Da nije bijeli ne bi me smetao krom.
Postoji A3 sa aluminijskom lajsnom oko prozora bočnih i da to ima, ne bi išao na ovu varijantu, ali pošto nema, i bijeli je, mogu samo na crno bijelo ići.

Još zadnji znak moram nabavit u crnom, to je nekih 50-60 dolara i skinut krom lajsnice sa maglenki, to još ne znam jel bolje wrapati ili naručit nove ako opće postoje.

11 dana kasnije

Dam starcima terenca da odu do grada obaviti neke stvari, zovu me kroz sat vremena auto počelo nenormalno tresti, ne smiju ga pokrenuti više.
Sreća imam 3 besplatna poziva za vučnu službu u okviru osiguranja vozila, natovarimo vozilo i odvučemo u servis.
Usisni ventil na trećem klipu se sjebao, klackalice se sjebale, ploške, diftung glave motora. Moram glavu motora nositi na obradu, sve izmijenjati.
Šteta nekih 1500 eura, najmanje.

Ali to nije jedini problem.
Kia voli zaštititi svoje dijelove pa moraš samo njihove originalne dijelove koristiti, eventualno ponešto od Hyundaievog 2.5CRDI motora, pa zbog nedostatka dijelova po servisima, mora se čekati uvoz iz ovlaštenog servisa Kie negdje iz Srbije, što znači da će se na dijelove čekati bog sami zna koliko.

Odlično mi je dan počeo, očekujem kad će me neki metak sa zalutale svadbe ili zabave pogoditi u glavu do kraja dana.

15 dana kasnije

Ekipa, ima li neko iskustva sa Passat CC vozilima, tačnije 2010o godište, radi se o ovim modelima?

Ako znate nešto ili ste posjedovali navedeno, feel free to contact me, ili pisite ovdje.

    Mislim da su to u velikon većini auti sa 300+ tkm.

    To ljudi nisu kupovali da stoji.

    Ako ga možeš nać benzinca u dobrom stanju, ajd, al mislim da ak uzmeš dizela ćeš ga platit još tri puta dok izmjenjaš sve kaj je pri kraju, a sve je pri kraju.

      Raziel Evo nabavi si ovaj mod i isprobaj ga iz prve ruke dobiš info, hehe!

      wooddiebone

      A upravo imam ponudu za jedan uvozni (180.000) , tek urađen veliki servis i u generalno je solidnom stanju, a starom bi ga kupio jer mu se upravo taj model dopada, a bez vozila su, tako da bi to vozilo bilo kao moj poklon roditeljima.
      Samo me zanimalo iz iskustva o kakvom se generalno vozilu radi (ja bi ga i održavao) jer po svim viđenom po mišljenjima korisnika, dosta je hvaljeno vozilo.

        Tom autu od 180k su bar dvaput skidali kilometre. Sretno.

          Na našim cestama gotovo uopće ne vidim CC model, a do prije par godina ga ja valjda svaki 4. rvat vozio. Ja se osobno ne bih usudio kupit bez da ga negdje dignem na inspekicju da vidimo jesu li kilometri stvarni.

            Raziel

            I weky i yakuza dobro vele.

            Ne mora bit, ali stvarno bi trebalo odradit čudo od provjere.

            Traži za početak broj šasije i upiši na carvertical.
            Isplati se tih 120 kuna.
            Ako možeš, odi u VW i tamo probaj po broju šasije saznati nešto.

            I kad kažeš uvozni, jel ga ti uvoziš ili ga je netko drugi uvezao već?

              weky Ne mora značiti, vani je sve to puno uređenije i globe za skidanje kilometara su ogromne. A ako je rađen servis u ovlaštenom servisu ne vidim problem, isto tako po broju šasije kod nas u ovlaštenom servisu može provjeriti stvarno stanje.

                PhoenixMode

                A začudio bi se.
                Vidio sam samo od A3 kad sam kupovao servisnih knjižica, rekao bi netko neiskusan da su najurednije ikad.
                Audi ovlašteni žig, sve po PSu.

                Serviser je naravno uvijek netko sa balkanskim imenom.

                Ljudi koji prodaju uvozne aute u RH imaju gore jebene veze i nakon kaj kupe aute, sve srede da se ne može ući u trag nikak autu.
                Doslovno sam vidio slučajeve gdje bagra briše aute iz baze ovlaštenog servisa.

                Auto karambol, popravljen, obrisane sve naznake da se to ikad dogodilo, ne znam kolko mogu utjecat na carvertical izvješća pošto oni traže iz baze u policiji, ali bilo bi naivno zaključit da ako imaju vezu u VW, nemaju i u policiji.

                Ako kupuješ auto iz inozemstva, samo i jednimo otići sam po njega, kupit ga od domorodca ili auto kuće.

                NIKAD, ali NIKAD kupovat auto koji je uvezen ovdje ako nemaš apsolutno sve uredno i bez tračka sumnje.

                  wooddiebone ko kupuješ auto iz inozemstva, samo i jednimo otići sam po njega, kupit ga od domorodca ili auto kuće.

                  Ovo sam ja napravio prije 2 godine, no sad kad ti tako pričaš možda su i mene izlevatili.

                  yakuza_stinger Na našim cestama gotovo uopće ne vidim CC model, a do prije par godina ga ja valjda svaki 4. rvat vozio.

                  Valjda skupo ljudima. Još uvijek drže cijenu. Ovaj koji gledam da kupim je 10.000 eura.
                  Moj Passat B7 koji trenutno vozim je oko 10.000 eura, 3 godine mlađi.

                  wooddiebone
                  Traži za početak broj šasije i upiši na carvertical.
                  Isplati se tih 120 kuna.
                  Ako možeš, odi u VW i tamo probaj po broju šasije saznati nešto.

                  Uzimam od istog lokalnog dobavljača od kojeg sam uzeo B7 prije 5 godina.
                  Na carvertical je sve bilo uredno, kao i servisne knjige.
                  Čovjek daje i 6 mjeseci garancije za vozilo, tako da ono.. i kad kupim imam 6 mjeseci vremena da provjerim ukoliko mi je išta sumnjivo, stoga nemam neke prevelike brige glede toga.

                    Raziel

                    Jel se smije znat ime dobavljača ako je firma?

                    Moj A3 je iz Belgije uvezla firma B-mobil.
                    Auto je nevjerojatno uredan i znam mu praktički cijelu povijest od prve kupnje do danas.

                    Ne znam jesu pouzdani, ali ja sam definitivno zadovoljni kupac, kao i lik od kojeg sam uzeo auto.

                    AS Kramar

                    Iskreno ne znam odakle nabavljaju, znam da su uvozna vozila sve.

                    A dobro oni su poprilično velika firma.

                    Veća je šansa da je auto dobar, ali mi se čini jeftino za tu kilometražu, a opet 12 godina je star auto...

                    PhoenixMode Vani su ti globe za skidanje kilmetara ako takav auto kupi Švaba i ostane u Njemačkoj.
                    Ako ga kupi Štefek i otpelja u Hrvatsku, onda nema globe, to ti je ključna razlika.