Najdraza mi Mirina riječ.
chono Kad imas tehnicka ogranicenja, onda masta i kreativnost rade svasta. Kada imas resurse, onda imas isprazne eye candy spektakle koji igraju na sigurno i utapaju se u moru genericnosti
Mislim i ja da se dns svi devovi hvataju grafike i tek mi onda nije jasno kako uspiju i na tom polju fejlati jer useru performanse i slika bude zrnatija nego neke igre na switchu, tako da em useru motku sa gaming dizajnom, em ni na polju grafike/performansi ne ispunu kvotu.
Medjutim Nintendo je samo nastavio trend mid 2000ih kada su igre poput Half-Life 2, Crysis te Far Cry skuzili koliko fizika i interaktivnost u igri znaju pridonijeti gameplayu, dizajnu i samoj zabavi, dok su ostali prespavali i nastavili raditi linearne ko fol narativne gameplayom i kreativnoscu ogranicene igre.
Sto se open worlda tice tu kapa dolje Elden Ringu (koji neke stvari radi i bolje od Zelde), Zeldi te Witcheru. Svaka od njih ima nesto posebno, naravno sa svojim manama i vrlinama. Sve ostalo kako @Miro kaze je PROLIV.
Sto se igre tice, evo malo ranta na temu oruzja. Ide mi lagano na onu stvar durability, weapon variety te fusion mehanika istih.
Takodjer kao i Miro mislim da su legacy dungeon ogroman napredak spram BotW divine beasts, a cak su i shrine puno bolje dizajnirane, a tome pridonosi i cinjenica da su novi ability puno bolji i more refined nego oni iz prijasnje igre.