Pročitao sam ovdje nekoliko krivih informacija i jednostavno netočnosti, a isto tako i zbunjenost oko određenih stvari pa bih htio malo pojasniti.
Fenix Dobro je li netko igra ovo? Jučer je izašao. Meni je prvi jedna od najdražih igara ikad i jedva se suzdržavam da ga ne kupim.
Za sebe osobno znam da ću čekati punu verziju jer je ovo Early Access. Nije čitava igra dostupna niti je dorađena do mjere koju osobno preferiram. Prodaja je visoka, no pitanje je koliki je broj samo prednaručio igru, a koliki broj zapravo igra Early Access.
wooddiebone Zašto?
Zašto su išli na retardirani turn-based combat?
Da sam htio Divinity, igrao bi Divinity.
Jebali ih encounteri od 45 minuta.
Sve kaj su trebali je skopirat Pillarse.
Jebemu mater.
Razlog je udaljen jedan jednostavni Google upit, a dolazi od vođe samog studija, Svena. Baldur's Gate III pokušava biti što je više moguće DnD igra. To znači da implementira pravila i sisteme 5. izdanja DnD-a i to sa sobom vuče borbu na poteze kao i utjecaj "kocke" na sve vještine u igri. Nadalje, takav je sistem idealan za Larian jer ne mora izmišljati toplu vodu, već radi na evoluciji svog vrlo kvalitetnog sistema viđenog u oba nastavka Original Sina. Takav pristup je svakako dobar izbor jer će sav fokus u borbi otići na kvalitetnu evoluciju tog sistema, a ne na izradu sistema s kojim nemaju iskustva. Dakle, da rezimiram, dva su razloga. Prvi je to što je naglasak na tome da je ovo DnD igra, a drugi je taj da je Larian vrlo iskusan u izradi kompleksnih sistema borbe na poteze. Zašto dobiti dva polovična sistema umjesto jednog izuzetno kvalitetnog?
Ovo je netočno. Prvi Pillarsi su bili velika Kickstarter uspješnica. Nakon toga, iz neobjašnjivih razloga je Feargus Urquhart odlučio nastavak promovirati na Figu koji ima puno manju popularnost od Kickstartera. Da bi stvar bila bolja, toliko je loša komunikacija bila oko Fig kampanje da mnogi ljudi koji su podržali igru nisu ni znali da je igra izašla. Na to nadodaj još dugotrajni problem s memory leakom i dobiješ vrlo slab start. Sustav borbe drugih Pillarsa puno je napredovao od jedinice i bio je snažan adut u igri bogatoj pozitivnim dojmovima. Primjerice, Pathfinder: Kingmaker je Kickstarter uspješnica te se unatoč prigovorima na borbu u stalnom vremenu prodao u dovoljnom broju da se osigura Kickstarter kampanja za nastavak koja je do svoga kraja skupila preko $2mil.
Ovo je jako površan način za gledati igre u generalnom smislu, a kamoli tek RPG-e koji imaju duboke mehanike čije nijanse razlike mogu drastično utjecati na to kako se igra zapravo igra. Iz ovoga ispada kao da Larian nije u potpunosti unaprijedio svoj pokretač, kao da nisu uveli motion capture za sve likove u igri, kao da nisu narativno u posve nepovezanom svijetu, kao da nisu uveli veći naglasak na odnos s likovima, kao da ne rade na napretku svog sistema borbe.
wooddiebone Ne volim turn-based borbu i ne postoji niš sa čim me ti možeš uvjerit da je bolja.
Oprosti, ali ovo je stvarno djetinjast pristup. Ne moraš se brinuti da će te netko uvjeravati jer si sam kriv što si zatvaraš vrata kvalitetnim naslovima.
wooddiebone Ne kužim čemu tolki backlash kaj sam se požalio na turn-based borbu.
Ja ne vidim nekakav backlash, dosta ljudi se zapravo raspisalo općenito o oba sistema i njihovim implementacijama i vodi se kvalitetna rasprava.