chono nisam znao da o njemu pričate. Ok, onda je Korada.

Fenix

To nisu teorije zavjere vec fokusi na profit, istrazi malo bolje tehnologiju oko vodika i mogucnost upotrebe na automobilima pa ce ti se malo i percepcija oko mojeg komentara promjeniti, cak i malo zna bit dovoljno😉

    Fenix ja ti to niš ne vjerujem tim demantima. Al to sam ja. Isto kak sam sklon vjerovat da pol punjača uredno ima skrivene dizelske agregate. Ak sam zbog toga potencijalni ravnozemljaš, so be it Ha-Ha-Ha

    @stitrek sve je to okej, al kako i veliš, kasno je. Sad je struja na redu i stvorio se poveći kult koksuckera Elona Muska i sličnih. Tako da će sad ić struja do ne znam kada.

      stitrek malo zna biti dovoljno, ali ne u slucaju IQa 🤭

      Što će mi to električno govno, kad imam ultimativnu ICE mašinu, gdje su se spojili vrhunski dizajn i fantastična nepoderiva mehanika koja to sve prati.

      This is the ideal car. You may not like it, but this is what peak cars looks like.

      yakuza_stinger

      Da, kasno je jer ce to sad biti trend nekih 30-40 godina, to je takav proces u korpo svijetu, imati stotine milijuna automobila na baterije kroz tih 30-40 godina ce opet dovesti do problema kojeg sad imamo sa benzin/dizel vozilima, dali ce vodik biti sljedeca solucija, vrlo vjerovatno.

        stitrek nemozes imati toliko elektro auta, planet Zemlja nema toliko resursa za toliko baterija. Racunica je jasna. Mislim da je proracun 30% broja danasnjih auta

        stitrek to što ti sugeriraš izvedivo je isključivo u teoriji, ako i onda, i to ako bi nam neka civilizacija iz budućnosti vremenskim procjepom dostavila tehnologiju koja bi pretvarala jednu energiju u drugu 1/1 bez ikakvih gubitaka

        Ali takvima poput tebe to je ionako neobjašnjivo. Ne trebaš završiti faks, samo odlušati onaj uvodni sat fizike o termodinamici kojeg i stolari imaju u srednjoj školi. Ali zapravo, bolje ne, to su za tebe ionako pizdarije. Tako da sam završio s tobom

          Fenix

          Kao sto sam rekao istrazi malo instant dobivanje i paljenje vodika iz maglice ubrizgane vode pomocu plazma iskre.

          Ovdje ne pricam o uređajima koji pomocu struje i elektrolize dobijaju vodik koji iz spremnika ubrizgavaju u motor, ovdje se radi o zavojnicama i visokonaponskim diodama koje proizvode plazmu koja se dobija sa istom ulozenom energijom za dobijanje klasicne iskre na svjecici, ta plazma u doticaju sa maglicom vode proizvodi instant vodik te ga ujedno pali.

          Istrazi malo pa ako nađes nesto neistinito oko ovoga konkretno, onda slobodno demantiraj🙂

            Fenix

            I to ti je argument?

            Znaci napravio si istrazivanje i zakljucio da plazma iskra u doticaju sa "maglicom" vode ne razdvaja vodik iz vode i ne zapaljuje ga? Fokusiraj se vise na praksu a manje na teoriju pa ces bolje shvatiti ovo sa plazmom i vodikom, materijala i testova imas masu po internetu.

              Od 1:32 je prikazano plazma paljenje vode i nastala ekspanzija/eksplozija, ovaj lik sa svojim YT kanalom je pravi geek za plazma eksperimente👍

              Spajanje visoko naponskih dioda ili kondezatora između bobine i svjecice daje plazma iskru sa razlicitim rezultatima, problem je sto sama plazma je dugorocno agresivna na elektrode svjecica te samo izgaranje vodika je prebrzo naspram goriva, tu je stvar i podesavanja sa predpaljenjem te koristenja posebnog materijala za elektrode, dosta ljudi testira i sa mixom vode i goriva za bolju kontrolu izgaranja.

              Za dobiti konkretne rezultate tu treba puno podesavanja, ali sam sistem dobivanja plazma iskre je dosta jednostavan te voznja npr. jednocilindricnog motocikla sa tom modifikacijom najvise trosi svjecice dok alternator (magnet i zavojnice) nisu osjetno opterecenije kao kod HHO sustava gdje se dobija vodik odvojenom elektrolizom vode.

              Jednostavan primjer dobijanja plazma iskre:

              Koliko sam ranije gledao, Japanci i poglavito Toyota jako guraju tehnologiju vodikovih ćelija s premisom da bi se punionice trebale nalaziti u dijelovima svijeza gdje je npr.obilje solarne energije te bi u tim slučajevima skladištenje u obliku vodikovih ćelija bilo smisleno. Inače i sam proces dobivanja energije u tom obliku u Japanu uopće nije ekonomičan te i dalje uključuje dobivanje iste iz fosilnih goriva. I gdje smo opet?

              Inače, rekao bih da je dalja budućnost u onome što je Yakuza spominjao. Kompletno obustavljanje privatnog prijevoza i prelazak na autonomni javni. Sve ostalo je neodrživo.

                Zero

                Vjetrenjace imaju veliku ekolosku iskoristivost kao i hidroelektrane gdje se moze koristiti njihov grid za proizvodnju vodika, kljucan problem je spremnik vodika ili sama vodikova celija ako se ugrađuje u automobil, buducnost tehnologije moze izbjeci ogromnu proizvodnju baterija, samo taj ciklus je odgođen za nekih 30-40 godina jer sada je ciklus EV vozila.

                  stitrek Dobro, mi sve promatramo iz prizme onoga što je sada dostupno i informacija o tome što je u ovom trenutku izvedivo i održivo, pa tako i za budućnost. Ja isto nisam za to da se gura samo jedna tehnologija jer sigurno ima prostora da se usavrši i alternativna, barem do određene mjere i primjenjiva u određenim uvjetima.

                    Zero

                    Po tom pitanju mi je drago da Toyota kemija sa vodikom i da trenutno imaju solidne rezultate, ali na kraju krajeva tu se radi o mainstream tehnologijama koje korporacije trenutno guraju, to je slucaj sa EV vozilima koji su sada solidni ali nisu i najbolje rjesenje.

                    Mozda kroz nekoliko desetljeca se usavrse plazma-voda-vodik sistemi sa kojima se entuzijasti igraju i razvijaju, mozda bude nekakva ekoloska kataklizma pa svijet ubrza to sve i zaobiđe "EV buducnost" dosta brzo…vrijeme ce pokazati, ali bitno je da se kemija i ekesperimentira jer to je jedini nacin za promjene i tehnolosku evoluciju.

                    stitrek internet ekspertu, gym ratu, informaticaru i strucnjaku za automobile i alternativne pogone, svi ovdje smo amateri za ovo polje. Ti pises o EKSPERIMENTIMA, a ovdje se pise o globalnoj primjeni. Sta onda mozemo ocekivati da ce teleporti zamjeniti aute na fosilna goriva, jer su teoretski i djelomicno prakticno uspjeli "teleportirati" lasersku zraku? Vidim da si poceo nervirati i Fenixa svojim pametovanjem, a doslovno neznas o cemu pises, doslovno prenosis neke YT kanale. To isto radis i u polju informatike, nekolicini ovdasnjih clanova koji su profesionalci. Meni se cini da je tebi maglica u glavi.

                    Ne kemija Toyota, rade i Honda, BMW, Nisan, Volvo…

                    Svijet jos nije u kataklizmi, jos nismo presli tocku bez povratka, jer ipak se pita i Sunce nesto u ovoj prici. Kako bi Korado rekao "ma mi smo tu da nesto brljamo, nismo nikakav faktor u prirodnim procesima, procesi ce se nastaviti i bez nas"

                      chono To isto radis i u polju informatike, nekolicini ovdasnjih clanova koji su profesionalci.

                      I to sve s UHD 620

                        Fenix joj da, ekspert za raytracing sa intelovom grafom

                        chono Kako bi Korado rekao "ma mi smo tu da nesto brljamo, nismo nikakav faktor u prirodnim procesima, procesi ce se nastaviti i bez nas"

                        Sad riskiram da ispadnem kultist, što u jednu ruku i jesam, ali Korade kaže i da je uvijek dobro imati i ove druge koji propituju. Što god osporavali i koliko god glupo zvučali, dok ne prevladaju. Tako da Stitrek, nerviraš me, ali ostani svoj