chono Steta… dosta je zabavna dok nema bugova i dok me ne gada sa sacmaricom sa 100 metara. Bio sam spreman to ignorirati, ali dzaba ak ne mogu glavnu pricu nastaviti 🤷

    bosscorelli to sto imas je gamebreaking bug, nema smisla nastaviti. Bolje utrosi vrijeme na nesto drugo

    auuuu, WPS je bas stalker atmosfera, nema dalje od ovog

      deathwish u podrumu drugi bug 😅 morao reloadat save da se iznenadenje spawna

      Krenula suza… stigao sam doma…

      Nema ljepseg osjecaja od toga da izades u Zonu, uspijes se vratiti u bazu, popraviti svu opremu, nabaviti municiju i pripremiti se za novi izlazak, a neznas sto te ceka ni kamo ides.

      Evo ga, za mene endgame oruzje

      Dobri stari Cordon je predivan

      @Fenix evo odlican video koji pokazuje koliko je A-Life u jedinici bio napredniji, ne samo od ovoga u Stalker2 vec u gamingu opcenito. Ako uhvatis vremena pogledaj, jako puno detalja

        bosscorelli smija bi se da je situacija oko razvoja bila normalna, ali s obzirom na okolnosti, place mi se kako je ispalo sve na kraju. Nemogu reci da ne uzivam u igri, ali ne valja s obzirom kakva je bila jedinica

          chono Boli tebe tuki , ti mos igrat bez game breaking bugova. Ja nemrem , pa od mene imaju jednu zvjezdicu na xboxu. Kad cu moc nastavit igrat, dobit ce 3-4.

          Na xboxu cetvrtina igraca je dalo ocjenu 1 igri. To je pun kufer.

            bosscorelli opravdano, samo rokaj negativno na ovakve stvari. Preordere danas treba zabraniti zakonom

            • Uređivano

            46 sati igranja, 1. (riječima PRVI) A-Life trenutak u igri. Krenula emisija, uletio sam u prvu zgradu, zamnom je uletio i ovaj kolega vojnik WARDa, a netom prije nego je emisija pocela uletio i bandit. Vojnik ga je skinuo, jer bandit u pravilu ima slabiju opremu, te smo zajedno cekali kraj emisije:

            Bliži se kraj prvog mjeseca još nema naznaka zakrpi? Sa ovim AI mi je baš bolno igrati.

            Sinoć dok sam igrao GAMMA kod Yanov stanice u Jupiteru, naletio je random Duty NPC, sredio je jednog Freedom iz daleka a drugi je pobjegao u zgradu. Duty se prišuljao do vrata gdje je ušao i čekao ga je dok ovaj nije izašao pa ga je udario puškom. Kad je Freedom pao na pod, Duty je spremio pušku, izvadio pištolj repetirao i upucao ga. Umjetnost.

              Arcer bolesno kako to izgleda u jedinici. Ovo u nastavku je bas lose, odnosno ne postoji

              Arcer Ovo je tuzno koliko toga fali iz prijasnjih igara. Gdje je night vision koji je bio u svim igrama ? gdje je pravi AI koji je lootao protivnike nakon sto ih je ubio ? i jos sto primjera takvih. Pa ja na xboxu ne igram po noci ( dobro , ja ne igram uopce jer cekam patch da ispravi game breaking bug) jer mi baterija svijetli nekih 3 i pol metara u dalj…

                bosscorelli maknuli su night vision, nema dalekozora, nema statsa u PDA, nema rankova, nema minimape, nema oznaka NPCeva na mapi opcenito. Zasto? Jer nema A Lifea.

                2 kljucna i medusobno povezana razloga:

                1. Open world
                2. Unreal Engine 5

                Ova igra je trebala biti multi region semi open world kao jedinica. Uostalom tako je i dizajnirana. Main questline te vodi sa regije u regiju

                  chono ja isto nikad po noci neidem ak nemoram, bas je ono k ne vidim.

                  Al da u preko 30h igre nisam vidio nista zanimljivo u zoni. Tipa u jedinici lovio chimeru, naletio na friendly patrolu koja me spasila od nje.

                  Ovdje tu i tam patrole jedna na drugu nalete ali svi imaju shit gunnove sa losim durability i bez attachmenta