Octavia je zadnjih 15 godina postala auto, a Dacia je i dalje Dacia.

weky Žao mi je što odlaziš s Mazde

Miata pita: "Am I a joke to you?" 😄

Budem javio, zasad je bilo 197200, s popustom smo se našli na 188600 s tim da mi je obećala gumene tepihe, servis besplatan i kaj god već može dati od tih poklona. U toj ponudi su te standardne 17" felge, no kad sam kasnije gledao dimenzije guma su im neke divlje što mi je čudno za takav mass produced i popularan auto, tako da mi je cijena gume i za 17" (205/55) i za 18" (225/45) zapravo jednaka pa bi onda radije uzeo veće.

Tzereen Ja sam isto u potrazi za novim autom ( polovnim da budem precizniji ) i parametri su mi otprilike kao i tebi samo što bio ja išao do 11 milja eura.
Imam Škodu Fabiu karavan 2007 godište i vrijeme je da se promjeni polako. Kao što si i sam napisao nešto pošteno naći za te novce nema teorije čak mi je i komšo koji dila polovnjake iz Njeme rekao da su cijene otišle za 30% gore. Pregledao sve moguće oglase na njuškalu, fejsu i po autosalonima ali ne nađem ništa da se na trepavice postavim. Uzevši u obzir da svi traže 100 000 ili više za nešto iole kvalitetno na kraju ispada da se više isplati riskirati i kupiti novi auto ali teško se to može iskeširati, dileme dileme .............

    buz Octavia je 1.5 TSI, ručni mjenjač, ne zanima me DSG

    Baš me zanima kakav je taj motor.
    Također i 1.0, i da li je on uopće dovoljno jak za auto tipa Octavia, Koroq i slične...

    Što se tiče DSG, obećao sam si da će moj slijedeći auto biti automatik.
    Gradska vožnja, prva druga stani, kvačilo...
    No way više.
    Što se tiče vožnje, to mrzim najviše na svijetu... ZG je baš poludio što se tiče gužve na cestama...

    Što tebe odbija od automatika?
    Osim cijene?

    BTW
    Jesi probao voziti auto?

      Octavia zadnjih 15 godina daje najviše za uložen novac.
      Da mi treba obiteljski auto, ne bih niti gledao ništa drugo.

      Kad ste se već dotakli automatika, nekako mi je sve privlačniji zbog gotovo isključivo gradske vožnje.
      Nisam još 100% na čistome, ali vjerojatno ću ići u smjeru nekog oblika automatika kad će se odlučivati o novom auteku.

        gusterko a kaj bi gledao ak bi uzeo novi?
        Ja ne znam bih li obični kompakt ili mali SUV.

          Matador Kad ste se već dotakli automatika, nekako mi je sve privlačniji zbog gotovo isključivo gradske vožnje.

          Meni je sasvim ugodno voziti automatik kada baš moram, ali i dalje preferiram ručni mjenjač. Možda je iluzija mi u glavi, ali osjećam se sigurnije jer me tjera da budem koncentriran na ono što radim.

          Automatik je ljubav.
          Pogotovo DSG.

          Ipak. Nisam u financijskoj situaciji da plaćam getribu, a šanse da ode su 70%.

          Moderni 1.0 motori su jebeni.
          Da, nema okretnog momenta i moraš gas stisnut do kraja da bi krenuo, al znaju imat fino konja i taj start pojačaju sa turbom.

            Torla Pa 1.0 po meni svakako nije dovoljan za aute te veličine koje si naveo. Moja stara ga ima u Ibizi i tamo je stvarno dobar, ali Ibiza je manji auto. Ovaj 1.5 TSI na papiru ima bolje performanse od ekvivalentnog 2.0 dizela sa 150 konja, osim naravno okretnog momenta. Ali benzinac ima 250 NM što je po meni sasvim dovoljno. Ide 8.2 do 100 i 231 km/h krajnje brzine. Stvarno mislim da nema potrebe za ičim jačim i bržim od toga.

            Što se tiče automatika ima 2 razloga:

            1. Više volim sam mijenjati brzine, nije mi to teško, volim sam upravljati strojem i biti u potpunoj kontroli. Nisu me automatici oduševili koje sam vozio. (C klasa, A klasa, CX-5). A i u revieowima sam čuo da nisu baš najbolje upareni mjenjač i ovaj motor odn. da mjenjač "guši" performanse i karakter motora jer da zna bit neodlučan oko brzine u koju treba ubacit kad se voziš polako i tako dalje. S ručnim nema tih briga.
            2. Za razliku od 19000 kuna radije uzmem Gamepass preko indijskog VPN-a na brazilskom Liveu i miran sam s Gamepassom idućih 3 milijuna godina.

            Auto nisam vozio jer iskreno nije mi to presudno kod njega. Znam da nije baš neko odličje voznih osobina (nema ni multilink), pogotovo ne kad dođeš s Mazde. Zato ga nisam htio ni isprobavati da se ne razočaram. 😄 Uzeo sam zato SportLine jer ima spušten ovjes 15 mm pa da bar malo popravi stvar. Ja auto za gušt već imam, a Octavia će bit "radni" auto i tu mi je bila najbitnija praktičnost, a Octavia sad stvarno dobro izgleda izvana i iznutra i ima svu moguću tehnologiju koja ti danas treba.

            wooddiebone
            Kaj odlaze DSG-i? Dobio sam nekako dojam da su relativno pouzdani, ako ne divljaš s autom i uz redovan servis.

              Tzereen Ako imaš mogućnosti bolje mali SUV ali pritom ne mislim na one minijaturne tipa Ignis i slično, mada mi lega ima Suzukija SX4 10 godina i kune se da osim goriva i servisa nije imao nikakvih ulaganja u auto (ipak je to Japanac )
              Bacio sam oko na Škodu Fabiu Karavan početna cijena je 106 milja kuna (osnovna oprema)čak sam i vidio da Zubak ima na stanju jednu plavu i jednu smeđu za instant isporuku. Do sada sam uvijek furao Škode i stvarno se minimalno kvare. Po nekom istraživanju ( UK provodio od 2016-2019)navodno Peugeot ima najmanje kvarova, baci škic na njihov 2008 model od 2015 pa naviše poprilično dobar mali terenac 😉

                StarFox_N trebalo mi je malo manje od tjedan dana da se full naviknem na automatic. Vrhunska stvar, teško bi se vratio na manual u budućnosti.

                Matador

                Zapravo, za DSG ne znam, al zadnjih godina stvarno imam dojam da što je auto skuplji, to je veća šansa da ti ode getriba ili neki drugi dio za koji možeš kupit Kiu.

                StarFox_N

                Nije ljubav iz onih razloga iz kojih misliš.
                Konvencionalni automatik je super u gužvi jer ne moraš šaltat. Mozak na pašu i vozi ko igricu.

                DSG s druge strane... ima sekvencijski mod i F1 pedale. Neki će reći da i neki automatici to imaju, al ajmo se ne lagat, to je pizdarija.

                Osobno, da imam DSG, ne bi ga ni vozio nikako nego u sekvencijskom modu.
                A onda je iskustvo vožnje miljama ispred manualca.

                @woodiebone
                Za gužvu se slažem. Za to je automatic dušu dao. Posebno vama u većim gradovima.
                S druge strane automatic nikada ne može biti gušt voziti kao manual.

                gusterko je, dobar je pug.

                Ali baš me zanima kakve će bit cijene nove 308ice. Dugo nisam vidio tako lijep auto. Ubili su.

                Buzoslave koliko si dobio za Mazdu?

                  Brijac Mrvu manje od 6000€. S obzirom da sam ju uzeo od firme prije 7 godina za 6800€ mislim da sam super prošao. 😄 Auto me koštao 1000€ u 7 godina + održavanje i gorivo.

                  Što se automatika tiče, apsolutno razumijem njihovu objektivnu prednost u gužvi i gradu. Ja tu imam dvije olakotne okolnosti, radim od 7-15 kada nema tolike gužve + do posla imam 11 km, ali samo 2 semafora tako da dođem za 15 minuta max na posao i to ako me semafori sjebu. No, kao car guyu koji se ode voziti iz gušta (u nedjelju popodne se popeo na Sljeme i spustio na Šestine pa đir po gradu i doma), automatici su mi apsolutno odbojni. Nema do tog osjećaja kad znaš da si u potpunoj kontroli nad autom u svim aspektima. Kad uspiješ savršeno pogoditi heel & toe downshift prije zavoja, divota. A taj gušt posebno dolazi do izražaja u Miati, mjenjač je precizan, veoma kratkog hoda, ima onaj mehanički feel kad ga ubaciš u brzinu koji moderni auti više nemaju.
                  A najveći gušt od svega mi je kada na rotoru kod HG spota prema mostu operem BMW M6 koji se utrkuje cijelo vrijeme samnom od Arene. Ja sam se skoro popeo na most, on je tek na izlasku iz rotora. 😁 Uvijek te nadobudne sjebem na tom rotoru. Naravno da im sa 132 konja od semafora do semafora ne mogu doći ni blizu, ali na rotoru su moji.