Raziel Slažem se, ali ne s ovim dijelom "kalendarski period".

Uredno sam do sada rotirao zimske/ljetne, ali mi je nelogično da se to određuje kalendarom.

U Zagrebu temperatura zadnja dva tjedna preko 10 stupnjeva, prije toga oko 20, isto tako će biti i 3. mjesecu, ali ne, trebalo bi imati zimske gume po kalendaru. A kad neki voze ljetne gume po ljeti, onda je mantra za zimske gume ubiješ s jednim poštenim kočenjem čim je temperatura iznad 7 stupnjeva.

To što ekipa godinama bez imalo beda vozi Ćelostone Dotrayal, a na tehničkom prolaze sa 100 kn u pepeljari, je druga stvar.

Neki dan vidio upicanjenog Civica, gume su mi po DOT-u skoro vršnjakinje, to je isto slučaj za promatranje.

    Fenix Pa da, ovdje kid nas je uglavnom nizina, makar sam ja u blizini gorja i brdovitih terena, ali srećom ne bih trebao imati problema s tim. A i zime su uglavnom blage, da. TBH, više me donekle brine što imam dvostruki turbo, a vozim se uglavnom na kraće relacije. Ovo je sad upalo, ali za sljedeći auto uzimam benzinca ili hibrid, ali tko zna, možda do tada usavrše i EV.🤣

    Matador

    Nije to brat nikakva mantra, otkako znam za sebe kalendarska godina se opravdano uvodila, i sluzila namjeni. U Novembru si imao zime, povremeni snijeg i niske temperatura, a ljetne gume su pravdala svojstva proljeca.
    To sto Svijet odlazi u qrac i sto globalno zagrijavanje sve vise uzima maha, tema je za neki drugi put.

    Btw. informirao sam se, ali čisto me zanimalo, kakva su vaša mišljenja o premium/class plus gorivu?

      Sjećam se da mi je auto dosta čudno radio, tj. baš trokirao nakon prvog paljenja kad sam prvi put natankao class plus (ne računam paljenje na benzinskoj, tamo je još radio sa starim gorivom), čak mi se i ugasio dok sam izlazio s parkinga. Bio sam inovativan sa psovkama u trom trenutku, jer mi je to baš bilo pred put. 🙂

      "Italian tune up" je riješio stvar.

      Tako da je definitivno drugačije od običnog goriva, ali još uvijek ne znam je li na bolje ili na lošije.

      Oko potrošnje nisam baš na čisto, kao nešto manje troši, ali za vrijeme tih premium tankova sam vozio neke drugačije relacije nego inače pa je i to utjecalo na potrošnju. Ali ta manja potrošnja ne opravdava razliku u cijeni.

      Zero Btw. informirao sam se, ali čisto me zanimalo, kakva su vaša mišljenja o premium/class plus gorivu?

      Prodavanje magle za veliku većinu.

      Ima li smisla trošiti novac na premium goriva? - Index.hr

      "Da bi se taj potencijal iskoristio, potreban je poseban dizajn motora koji iskorištavaju veći omjer kompresije. Motori s većim omjerom kompresije su efikasniji i oni imaju koristi od premium goriva visokog oktanskog broja. Ali ta iskoristivost ovisi o dizajnu motora, a ne o samom gorivu. Jednostavno, motori koji nisu konstruirani da iskoriste premium goriva nemaju praktički nikakve koristi od njih, a to je većina automobila na našim cestama."

      buz

      Majke ti mile 150 ks pa tempomat na 190 na koliko okretaja vozi pri toj brzini

        buz

        210 ide sigurno, mazde imaju dosta dugu zadnju brzinu

        Sterlok Top cijena, meni uzmu 1300 u ovlaštenom za to, ali idem zbog garancije, jbg.

        Niže od ovoga može samo ako je ukradeno.

        Članak je pisao teški profesionalac, veli da na listi nema nekih koji su tradicionalno loši i spomene Porsche u tom kontekstu.

        Pežo toliko loš da nije ni na listi.😱

        Ne žele takve aute u svojoj državi lol.

        Folcvagen i Mečka najgori. Balkan na aparatima.

        Porediti Evropska auta koja su napravljena za američko tržište sa evropskim vozilima koja su napravljena za ostatak svijeta je skroz pogrešno.

        Jedino što veže ta dva automobila je marka, ništa drugo nije isto. Motorna konstrukcija pogotovo.

        Moram hitno zamijeniti folciku izgleda da nesto nije uredu s njom uopće se ne kvari 😁