Platinirao sam nedavno ER i uhvatila me brija oko igre pa sam odlučio napokon uzeti i ekspanziju. Pokušati ću napredovati kroz priču bez guideova ovaj put, to mi je baš smanjilo doživljaj u base igri. Zasad pratim samo Miquellaine križeve pa ćemo vidjeti dokle će me to dovesti.

Inače uletio sam u DLC na levelu 193 i nisam se baš lijepo proveo u startu, lijepo su me taracali. Sad sam se malo pribrao i sredio sam 4 bossa do sad.

Uvjerljivo najbolja igra koju nakon završetka nisam imao potrebe ponovno upaliti. (Nije kritika igri, već DLCu, koji iako je vjerojatno najbolji DLC svih vremena, nekako bio too much..(plus guideovi su mi uništili istraživanje jbg,sam sam kriv)

    somethingwrong isto, ubilo me koliko je ogromna, dok sam sve druge odigrao vise puta jer znam da su krace

    somethingwrong

    Ma meni je najveći problem to šta bez guideova nema šanse da ubereš di moraš ići. Ko bi povezao na temelju nekog NPC dijaloga ili random notea da moraš aktivirati rune od bosseva u određenom tornju koji na prvu izgleda nemoguće za popesti se do vrha…. Ne volim igrati ništa preko guideova pogotovo u ovakvoj igri di je mapa stvarno stvorena za istraživanje.

    Nažalost ništa od mog slijepog prelaska, ubio sam solidan broj bosseva i riješio dosta lokacija, ali pola mape mi je još uvijek neotkriveno i nemam blage veze kako doći do svega toga, imam osjećaj da se stalno vrtim po istome. Da ne govorim o glavnoj priči i misijama, tu sam još više izgubljen.

      crypto196 ma kakav slijepi prelazak, kad sam skužio koliko je ogromna igra, dođem na lokaciju na koju sam jedva došao, naravno da ću pogledati šta sve ima tu da se ne vraćam još 5 puta

      6 dana kasnije

      Završio Shadow of the Erdtree danas. Zadnji boss je teški šupak, na razini Godskin Dua. Dojmovi su isti kao i za base igru, identične prednosti i mane imaju. Onome kome se ER nije svidio, neće mu se svidjeti ni DLC, a onome kome je ER bio najbolja igra ikad, takav će biti i SOTE. Meni i dalje najbolje ekspanzije su Dying Light The Following, The Witcher 3 Blood & Wine te GTA IV Episodes from Liberty City.

        crypto196 Zadnji boss je teški šupak, na razini Godskin Dua.

        Ja ne znam zašto je ljudima Godskin Duo težak. Jesam li bio overleveled ili šta, ali prošao ih iz prve. Consort Radan mi je neusporedivo teži bio.
        Čak i solo mršavi Godskin mi je bio teži od dua(bio jebeno underleveled)

        crypto196 Varaš se, meni je base igra bila daleko bolja, ekspanzija mi je prelinearna, malo me čak i zamara umjesto da uzivam kao u baseu

        @somethingwrong

        Ma ne mislim po težini same borbe nego čitavog dizajna i mehanike bossa. Cijelu ekspanziju sam prošao bez beda, nijedan boss me nije nešto baš namučio, a onda ovaj zadnji sa tim svojim brzim potezima, one shot udarcima itd me satrao. Nemaš vremena ni healati se ni odrolati se od njega. Da ne govorim još AOE napadima, poprilično nepoštena borba po meni.

        @Nightyx

        Kužim i to definitivno. Primjetio sam da je dosta lokacija u biti prazno, nije istraživanje toliko nagrađeno kao u base igri. Tamo di god bi išao nešto bi našao, ovdje mi se puno puta dogodilo da sam očekivao nešto naći, a nema ni biljki za pokupiti.

        mjesec kasnije

        herc zato nisu sposobni da rade na novom engine, nego se još drže onog drloga koji je zapeo u ps3/x360 eri.

        Da mi je jednom doživiti da from napravi igru sa stabilnim framerate i framepacing te da ne izgleda 2 generacije starije…

          maverick Elden izgleda sasvim adekvatno, fps malo štuca ali artom, atmosferom, arhitekturom, vizijom i geografijom jede sta god ko ponudio.

            maverick zato nisu sposobni da rade na novom engine, nego se još drže onog drloga koji je zapeo u ps3/x360 eri.

            Pojma nemam, ali da ti budem iskren i da im sve igre izgledaju kao Dark Souls 1, ja bih bio prezadovoiljan! Kod njihovih igara grafika mi je najmanje bitna. Jednostavno, ta atmosfera koju stvore…

            Znam, koliko god ja sad tu potiskivao značaj grafike, ona je itekako bitan dio prezentacije. Samo (što se tiče mene osobno) unazad 5 god, više sam uživao u igrama koje imaju grafiku kao da su izašle iz PS1/PS2 ere, nego bilo što što ima Unreal 5, 6 i 7 u sebi.

            Što se tiče stabilnih frameova, koliko god ih volio, tu mogu (i moraju) biti bolji!

              herc Pojma nemam, ali da ti budem iskren i da im sve igre izgledaju kao Dark Souls 1, ja bih bio prezadovoiljan! Kod njihovih igara grafika mi je najmanje bitna. Jednostavno, ta atmosfera koju stvore…

              Ma naravno, samo stvarno se trebaju više ostaviti tog legacy engine, posebice smo vidjeli da ne ide uz open world dobro.

              herc Što se tiče stabilnih frameova, koliko god ih volio, tu mogu (i moraju) biti bolji!

              Stvar je ta da su imali demon soul, dark souls pa dark souls 2 pa Bloodborne i sve odreda loše performanse. Zatim eto Dark Souls 3, nešto bolje i Sekiro se onda jako dobro vrtio posebice na PC, a da ne govorim da je sada lock 60 na novim konzolama i onda katastrofa sa Elden Ring i onda Armored Core 6 leti na PC i 120fps i to po prvi puta bez fan made patcheva.

              Sada ti meni reci ko tu koga jebe?! Očito kada rade više fokusirane igre to ide, a ako hoće ove open world onda neka više naprave novi engine jer sada su se namazali love na krilima Elden Ring -a i nema više izlika.

              solidmerlin art je second to none. To nitko ne osporava. Dizajn likova odličan. Medjutim low poligona svugdje, face iz ps2 ere, animacije likova iste još od demon solus-a, a izvođenje katastrofa. Vjerujem da mogu i umiju puno bolje od ovoga i ako ćemo kritizirate druge radi ovakvih stvari, onda nije ni from soft imun.

                maverick

                maverick Medjutim low poligona svugdje, face iz ps2 ere, animacije likova iste još od demon solus-a, a izvođenje katastrofa

                Sve to stoji ali Fromovci nisu tehničari nego umjetnici. Eh da je babi muda. Zasto Elden nema pricu Hidea Kojime, facijalistiku Hellbladea 2, animaciju anatomije npr TloUa, kajdanku Akira Yamaoke, preformanse Račeta i Klanka itd.

                Budimo realni igra nije dosadna ni naporna kao npr fakin Atlus koji objasnjava svaku igru sa 426 tutoriala u prva 2h. Ne zanima me i necu zapamtiti to nasilno tutorstvo svako malo. Baci me da igram, sam cu sve skontat a sto ne skontam lakse mi izguglat.

                  solidmerlin poanta je da mogu i očito znaju bolje. Ako sekiro i dalje ima bolje performanse, a i grafički je bolji nego Elden Ring, znači da ne tražimo nemoguće. Nitko nije rekao da moraju mijenjati gameplay i to što ti pričaš. Engine je sranje, patchaju igre, znači da i sami znaju da imaju problem, ali ne poduzimaju dovoljno.

                    maverick ne mogu vjerovati da si uporedio semilinearni toboganski Sekiro sa open world Eldenom gdje u jednom kadru vidis 3 kontinenta. Zaustavite Zemlju, silazim…graficki nije bolji Sekiro.

                      solidmerlin graficki nije bolji Sekiro.

                      Je ako brojimo poligone, uspoređujemo teksture i likove, bolji je.

                      solidmerlin sa open world Eldenom

                      Jel možda bolje da usporedim sa drugim open world igrama tipa ghosts of tsushima i horizon 2?! Popisaju se po svim tehničkim aspektima po Elden Ringu. Zašto je jebeno teško priznati da je igra ružna na momente i da je tehnički loša te da je zapela u prošlosti?!

                      solidmerlin Najgori dio elden ringa i je openworld… Nazalost svaka ubisoft igra ima zanimljiviji OW, al kad je rijec o fromsoft igrama niko se neusudi pokazat na negativne strane. Los openworld, graficki ostali u kasnoj PS3 eri,animacije iz ps2 ere, kad je releasana bila je tehnicki krs na svim platformama.

                      Ja im skidam kapu za artstyle i vizualno zanimljive lokacije koje su napravili, ali nadam se da se vracaju linearnim igrama.