Kod nas zapeli za dizel kao da je i dalje 2000. godina pa je cijena 0,66 EUR/litri.

    Definitivno preferiram benz ali radje dizel nego ove moderne 1.0, 3 cilindra i 2 turbine benzince 😉

      moschus jel to neko realno mišljenje koje si stekao u vožnji ili zato kaj po fejsu pljuju takve motore i govore da su im fenovi jači od toga?

      Mislim, pitam jer ja imam 1.2 motor sa samo 96 konja pa mi ništa ne fali. Auto je baš okretan po gradu. Sasvim ugodan.

        3 cilindra motor od 999 kubika priznajem samo na motociklu.

        Tzereen pitam jer ja imam 1.2 motor sa samo 96 konja pa mi ništa ne fali

        Jesi li siguran da ne voziš samohodnu kosačicu za travu?

        Ha-Ha-Ha Ha-Ha-Ha

        Matador i dalje vrijedi potrošnja + snaga, na otvorenoj cesti, diezel povuce ko nenormalan

          Nightyx Za otvorenu cestu ok, ali kad si ekipa kupi dizela za po Zagrebu, jer manje troši…

          Inače, nekako više naginjem mišljenju da problem današnjih motora nije u kubikaži/manjku jednog cilindra, nego u tome što ih zbog ušteda rade puno manje robusnima nego što su bili prije 30 godina. Ne vjerujem da trocilindraš od lijevanog željeza ne bi mogao doživjeti sličnu eksploataciju kao i motor s četiri cilindra. Isto tako bi da se vrate 40 godina u prošlost i naprave motor s četiri cilindra i da uštede na materijalu kao danas, dobili rascvjetanu brtvu glave motora, spiganu aluminijsku glavu na 100.000 km i još x stvari od kojih pate ovi današnji "mlinci za kavu", kako ih zovu od milja.

          Problem je u uštedi i većim tolerancijama odstupanja od standarda u strojarstvu.

          Tzereen nije problem snage jer je najcesce imaju dovoljno zbog 1 ili 2 turbine ali pitanje je izdrzljivosti, trajnosti i troskova nakon xyz kilometara. Pitaj bilo kojeg strojara ili automehanicara sto misli o takvim motorima pa ce ti biti jasno. Naravno ak ih vozis na firmu, lizing i slicne sheme pa mijenjas svake dvije godine zaboli te ona stvar, nadrapati ce netko drugi 🙂

          Jebe ih sve Co2 pa smanjuju motore, a to što ih se razleti hrpa puno ranije pa imaš hrpu auto otpada, to je u redu.

            yakuza_stinger o tome govorim! Zbog raznih normi imamo masinice koje su napravljene da traju par godina, sto je realno vani i normalan period za imati auto ali kod nas bas i nije. Mislim da ne postoji netko tko se razumije u motore i radi s njima da ce reci da je pametnije uzeti recimo neki 1.3 benz sa 2 turbine i nasarafljen na 180ks umjesto jednog old-school zdravog 2.0 16v sa isto toliko konja!

              U svakom slučaju, ne znam koji je vrag ušao u mene, ali ja bi sad prodao dušu vragu da si uzmem novi auto. Kriza srednjih godina valjda.

              Ali drago mi je da mi i dalje SUV-ovi/crossoveri nisu prioritet. Radije mi jedan lijepi hatchback.

                moschus Pa naravno, jer takvi mali motori imaju previše kompresije. Na duge staze to nije zdravo. Sportski je, ali nije dugovječno.

                Radije bi detjunirani redni šestak vozio, nego te male nebalansirane prdilice, al to znači kupovinu samo održavanih starkelja.

                Tzereen

                SUV-ovi nikome ne bi trebali biti prioritet jer se njihova konstrukcija kosi sa svim pravilima logike, potrošnje i aerodinamike suvremenog automobilizma. Ali eto, trendovi i to. Kad i jedan Ferrari uskoči u taj vagon onda znaš da je tu nažalost lova, koliko god da to ne imalo veze s pameti. Nešto slično kao i trenutno stanje EV-a, makar se nadam da će biti dovoljno razuma da ne zabrane u potpunosti automobile s unutarnjim izgaranjem i alternativna goriva (vodik ponajprije).

                @Raziel
                Uzmi sta god sa 6 cilindara ako je za gušt, ja sam vozio 200ks 4 cilindra i zamijenio za 3,0 tdi 6 cilindara svaki put kad krenem izmami mi osmijeh na lice još da je benzin sreća bi bila potpuna ali i ovako ogromna razlika u odnosu na 4 cilindra.

                Pala je odluka, tek što sam stigao doma, i izašao da uslikam.

                Model 2015, morao sam malo da pređem preko budžeta, ali sam zadovoljan kupovinom.

                I da, ono najvažnije

                @Laf 😎

                  Nije dizel još propo. Koliko km?

                  Btw. je li tko micao EGR i DPF? Konkretno me zanima ovo prvo i kakva su iskustva s tim, jer vidim da ima i pozitivnih i negativnih strana. Ako se i napravi, obavezno remapiranje? Ne bih dizao HP, ali ako će blokiranje dovesti do manje problema zbog micanja recirkuliranja ispušnih plinova te manje taloga i štetnih čestica u motoru, nekako sam bliže da to i napravim.

                    Zero Koliko km?

                    151.000

                    Kvalitetno remapiranje je najviše bitno ako se odlučiš da ukloniš dpf/egr filter, jer sa lošim mapiranjem rizikuješ smanjen životni vijek motora, vječito prljave auspuhe. A i teško ćeš ga sutra prodati ako se odlučiš za novo vozilo.

                    Važno je samo da ti neko uradi kvalitetnu mapu, eventualno Stage 1 ili 2 za potrošnju goriva da se izjednače varijabile, i to bi trebalo biti sve.

                    Jedini razlog zašto ja nikad ne skidam te filtere je iz razloga da bi sutra mogao lakše ga prodati, a da mi nekad izvuče zadnji živac kad krene raditi regeneraciju, bogme izvuče.

                    Znam čovjeka kome se prije par godina auto zapalilo jer je dpf počeo raditi regeneraciju, a ovaj ugasio vozilo i otisao. 600 stepeni celzijusa užarenog dpfa u kombinaciji sa labavim tapacirungom rezultirao da vozilo izgori kompletno.

                    To sam vidio savjet da općenito nikad ne bi trebalo odmah gasiti auto poslije vožnje, pogotovo kad je vruć i toga se i držim. Isto kao što nećeš pedalu stiskati do kraja dok se nije ugrijao.

                      Zero Ovo za gašenje odmah nakon vožnje vrijedi zbog turba, jer se gašenjem prekine cirkulacija ulja pa se turbo nastavi grijati.

                      Motor će se isto nastaviti grijati, osim ako nema električnu pumpu za vodu, koja radi i ako je motor ugašen, ali motor nije toliko osjetljiv.