Dobro je li netko igra ovo? Jučer je izašao. Meni je prvi jedna od najdražih igara ikad i jedva se suzdržavam da ga ne kupim.

    Zašto?

    Zašto su išli na retardirani turn-based combat?
    Da sam htio Divinity, igrao bi Divinity.
    Jebali ih encounteri od 45 minuta.

    Sve kaj su trebali je skopirat Pillarse.

    Jebemu mater.

      wooddiebone zato jer je taj sustav x puta bolji od real time combata. Većina encountera u Pillarsima je pauziranje svake 3 sekunde i hrpa mikromenadženta za 6 likova.

        Bome su usrali motiku, zato mi je totalno mezanimljivo. Divinity sa drugim imenom lol.

          fensisuperstar toliko je dobar real-time combat da je u Pillarsima 2 Obsidian uveo opcionalni turn-based combat.

          Deadwalker
          Po čemu je bolji?
          Mogli su bar dati izbor.
          Baldur's Gate nikad nije bio igra u kojoj trošiš 15 minuta do pola sata na jedan encounter sa nekoliko basic neprijatelja.
          Combat je samo jedan od DnD sistema i nikad ne bi trebao preuzet cijeli fokus.

          fensisuperstar
          Ček fensi.
          Ako rade Baldur's Gate, nebitno koja ekipa, onda ima smisla da igra konceptualno prati serijal. Pillarsi su 1:1 preslika onoga što je bio Baldur's Gate i ostali DnD RPGovi tog doba.
          It's only logical da prate taj sistem.

          I to kaj se meni ne sviđa ne znači da je igra loša.
          Nisam igrao. Pričam po viđenom.

            i see turn based, i walk away and never come back. uskoro ce i gran turismo biti turn based.

            wooddiebone prvenstveno iz razloga što svaki lik u partyju može iskoristiti puni potencijal svojih abilityja jer dobiješ odvojenu situaciju za svaku klasu sa idejom da uloge koje ona ima budu iskorištene s razmišljanjem par poteza unaprijed prema željenom usmjeravanju borbe. Nešto kao šah.

            U real timeu sa šest likova imaš uglavnom kaos koji se donekle može riješiti "programiranjem radnji" što je super bilo realizirano npr. u Dragon Age: Originsu, no i s time moraš svakih par sekundi pauzirati borbu da usmjeriš svakog lika. Postane mi naporno već nakon par sati igranja (tu ne računam npr. Inquisition koji je otišao u akcijske vode gdje jedino zadnja težina uzima u obzir cijeli party i što zapravo radiš s njime).

            Turn-based super funkcionira u Falloutu, Wastelandu i Divinityju, ne vidim zašto ne bi to bio slučaj i s Baldur's Gateom. Ok, postoje osobne preferencije te ne kažem kako real-time nema svojih prednosti (npr. bitke su svakako imerzivnije zbog kaosa koji obično je na bojnom polju), no meni je turn-based sustav iz gameplay perspektive apsolutno superioran real-time u kontekstu party RPG-eva.

            *disclaimer: ovo je samo komentar na combat, ne cijelo iskustvo.

            Borba u Pillarsima i Tyrannyju je bila samo načelno dobra u real timeu bez pauziranja. To je donekle riješeno s AI komandama, ali na većoj težini to sve nema smisla bez vlastitog menedžmenta non-stop. I opet je tu problem preglednosti ako nemaš čisti turn based combat. Zato je i bilo puno zabavnije igrati Divinity OS serijal.

            Tako da, što se RPG-a tiče, Larian barem zna svoj posao. Bolje imati jedan sistem koji je dobar nego dva koja od kojih su jedan ili oba half assed.

            wooddiebone Ako rade Baldur's Gate, nebitno koja ekipa, onda ima smisla da igra konceptualno prati serijal. Pillarsi su 1:1 preslika onoga što je bio Baldur's Gate i ostali DnD RPGovi tog doba.
            It's only logical da prate taj sistem.

            Onda je fallout new vegas sranje jer ne prati ideju originalnog fallouta... Woodie daj me nemoj... :-)

              wooddiebone ne znam zašto misliš da je meni cilj tebi promijeniti mišljenje.

              Dos2 je masterpiece. Baldurs gate 3 je improved masterpiece. To nije mišljenje woodie. dramatična pauza
              Giphy - Can You Smell The Rock GIF by WWE

              To je činjenjica
              sfx eksplozija u pozadini

              Lijep pozdrav

              Nisam igrao Dos, ni ne budem Baldur, ali mandatory Rock gif where mandatory Rock gif is due.

              Giphy - the rock what can i say except youre welcome GIF by The Academy Awards

              Mislin da se tržište za ovakve igre di triba malo uključit mozak probudilo... a za druge žeĺjne tipikanja tu je Kingdom of Amular i slični klasici...

              Mislim da je ovo pravi studio za Baldura.
              Animacije kod dialoga i bolji dizajn likova daje jednu drugu dimenziju igri u odnosu na odlični Divinity...

              Kupuje se kad dođe na konzole...

              Treba uzeti u obzir da Larian pravi veoma fine okrsaje, nisu to samo neke osrednje random borbe.
              Uvek ima par pristupa okrsaju, cesto interakcije sa okolinom i da u turn based modu taktiziranje, magije i ability svakog lika dolazi puno vise do izrazaja.
              Ja sam uzivao i presao Pillars, Tiranny i Patfinder u realtime-u i sada igram Pillars 2 i Patfinder u turnbased modu i jebote kolko je bolje iskoristavati sve mogucnosti likova.
              Ono sto jeste u ovim igrama problem (nadam se ne i u BG 3) je da ima dosta borbi koje je jednostavno bolje odigrati u realtime-u i samleti protivnike bez ikakve taktike...samo AI i pici.
              Znajuci Larian to bi u BG 3 trebalo biti na minimalcu.
              Nekako mi tunbased vise daje taj osecaj DnD-a, ali jebat ga svakom svoje.
              U svakom slucaju ovo je EA jos uvek, vec samo imao bugova...sto malih sto totalno sjebanih.

              Ne kužim čemu tolki backlash kaj sam se požalio na turn-based borbu.

              Baš ste mi nejasni.
              Igraj kaj ti se sviđa, pusti mene sa pizdim na turn-based borbu.

                Srijeda je i kiša pada.

                Plus prekovremeni.

                Giphy - Henry Cavill Witcher GIF by NETFLIX

                Deadwalker - vlasnik svoje firme
                Također Deadwalker: Jebem ti gazdu, moram radit prekovremene.

                Giphy - star trek slapping GIF by Cheezburger