Automobili
[deleted]
elder8472 evo ovako, planiram polagat vozacku za motor i kupit prvi motor.
do posla imam 20 km kroz zagrebacke guzve i trenutno mi busom/ vlakom treba nekih sat i 15 min.
Autom ne dolazi u obzir ici jer nemam parking a garaze su preskupe.
Iako bi motor najvise koristio za odlazak na posao, sigurno bi tu bilo i vikend voznji. Vec me dugo privlaci kupit jedan za gust a sad kako ie ovo s poslom krenulo ponovo sam poceo razmisljat o motoru.
Nisam od onih koji divljaju autima i koje privlaci brzina, ali volim vozit i uzivat u krajolicima. Tako bi bilo i s motorom.
Polagao bi A kategoriju, a ono sto bih uzeo za pocetak bi vjerojatno bila yamaha mt 03 jer mi se cini dosta za moje potrebe.
najvise me sad zanima kakvo je stanje u Zagrebu s motorima, kako ie ici na posao dok je vani 35 stupnjeva, da li se mogu parkirat u garazu bez da placam (mislim i da ocu da se rampa ne bi digla za motor), da li mogu samo zaobici rampu i stati se negdje gdje nikome ne smeta.
Da li mi za ove potrebe treba full moto oprema ili bi kaciga, rukavice i jakna bili dovoljni?
Kako se vozit ako me uhvati kiša?
Da li je ovo uopce opcija da kupujem motor prvenstveno za daily commuting ili bi mi na kraju bio samo za gustanje tu i tamo a i dalje bi isao na posao busom
Gle kupujes motor jer to volis, a ne radi guzve u prometu. Mt03 je izvrstan motor za pocetnika. Ili ak uspijew naci honda cb600f 2007, motor sa fenomenalnom ciklistikom, prasta greske i lagan za vozit.
A sad ovo s garazama ti neznam kako nisam iz zg.
Moto oprema uvijek, hlace jakna kaciga rukavice. Jer ako padnes sve ce ti izgorit pri padu i smicanju po asfaltu. Tako da sigurnost na 1 mjestu i na opremi se ne spara pogotovo ne na kacigi. Netrebas uzimat najskuplju al neki srednji rank preporuceno.
Voznja po kisi, e to moras imat osjecaj i to nemozes naucit dok ne probas. Al osnovno izbjegavat bijele linije i zebre te nikad naglo kocit. Reci ce ti osnove u autoskoli
[deleted] Ne treba ti full odijelo, to koriste samo ovi ozbiljni bikeri, to je više za stazu ili ako baš divljaš okolo da te čuva, ali MT03 nije taj tip motora. Ali definitivno kvalitetne rukavice, dobra kaciga i moto jakna, jer ta jakna ima body armor u sebi ako opadneš čuva leđa, ramena i laktove. Uglavnom, kad kreneš ćeš najbolje vidjet što ti je potrebno. Tako sam ja kupio jedne rukavice pa je zahladilo pa sam trebao toplije jer su ove bile ljetno/jesenske. Pa je još zahladilo pa sam kupio jaknu, a onda mi je bilo zima za noge pa sam kupio onu pregaču (ali pregača je samo za skuter).
Iskreno, ako ti je najviše radi posla, onda bi ja preporučio da kupiš to što sam i ja imao, a to je Yamaha Xmax 300. Ogroman gepek je imao, mogao sam sako cijeli staviti u njega bez da se zgužva, možeš koristit tu pregaču kad je zima i kiša da ostaneš suh po nogama i toplo ti je pod tim. Super je za probijat se kroz gužvu kad moraš samo paziti na gas, a ne moraš se zajebavat s brzinama.
Što se parkinga tiče, uvijek možeš motor negdje zaparkirat, to uopće nema brige. I sa skuterom se možeš voziti, zabavan je i veoma vozan, ja sam napravio 6600 km u 10 mjeseci s njim, vozao sam se svaki dan okolo.
Thalia karavan, modificiran sa šest kotača.
Kćer i zet kupili WW ID.5 i malo sam danas vozio i samo mogu reći da mi je pokvario sve ostale klasične aute, EV i ta ubrzanja su nešto nadrealno, kao da sjedneš u
Imaju kuću, imam i ja kuću punit će se doma. Strašan auto u svakom pogledu, za mene preskup.
Prvi put kad sam ga vidio, bio mi je odvratan. Drugi put također.
Ali sada, što više gledam, fakat me sve više oduševljava.
Gdje su mu ventilacijske rešetke?
Na koji način funkcioniše ventilacija unutar vozila, ili ja nešto propuštam?
Je li itko ikad vadio suvozačko sjedalo iz auta? Kolika je to zajebancija?
- Uređivano
Zajebancija je odrvnuti šarafe, jer je skučen prostor, pa ti treba garnituta ključeva pod raznim uglovima kako bi odvrnuo sve šarafe i skinuo sjedište sa šina. Po pravilu imaš 4 glavne matice koje drže sjedište za šine, ali opet ovisi od proizvođača.
Ali moraš biti EXTRA oprezan u vezi džekova/konektora i elektronike koja se spajaju u sjedište. To moraš dobro paziti, posebno na senzor za pojas/airbag, njega ako malo oštetiš, veliki je problem, a skupo.
Za svaki slučaj skini kleme sa akumulatora prije nego kreneš to raditi.
Raziel Zeleni su zaključili da je disanje štetno za okoliš, pa ne trebaju ventilacija unutra.
@Fenix Ovako kako je Raziel napisao, samo, gurneš sic skroz naprijed --> da dobiješ pristup do zadnja dva šarafa, gurneš sic skroz otraga --> da dobiješ pristup do prednja dva šarafa. Dobra stvar je da sve kompletno ide van, pa nema kopči i sličnih glupost.
Odspojiš sve žice ispod sica i sad slijedi zabava, da izvadiš sic, a da s podnožjem je zagrebeš boju.
Montaže je isto kao ovo gore, samo obrnutim redoslijedom.
Obavezno odspojiš akumulator (da se slučajno airbag ne aktivira i da ne dobiješ neku grešku kad ga ponovno spojiš).