4you Nema veze kad je Dark Alliance bio hack 'n' slash i zapravo je samo spinoff u serijalu. Identitet BG serijala koji je u jedinici i dvojci je RTwP (Real Time with Pause).

    alexy Mene je to u potpunosti kupilo. Treba imati muda doći prezentirati igru svijetu i kliknuti "Start Campaign" i pokazati kaj radi i kaj ne radi. Skroz transparentna prezentacija kakve su rijetke danas.

    Steta kaj nema i ovdje real time with pause 🙁
    Koliko sam skuzio ovo je po zadnjim dnd pravilima?

    Svejedno...

    DnD je oduvijek bio na poteze, RTwP se u starijim naslovima koristio zbog toga što je bio revolucionarniji.

    BG3 prati DnD5e pravila, dakle 5. izdanje koje je aktualno. Riječ je o puno pristupačnijem modelu koji i dalje nudi dubinu izrade lika, no u isto vrijeme ne kažnjava okrutno kao starija izdanja. Također je manji naglasak na alignment što je meni osobno dobra stvar jer daje dubinu likovima koji se čine prirodnijima.

    Baš odiše Divinity OS štihom (gameplayjom, jel). Bit će ovo odlično uz malo pažnje, dobitnu formulu već imaju.

    I ovo je BG 3?Nisu normalni,prije je to Divinity 3.Ja sam očekivao ARPG igru a ne ovu na poteze.

    Po čemu si očekivao ARPG?

    OK, ja nisam igrao Baldur's Gate van prvih sat vremena prvog (u engineu drugog), ali... Nije mi jasno zašto se ljudi žale da je ovo turn based? Ko je normalan igrao Baldur/Dragon Age u potpunom realtimeu? Pauziraš, daš komandu, pustiš par sekundi, pauziraš opet... To je već turn based otpočetka. Zar nije bitnije da iskoriste engine od Divinitya da vjerno prenesu DnD sustav? Opet, nisam stručnjak, ali ono...

    đabe arpg pored svih ovih titana što su već izašli ili budu izašli uskoro. DOS:2 je toliko dobar i popularan da će sa takvim stilom igre Larian imati brutalan uspjeh sa BG:3. Malo poboljšan engine, new shit to do? sign me up.

    7 mjeseci kasnije

    Dobro je li netko igra ovo? Jučer je izašao. Meni je prvi jedna od najdražih igara ikad i jedva se suzdržavam da ga ne kupim.

      Zašto?

      Zašto su išli na retardirani turn-based combat?
      Da sam htio Divinity, igrao bi Divinity.
      Jebali ih encounteri od 45 minuta.

      Sve kaj su trebali je skopirat Pillarse.

      Jebemu mater.

        wooddiebone zato jer je taj sustav x puta bolji od real time combata. Većina encountera u Pillarsima je pauziranje svake 3 sekunde i hrpa mikromenadženta za 6 likova.

          Bome su usrali motiku, zato mi je totalno mezanimljivo. Divinity sa drugim imenom lol.

            fensisuperstar toliko je dobar real-time combat da je u Pillarsima 2 Obsidian uveo opcionalni turn-based combat.

            Deadwalker
            Po čemu je bolji?
            Mogli su bar dati izbor.
            Baldur's Gate nikad nije bio igra u kojoj trošiš 15 minuta do pola sata na jedan encounter sa nekoliko basic neprijatelja.
            Combat je samo jedan od DnD sistema i nikad ne bi trebao preuzet cijeli fokus.

            fensisuperstar
            Ček fensi.
            Ako rade Baldur's Gate, nebitno koja ekipa, onda ima smisla da igra konceptualno prati serijal. Pillarsi su 1:1 preslika onoga što je bio Baldur's Gate i ostali DnD RPGovi tog doba.
            It's only logical da prate taj sistem.

            I to kaj se meni ne sviđa ne znači da je igra loša.
            Nisam igrao. Pričam po viđenom.

              i see turn based, i walk away and never come back. uskoro ce i gran turismo biti turn based.

              wooddiebone prvenstveno iz razloga što svaki lik u partyju može iskoristiti puni potencijal svojih abilityja jer dobiješ odvojenu situaciju za svaku klasu sa idejom da uloge koje ona ima budu iskorištene s razmišljanjem par poteza unaprijed prema željenom usmjeravanju borbe. Nešto kao šah.

              U real timeu sa šest likova imaš uglavnom kaos koji se donekle može riješiti "programiranjem radnji" što je super bilo realizirano npr. u Dragon Age: Originsu, no i s time moraš svakih par sekundi pauzirati borbu da usmjeriš svakog lika. Postane mi naporno već nakon par sati igranja (tu ne računam npr. Inquisition koji je otišao u akcijske vode gdje jedino zadnja težina uzima u obzir cijeli party i što zapravo radiš s njime).

              Turn-based super funkcionira u Falloutu, Wastelandu i Divinityju, ne vidim zašto ne bi to bio slučaj i s Baldur's Gateom. Ok, postoje osobne preferencije te ne kažem kako real-time nema svojih prednosti (npr. bitke su svakako imerzivnije zbog kaosa koji obično je na bojnom polju), no meni je turn-based sustav iz gameplay perspektive apsolutno superioran real-time u kontekstu party RPG-eva.

              *disclaimer: ovo je samo komentar na combat, ne cijelo iskustvo.

              Borba u Pillarsima i Tyrannyju je bila samo načelno dobra u real timeu bez pauziranja. To je donekle riješeno s AI komandama, ali na većoj težini to sve nema smisla bez vlastitog menedžmenta non-stop. I opet je tu problem preglednosti ako nemaš čisti turn based combat. Zato je i bilo puno zabavnije igrati Divinity OS serijal.

              Tako da, što se RPG-a tiče, Larian barem zna svoj posao. Bolje imati jedan sistem koji je dobar nego dva koja od kojih su jedan ili oba half assed.

              wooddiebone Ako rade Baldur's Gate, nebitno koja ekipa, onda ima smisla da igra konceptualno prati serijal. Pillarsi su 1:1 preslika onoga što je bio Baldur's Gate i ostali DnD RPGovi tog doba.
              It's only logical da prate taj sistem.

              Onda je fallout new vegas sranje jer ne prati ideju originalnog fallouta... Woodie daj me nemoj... :-)