somethingwrong Gle meni openworld kao u Elden Ringu nema previse smisla, ogromna mapa sa vrhunskim lokacijama po artstyle stvarno je gust gledat kako su dizajnirali neke lokacije. Ali sve se svodi na to odi na pointofinteres pobij par creepova i pronadi bossa da bi ga ubio i dobio neki item. A da nespominjem spilje i podrume koje su sve na istu foru i uz to cesto imaju bossove koji su se vec pojavljivali.
Meni je RDR2 peak openworlda i nemjerljivo ispred sve konkurencije, kombinacija sidequestova, random evenata, zivog svijeta, wildlifea, predivnih vizuala, npc-eva sa svojom rutinom. Toliko imerzivno i za izgubit se u svijetu. Open world bez tih gore stvari mi nema smisla.
No nakraju nebitno koliko contenta ima ili kolika mapa to nista neznaci ako je nekvalitetno odradenjo. Najbolji primjer ACValhalla ogromna mapa, ogroman broj radnji samo jedan ogromni problem sve su te radnje dosadne i repetitivne, nije uvik vise i vece bolje.
Zato kazem nadam se da sljedeca Fromsoft igra bude linearna ili neki mix vecinom linearna sa nekim djelovima malog openworlda…
Ili da Fromsoft napokon napravi iskorak i pocme dodavat vise NPC-eva, sidequestove i podignit skalu sa grafikom.