Sterlok po stitrekovom istraživanju nema šanse imati 4k60 bez upscalera. Sorry. Haha
Ok ok, neću počinjati
Sterlok po stitrekovom istraživanju nema šanse imati 4k60 bez upscalera. Sorry. Haha
Ok ok, neću počinjati
Ne trebaš zapocinjati, ja cu nastaviti Ako je nešto nejasno samo se vrati na moje postove i vidjet ces da je kontekst bio native 4K/60fps u 3A igrama, uz to su stavljeni i grafovi testova. Shadow of War je igra iz 2017. i za ocekivati je da je RX 6800 vrti native 4K/60fps.
Pišem sve ovo jer nisi stavio smiley u svom postu
somethingwrong nisi ga pitao sa cime on vrti
Native vrtio sam shadow of war sa 4k teksturama na najvecem settingsu sa render rez na max na gtx 1070 rogici…
Ajd jebo shadow of war
fensisuperstar googling in progress… šitrek loading
Baš mi izletilo igrom slučaja na Redditu. Zbog ovakvih stvari radije dam NVIDIJI 100-200€ ekstra
Ako se instaliraju driveri tak da se prethodni izbrišu onda kad pokreneš igru radi se sharder compilation in game, za igre koje to nemaju prije pokretanja gameplaya. Zato dolazi do trzucakanja prvih pol sata dok se ne optimizira sve ispočetka.
Ak instaliraš drivere tak da ih nadogradiš onda ostaje sharder case te se ne trenira iz početka.
ja uvijek samo nadogradim drivere te te nemam takvih pojava osim kad se pokrene neka igra po prvi puta.
What Is Shader Compilation and Why Does It Make PC Games Stutter? (howtogeek.com)
ovo pogađa sve, samo je pitanje kako se rješava, sama igra prije početka gameplaya sa prikazom na ekranu da znaš kaj se događa poput TLOU ili in game.
Nikad mi tako što nije bilo do sada, ali ako je to fix zašto ne
Meni je npr NFS Heat trzao jako iritantno prvi dan dok nisam obišao većinu grada, već sam mislio odustati od igre. I onda drugi dan i svaki sve klizi ko blesavo…upravo ovo govno dok se sheredi ne poslože kak treba. Ne rade bolji devovi treniranje shadera prije početka gameoplaya bez razloga.
Kad instaliraš nove drivere na čisto sve se pobriše i idemo ispočetka za sve igre koje su problematične. Kad nadogradim sve pet…ali neki preporučaju odi na čisto, ma idem k.
Sterlok shader stuttering je neizbježan u nekim naslovima
DON'T NOD team u vezi Unreal Engine 5:
The PSO caching scheme in UE requires us to do a full, exhaustive walkthrough of the game to collect each and every shader variation that can be used and rendered on screen.
One missed shader not present in the cache means players will incur a noticeable stutter in the game, as the compilation of that shader will happen during gameplay.
Moreover, shaders are regularly invalidated during development, so this collection pass has to be done at a very late stage of production when developers are generally running out of time.
The good news is that we are well aware of this problem and have planned enough time to do this pass, so Banishers: Ghosts of New Eden shouldn't suffer too much from this problem at release time.
O jebem ti zivote, umjesto da kupujem vrata, kuhinju i krevet, ja cu kupit grafu
Da, ovo je pristojan upgrade. Pogotovo jer se radi o RT overdrive postavkama koje bacaju na koljena
chono kupiš grafu i onda računalo upališ jednom tjedno
Tko misli kupovati možda da ipak kupi i po ovim cijenama, jer može samo gore LOL
Zuckerburg wants artificial general intelligence (fudzilla.com)
"Meta will have a stash of almost 600,000 GPUs by the end of 2024, according to Zuckerberg."