prayer

Suzuki 1.2-1.3 četverocilindricni benzinci su jedni od najkvalitetnijih motora godinama (imaju trajan razvodni lanac) te imaju od 92+ KS sto je sasvim solidno za automobile ala Ignis i Swift, maksimalna brzina Swifta sa 1.3 92KS je oko 200-210 km/h, provjereno.

Što se tice pogona/mjenjaca, izbjegavaj bilo koji automobil sa CVT mjenjacem ili robotskim-automatskim mjenjacem, znaci samo manual ili klasicni uljno-hidraulicki automatik, ako ideš na Ford izbjegavaj Eco-boost motor koji ima razvodni remen u ulju unutar kartera😁

Tzereen

Nije ružan, lijep je (osim zuba i detalja oko značke), ali nema veze sa BMWom.

Sav brand heritage su zanemarili tak da izgleda ko neki bastardizirani auto iz GTA.

Al dobro, meni je i E60 uvreda za BMW, a izgleda da je puno ljudi upravo to pojam BMWa.

  • buz

    •  
    •  
    •  
    •  
  • Uređivano

elder8472

Sad tek vidim poruku. Nakon 7 mjeseci 😆 Očito nisu Fenixu notifikacije radile. To je Focus RS ako sam dobro prepoznao prednji kraj. Top. Moja Miata je mrvicu ipak viša od tog.

Woodieovo poimanje čru BMW-a: Isetta Steve Urkela.

    buz Woodieovo poimanje čru BMW-a: Isetta Steve Urkela.

    BMW je peakao sa E30, E36 i pre-facelift E46.

    Sve nakon toga je fever dream sa povremenim povratcima u lucidnost kao npr. prve generacije četvorke, prvog M2, F10 petice i nova osmica.

    fensisuperstar ima M140 sa stage 2, zamjenjenim usisima u karbon, novom gljivom, onim downforce kitom, kako god se zvao. Sve u ovlaštenom servisu napravljeno, sve pod garancijom. Ukratko 470 konja i 750 Nm moment, samo to treba na valjke staviti, jer nismo sigurni di mjeri to auto, to smo čitali sa ekrana u njemu.

    Naljepnice su skinute. Dva dana ih je Erik u praoni skidao… Inače 30k km i 2019 godište

    buz Moja 1.5 mašina te pojede, broski.

    Ne bih se kladio druže :-D ali ako baš želiš možemo na grobnik da ti objansim kako se vozi auto.

      Mislim pričaš gluposti. To je kao da kažem da je moj 2.0 pežo brži od tcrossa a imaju sličnu konjažu. Ovo moje govno bolje da nema više konja. Jedina mana mu je potrošnja na ekstremnim uzbrdicama.

        fensisuperstar Ovo je sad osnovna škola.

        Kao prvo zajebavao sam se, kao i inače, jer je to sve ionako nebitno.

        Kao drugo, potpuno si u krivu. Moj 1.5 motor ima 132 konja, ali bitnije od toga, auto ima 970 kila. Tako da niti bi u zavojima mogo bit bolji od mene, niti u ravnoj crti. Zato i bolje da se ne bi kladio, jer bi izgubio. 🫡

        Glupost je uopće mali gradski crossover s 1.0 motorom stavljati u bilo kakav kontekst utrka i staze, jednostavno auto nije napravljen za to. To je bland auto koji će te sigurno i udobno povesti od točke A do točke B.

          buz

          Greška. Tvoj auto ima 133 konja :-)

          I drugo t-cross je subcompact crossover suv, udoban je i drži zavoje kao emilio playstation. Novi tcross ima 1.0 na 150 konja ali jbga što je tu je.

          1.0 motor iz T-crossa 150 konja postiže turbinom.

          Ti motori idu 130 000 km uz gradsku vožnju i redovni servis. Na grobniku si sretan ako se ne razleti turbina u sredini četvrtog kruga, a bez nje računaj 50 konja na 6000 okretaja Ha-Ha-HaHa-Ha-Ha

          Stari Peugeot sa 2.0 motorom i 150 konja je Group B auto u usporedbi s tim.

            Joj ovih vrtlara, prepiru se čija je kosilica za travu brža. Ha-Ha-Ha Ha-Ha-Ha

            wooddiebone

            Danas se koriste što manji benzinci sa turbom zbog vece iskoristivosti i manje potrosnje, auti danas nisu ni zamišljeni da traju više od 10-15 godina, prvo zbog kompleksne elektronike drugo zbog premale kubikaže a visoke konjaže (turbo, umanjene i lagane komponente, koristenje aluminijskog bloka…)

            Švabo je zamislio da današnji automobili nakon 10 godina idu pod presu-reciklažu ili da se prodaju na Balkan😁

            wooddiebone Stari Peugeot sa 2.0 motorom i 150 konja je Group B auto u usporedbi s tim.

            Ti stari Peugeoti su bili bomba, imali smo 405 Mi16 i auto je bio pravi gust za voziti. Osjetis da okreces volan, osjetis da mijenjas brzine, osjetis da si stisnuo gas…. a ne ova moderna sranja gdje je sve s nekim delayom i sve mekano i bezosjecajno :/

            Tzereen A koja je to mašina unutra?

            @Raziel Na plin se grije, na dizel ore, a na benzin se vozi. 😘

              buz slaba. Model 118.

              1.5 kubika, 3 cilindra, 136 konja. Dovoljno za po gradu i kraća putovanja.

              Realno bi se trebao gledat model 120 - 2 kubika, 4 cilindra, 178 konja. Ali je i jedno 8 hiljada eura skuplji.