Automobili
I to ti je argument?
Znaci napravio si istrazivanje i zakljucio da plazma iskra u doticaju sa "maglicom" vode ne razdvaja vodik iz vode i ne zapaljuje ga? Fokusiraj se vise na praksu a manje na teoriju pa ces bolje shvatiti ovo sa plazmom i vodikom, materijala i testova imas masu po internetu.
- Uređivano
Od 1:32 je prikazano plazma paljenje vode i nastala ekspanzija/eksplozija, ovaj lik sa svojim YT kanalom je pravi geek za plazma eksperimente
Spajanje visoko naponskih dioda ili kondezatora između bobine i svjecice daje plazma iskru sa razlicitim rezultatima, problem je sto sama plazma je dugorocno agresivna na elektrode svjecica te samo izgaranje vodika je prebrzo naspram goriva, tu je stvar i podesavanja sa predpaljenjem te koristenja posebnog materijala za elektrode, dosta ljudi testira i sa mixom vode i goriva za bolju kontrolu izgaranja.
Za dobiti konkretne rezultate tu treba puno podesavanja, ali sam sistem dobivanja plazma iskre je dosta jednostavan te voznja npr. jednocilindricnog motocikla sa tom modifikacijom najvise trosi svjecice dok alternator (magnet i zavojnice) nisu osjetno opterecenije kao kod HHO sustava gdje se dobija vodik odvojenom elektrolizom vode.
Jednostavan primjer dobijanja plazma iskre:
- Uređivano
Koliko sam ranije gledao, Japanci i poglavito Toyota jako guraju tehnologiju vodikovih ćelija s premisom da bi se punionice trebale nalaziti u dijelovima svijeza gdje je npr.obilje solarne energije te bi u tim slučajevima skladištenje u obliku vodikovih ćelija bilo smisleno. Inače i sam proces dobivanja energije u tom obliku u Japanu uopće nije ekonomičan te i dalje uključuje dobivanje iste iz fosilnih goriva. I gdje smo opet?
Inače, rekao bih da je dalja budućnost u onome što je Yakuza spominjao. Kompletno obustavljanje privatnog prijevoza i prelazak na autonomni javni. Sve ostalo je neodrživo.
Vjetrenjace imaju veliku ekolosku iskoristivost kao i hidroelektrane gdje se moze koristiti njihov grid za proizvodnju vodika, kljucan problem je spremnik vodika ili sama vodikova celija ako se ugrađuje u automobil, buducnost tehnologije moze izbjeci ogromnu proizvodnju baterija, samo taj ciklus je odgođen za nekih 30-40 godina jer sada je ciklus EV vozila.
stitrek Dobro, mi sve promatramo iz prizme onoga što je sada dostupno i informacija o tome što je u ovom trenutku izvedivo i održivo, pa tako i za budućnost. Ja isto nisam za to da se gura samo jedna tehnologija jer sigurno ima prostora da se usavrši i alternativna, barem do određene mjere i primjenjiva u određenim uvjetima.
- Uređivano
Po tom pitanju mi je drago da Toyota kemija sa vodikom i da trenutno imaju solidne rezultate, ali na kraju krajeva tu se radi o mainstream tehnologijama koje korporacije trenutno guraju, to je slucaj sa EV vozilima koji su sada solidni ali nisu i najbolje rjesenje.
Mozda kroz nekoliko desetljeca se usavrse plazma-voda-vodik sistemi sa kojima se entuzijasti igraju i razvijaju, mozda bude nekakva ekoloska kataklizma pa svijet ubrza to sve i zaobiđe "EV buducnost" dosta brzo…vrijeme ce pokazati, ali bitno je da se kemija i ekesperimentira jer to je jedini nacin za promjene i tehnolosku evoluciju.
- Uređivano
stitrek internet ekspertu, gym ratu, informaticaru i strucnjaku za automobile i alternativne pogone, svi ovdje smo amateri za ovo polje. Ti pises o EKSPERIMENTIMA, a ovdje se pise o globalnoj primjeni. Sta onda mozemo ocekivati da ce teleporti zamjeniti aute na fosilna goriva, jer su teoretski i djelomicno prakticno uspjeli "teleportirati" lasersku zraku? Vidim da si poceo nervirati i Fenixa svojim pametovanjem, a doslovno neznas o cemu pises, doslovno prenosis neke YT kanale. To isto radis i u polju informatike, nekolicini ovdasnjih clanova koji su profesionalci. Meni se cini da je tebi maglica u glavi.
Ne kemija Toyota, rade i Honda, BMW, Nisan, Volvo…
Svijet jos nije u kataklizmi, jos nismo presli tocku bez povratka, jer ipak se pita i Sunce nesto u ovoj prici. Kako bi Korado rekao "ma mi smo tu da nesto brljamo, nismo nikakav faktor u prirodnim procesima, procesi ce se nastaviti i bez nas"
chono Kako bi Korado rekao "ma mi smo tu da nesto brljamo, nismo nikakav faktor u prirodnim procesima, procesi ce se nastaviti i bez nas"
Sad riskiram da ispadnem kultist, što u jednu ruku i jesam, ali Korade kaže i da je uvijek dobro imati i ove druge koji propituju. Što god osporavali i koliko god glupo zvučali, dok ne prevladaju. Tako da Stitrek, nerviraš me, ali ostani svoj
- Uređivano
Evo ga, MKBHD koji obožava električne aute i zbog kojih je napravio dodatni YouTube kanal (Auto Focus), odustao od Tesle. Prodaje ga.
Kupio Porsche 911.
- Uređivano
Vozio sam ID.5 i to je zvijer od auta. Električni auti imaju samo jednu manu, cijena koja je prenapuhana. Želim električni sa minimalno opreme po dobroj cijeni, ali to se na žalost nebu dogodilo. Tak da ostajem na svom analognom miniju još deset godina.
Taj twingo je 26-28 tisuća eura, nema mi to nikakvog smisla jer meni je auto vikend auto. Za svakodnevnu upotrebu imam najbolji auto na svijetu i galaksiji, službeni. Da je duplo jeftiniji razmislio bi
Kaiserus vidim da ima još slušatelja Explore na forumu
Već nekoliko godina otkako sam ga slušao/upoznao na jednoj konferenciji. Čovjek bi baš trebao biti uzor svima u načinu razmišljanja svojom glavom, cijepljen od svih agenda, ali najviše ga volim zbog načina kako pristupa objašnjavanju stručnih tema. U tih 60-ak minuta objasni manje više sve što se po pitanju tehnologije i znanosti dogodilo prethodni tjedan.