Tzereen Nisu mi pretjerano napeti američki auti. Dodaj ih na popis kraj francuskih.

    buz ako uzimaš Alfu trebat će ti EJ radi servisa.

    buz kao da se natjecu i jedni i drugi tko ce napraviti grdnije

    Picek

    Odostraga mi je sex, ali naprijed nikako.
    Prenakinđureno je. Ko Civic.

    Enivej, stigla maska konačno.
    Radili su mi kaos sa carinom jer je dućan iz Španjolske poslao iz UK masku.
    Slao račune da dobijem izračun i sve, dao punomoć In-Timeu da vode taj kurac, rekli su oko 800 kuna carine i poreza...
    Na kraju stigla danas bez da sam kune platio.

      Lakše će se podnijet bijela boja sada. Mrak!

      wooddiebone Top je, jel ti do sad kromirano bilo? To ne mogu podnijet na autu, zato sam i uzeo Octaviu SportLine jer je maska u crnom, obrubi stakala u crnom i ostalo. Da nema te opcije, prvom prilikom bi to išao wrapati.

      Da nije bijeli ne bi me smetao krom.
      Postoji A3 sa aluminijskom lajsnom oko prozora bočnih i da to ima, ne bi išao na ovu varijantu, ali pošto nema, i bijeli je, mogu samo na crno bijelo ići.

      Još zadnji znak moram nabavit u crnom, to je nekih 50-60 dolara i skinut krom lajsnice sa maglenki, to još ne znam jel bolje wrapati ili naručit nove ako opće postoje.

      11 dana kasnije

      Dam starcima terenca da odu do grada obaviti neke stvari, zovu me kroz sat vremena auto počelo nenormalno tresti, ne smiju ga pokrenuti više.
      Sreća imam 3 besplatna poziva za vučnu službu u okviru osiguranja vozila, natovarimo vozilo i odvučemo u servis.
      Usisni ventil na trećem klipu se sjebao, klackalice se sjebale, ploške, diftung glave motora. Moram glavu motora nositi na obradu, sve izmijenjati.
      Šteta nekih 1500 eura, najmanje.

      Ali to nije jedini problem.
      Kia voli zaštititi svoje dijelove pa moraš samo njihove originalne dijelove koristiti, eventualno ponešto od Hyundaievog 2.5CRDI motora, pa zbog nedostatka dijelova po servisima, mora se čekati uvoz iz ovlaštenog servisa Kie negdje iz Srbije, što znači da će se na dijelove čekati bog sami zna koliko.

      Odlično mi je dan počeo, očekujem kad će me neki metak sa zalutale svadbe ili zabave pogoditi u glavu do kraja dana.

      15 dana kasnije

      Ekipa, ima li neko iskustva sa Passat CC vozilima, tačnije 2010o godište, radi se o ovim modelima?

      Ako znate nešto ili ste posjedovali navedeno, feel free to contact me, ili pisite ovdje.

        Mislim da su to u velikon većini auti sa 300+ tkm.

        To ljudi nisu kupovali da stoji.

        Ako ga možeš nać benzinca u dobrom stanju, ajd, al mislim da ak uzmeš dizela ćeš ga platit još tri puta dok izmjenjaš sve kaj je pri kraju, a sve je pri kraju.

          Raziel Evo nabavi si ovaj mod i isprobaj ga iz prve ruke dobiš info, hehe!

          wooddiebone

          A upravo imam ponudu za jedan uvozni (180.000) , tek urađen veliki servis i u generalno je solidnom stanju, a starom bi ga kupio jer mu se upravo taj model dopada, a bez vozila su, tako da bi to vozilo bilo kao moj poklon roditeljima.
          Samo me zanimalo iz iskustva o kakvom se generalno vozilu radi (ja bi ga i održavao) jer po svim viđenom po mišljenjima korisnika, dosta je hvaljeno vozilo.

            Tom autu od 180k su bar dvaput skidali kilometre. Sretno.

              Na našim cestama gotovo uopće ne vidim CC model, a do prije par godina ga ja valjda svaki 4. rvat vozio. Ja se osobno ne bih usudio kupit bez da ga negdje dignem na inspekicju da vidimo jesu li kilometri stvarni.

                Raziel

                I weky i yakuza dobro vele.

                Ne mora bit, ali stvarno bi trebalo odradit čudo od provjere.

                Traži za početak broj šasije i upiši na carvertical.
                Isplati se tih 120 kuna.
                Ako možeš, odi u VW i tamo probaj po broju šasije saznati nešto.

                I kad kažeš uvozni, jel ga ti uvoziš ili ga je netko drugi uvezao već?

                  weky Ne mora značiti, vani je sve to puno uređenije i globe za skidanje kilometara su ogromne. A ako je rađen servis u ovlaštenom servisu ne vidim problem, isto tako po broju šasije kod nas u ovlaštenom servisu može provjeriti stvarno stanje.

                    PhoenixMode

                    A začudio bi se.
                    Vidio sam samo od A3 kad sam kupovao servisnih knjižica, rekao bi netko neiskusan da su najurednije ikad.
                    Audi ovlašteni žig, sve po PSu.

                    Serviser je naravno uvijek netko sa balkanskim imenom.

                    Ljudi koji prodaju uvozne aute u RH imaju gore jebene veze i nakon kaj kupe aute, sve srede da se ne može ući u trag nikak autu.
                    Doslovno sam vidio slučajeve gdje bagra briše aute iz baze ovlaštenog servisa.

                    Auto karambol, popravljen, obrisane sve naznake da se to ikad dogodilo, ne znam kolko mogu utjecat na carvertical izvješća pošto oni traže iz baze u policiji, ali bilo bi naivno zaključit da ako imaju vezu u VW, nemaju i u policiji.

                    Ako kupuješ auto iz inozemstva, samo i jednimo otići sam po njega, kupit ga od domorodca ili auto kuće.

                    NIKAD, ali NIKAD kupovat auto koji je uvezen ovdje ako nemaš apsolutno sve uredno i bez tračka sumnje.

                      wooddiebone ko kupuješ auto iz inozemstva, samo i jednimo otići sam po njega, kupit ga od domorodca ili auto kuće.

                      Ovo sam ja napravio prije 2 godine, no sad kad ti tako pričaš možda su i mene izlevatili.