Automobili
- Uređivano
wooddiebone meni je baš novi predivan. U početku nije ni meni sjeo, ali poslije mrak mrak. Pogotovo još s M paketom pa tamni grill naprijed.
Ne, baš mi je lijep.
Plus, iznutra izgleda kao auto. Meni tu oni interijeru kaj Tesla pokušava furat idu na jetra. Moram imati ekran ispred sebe, a ne samo TV na sredini. Koma.
Btw, nisu im svi dobri. XM je grozan. Sedmica je užasna.
- Uređivano
Suzuki 1.2-1.3 četverocilindricni benzinci su jedni od najkvalitetnijih motora godinama (imaju trajan razvodni lanac) te imaju od 92+ KS sto je sasvim solidno za automobile ala Ignis i Swift, maksimalna brzina Swifta sa 1.3 92KS je oko 200-210 km/h, provjereno.
Što se tice pogona/mjenjaca, izbjegavaj bilo koji automobil sa CVT mjenjacem ili robotskim-automatskim mjenjacem, znaci samo manual ili klasicni uljno-hidraulicki automatik, ako ideš na Ford izbjegavaj Eco-boost motor koji ima razvodni remen u ulju unutar kartera
- Uređivano
Nije ružan, lijep je (osim zuba i detalja oko značke), ali nema veze sa BMWom.
Sav brand heritage su zanemarili tak da izgleda ko neki bastardizirani auto iz GTA.
Al dobro, meni je i E60 uvreda za BMW, a izgleda da je puno ljudi upravo to pojam BMWa.
buz Woodieovo poimanje čru BMW-a: Isetta Steve Urkela.
BMW je peakao sa E30, E36 i pre-facelift E46.
Sve nakon toga je fever dream sa povremenim povratcima u lucidnost kao npr. prve generacije četvorke, prvog M2, F10 petice i nova osmica.
@Kaiserus reci ljudima što đorđe ima i s koliko konja. Ovo sve neki rookie stock entuzijasti
- Uređivano
fensisuperstar ima M140 sa stage 2, zamjenjenim usisima u karbon, novom gljivom, onim downforce kitom, kako god se zvao. Sve u ovlaštenom servisu napravljeno, sve pod garancijom. Ukratko 470 konja i 750 Nm moment, samo to treba na valjke staviti, jer nismo sigurni di mjeri to auto, to smo čitali sa ekrana u njemu.
Naljepnice su skinute. Dva dana ih je Erik u praoni skidao… Inače 30k km i 2019 godište
Raketa
fensisuperstar Jel se to nama ruga lik sa 1.0 trocilindričnim motorom sa 110 konja?
Moja 1.5 mašina te pojede, broski.
buz Moja 1.5 mašina te pojede, broski.
Ne bih se kladio druže :-D ali ako baš želiš možemo na grobnik da ti objansim kako se vozi auto.
fensisuperstar Haha, joj frend.
Trebao mi je ovaj smijeh danas, hvala.
Mislim pričaš gluposti. To je kao da kažem da je moj 2.0 pežo brži od tcrossa a imaju sličnu konjažu. Ovo moje govno bolje da nema više konja. Jedina mana mu je potrošnja na ekstremnim uzbrdicama.
fensisuperstar Ovo je sad osnovna škola.
Kao prvo zajebavao sam se, kao i inače, jer je to sve ionako nebitno.
Kao drugo, potpuno si u krivu. Moj 1.5 motor ima 132 konja, ali bitnije od toga, auto ima 970 kila. Tako da niti bi u zavojima mogo bit bolji od mene, niti u ravnoj crti. Zato i bolje da se ne bi kladio, jer bi izgubio.
Glupost je uopće mali gradski crossover s 1.0 motorom stavljati u bilo kakav kontekst utrka i staze, jednostavno auto nije napravljen za to. To je bland auto koji će te sigurno i udobno povesti od točke A do točke B.
Greška. Tvoj auto ima 133 konja :-)
I drugo t-cross je subcompact crossover suv, udoban je i drži zavoje kao emilio playstation. Novi tcross ima 1.0 na 150 konja ali jbga što je tu je.
1.0 motor iz T-crossa 150 konja postiže turbinom.
Ti motori idu 130 000 km uz gradsku vožnju i redovni servis. Na grobniku si sretan ako se ne razleti turbina u sredini četvrtog kruga, a bez nje računaj 50 konja na 6000 okretaja
Stari Peugeot sa 2.0 motorom i 150 konja je Group B auto u usporedbi s tim.
- Uređivano
Joj ovih vrtlara, prepiru se čija je kosilica za travu brža.
- Uređivano
Danas se koriste što manji benzinci sa turbom zbog vece iskoristivosti i manje potrosnje, auti danas nisu ni zamišljeni da traju više od 10-15 godina, prvo zbog kompleksne elektronike drugo zbog premale kubikaže a visoke konjaže (turbo, umanjene i lagane komponente, koristenje aluminijskog bloka…)
Švabo je zamislio da današnji automobili nakon 10 godina idu pod presu-reciklažu ili da se prodaju na Balkan
wooddiebone Stari Peugeot sa 2.0 motorom i 150 konja je Group B auto u usporedbi s tim.
Ti stari Peugeoti su bili bomba, imali smo 405 Mi16 i auto je bio pravi gust za voziti. Osjetis da okreces volan, osjetis da mijenjas brzine, osjetis da si stisnuo gas…. a ne ova moderna sranja gdje je sve s nekim delayom i sve mekano i bezosjecajno :/
@StarFox_N vidi kako me vabe