• Uređivano

bosscorelli to sam i mislio… zaboravi na tu igru na xbox s, nikada nece biti igriva. Ja sam uredno prosao te misije na PCu, upravo odradujem WPS main mission.

Niti jedan bug sa te strane, osim sto je nestao marker za meet sa Varanom, ali znao sam gdje treba ici, jer sam vec imao meet s njime za pocetak quest linea

    chono Steta… dosta je zabavna dok nema bugova i dok me ne gada sa sacmaricom sa 100 metara. Bio sam spreman to ignorirati, ali dzaba ak ne mogu glavnu pricu nastaviti 🤷

      bosscorelli to sto imas je gamebreaking bug, nema smisla nastaviti. Bolje utrosi vrijeme na nesto drugo

      auuuu, WPS je bas stalker atmosfera, nema dalje od ovog

        deathwish u podrumu drugi bug 😅 morao reloadat save da se iznenadenje spawna

        Krenula suza… stigao sam doma…

        Nema ljepseg osjecaja od toga da izades u Zonu, uspijes se vratiti u bazu, popraviti svu opremu, nabaviti municiju i pripremiti se za novi izlazak, a neznas sto te ceka ni kamo ides.

        Evo ga, za mene endgame oruzje

        Dobri stari Cordon je predivan

        @Fenix evo odlican video koji pokazuje koliko je A-Life u jedinici bio napredniji, ne samo od ovoga u Stalker2 vec u gamingu opcenito. Ako uhvatis vremena pogledaj, jako puno detalja

          bosscorelli smija bi se da je situacija oko razvoja bila normalna, ali s obzirom na okolnosti, place mi se kako je ispalo sve na kraju. Nemogu reci da ne uzivam u igri, ali ne valja s obzirom kakva je bila jedinica

            chono Boli tebe tuki , ti mos igrat bez game breaking bugova. Ja nemrem , pa od mene imaju jednu zvjezdicu na xboxu. Kad cu moc nastavit igrat, dobit ce 3-4.

            Na xboxu cetvrtina igraca je dalo ocjenu 1 igri. To je pun kufer.

              bosscorelli opravdano, samo rokaj negativno na ovakve stvari. Preordere danas treba zabraniti zakonom

              • Uređivano

              46 sati igranja, 1. (riječima PRVI) A-Life trenutak u igri. Krenula emisija, uletio sam u prvu zgradu, zamnom je uletio i ovaj kolega vojnik WARDa, a netom prije nego je emisija pocela uletio i bandit. Vojnik ga je skinuo, jer bandit u pravilu ima slabiju opremu, te smo zajedno cekali kraj emisije:

              Bliži se kraj prvog mjeseca još nema naznaka zakrpi? Sa ovim AI mi je baš bolno igrati.

              Sinoć dok sam igrao GAMMA kod Yanov stanice u Jupiteru, naletio je random Duty NPC, sredio je jednog Freedom iz daleka a drugi je pobjegao u zgradu. Duty se prišuljao do vrata gdje je ušao i čekao ga je dok ovaj nije izašao pa ga je udario puškom. Kad je Freedom pao na pod, Duty je spremio pušku, izvadio pištolj repetirao i upucao ga. Umjetnost.

                Arcer bolesno kako to izgleda u jedinici. Ovo u nastavku je bas lose, odnosno ne postoji

                Arcer Ovo je tuzno koliko toga fali iz prijasnjih igara. Gdje je night vision koji je bio u svim igrama ? gdje je pravi AI koji je lootao protivnike nakon sto ih je ubio ? i jos sto primjera takvih. Pa ja na xboxu ne igram po noci ( dobro , ja ne igram uopce jer cekam patch da ispravi game breaking bug) jer mi baterija svijetli nekih 3 i pol metara u dalj…

                  bosscorelli maknuli su night vision, nema dalekozora, nema statsa u PDA, nema rankova, nema minimape, nema oznaka NPCeva na mapi opcenito. Zasto? Jer nema A Lifea.

                  2 kljucna i medusobno povezana razloga:

                  1. Open world
                  2. Unreal Engine 5

                  Ova igra je trebala biti multi region semi open world kao jedinica. Uostalom tako je i dizajnirana. Main questline te vodi sa regije u regiju