Slazem se da je 115ks jako tanko za tu vrstu auta a jaci model sa 150ks nema 4x4 :/
Da ima nekakav 2.0dci sa 150-160ks nama bi bio jako zanimljiv jer vucemo kamp kucicu.
Slazem se da je 115ks jako tanko za tu vrstu auta a jaci model sa 150ks nema 4x4 :/
Da ima nekakav 2.0dci sa 150-160ks nama bi bio jako zanimljiv jer vucemo kamp kucicu.
Uzmi X-Trail i gotovo.
Kod nas zapeli za dizel kao da je i dalje 2000. godina pa je cijena 0,66 EUR/litri.
Definitivno preferiram benz ali radje dizel nego ove moderne 1.0, 3 cilindra i 2 turbine benzince
3 cilindra motor od 999 kubika priznajem samo na motociklu.
Nightyx Za otvorenu cestu ok, ali kad si ekipa kupi dizela za po Zagrebu, jer manje troši…
Inače, nekako više naginjem mišljenju da problem današnjih motora nije u kubikaži/manjku jednog cilindra, nego u tome što ih zbog ušteda rade puno manje robusnima nego što su bili prije 30 godina. Ne vjerujem da trocilindraš od lijevanog željeza ne bi mogao doživjeti sličnu eksploataciju kao i motor s četiri cilindra. Isto tako bi da se vrate 40 godina u prošlost i naprave motor s četiri cilindra i da uštede na materijalu kao danas, dobili rascvjetanu brtvu glave motora, spiganu aluminijsku glavu na 100.000 km i još x stvari od kojih pate ovi današnji "mlinci za kavu", kako ih zovu od milja.
Problem je u uštedi i većim tolerancijama odstupanja od standarda u strojarstvu.
Tako je. Slažem se.
Tzereen nije problem snage jer je najcesce imaju dovoljno zbog 1 ili 2 turbine ali pitanje je izdrzljivosti, trajnosti i troskova nakon xyz kilometara. Pitaj bilo kojeg strojara ili automehanicara sto misli o takvim motorima pa ce ti biti jasno. Naravno ak ih vozis na firmu, lizing i slicne sheme pa mijenjas svake dvije godine zaboli te ona stvar, nadrapati ce netko drugi
Jebe ih sve Co2 pa smanjuju motore, a to što ih se razleti hrpa puno ranije pa imaš hrpu auto otpada, to je u redu.
yakuza_stinger o tome govorim! Zbog raznih normi imamo masinice koje su napravljene da traju par godina, sto je realno vani i normalan period za imati auto ali kod nas bas i nije. Mislim da ne postoji netko tko se razumije u motore i radi s njima da ce reci da je pametnije uzeti recimo neki 1.3 benz sa 2 turbine i nasarafljen na 180ks umjesto jednog old-school zdravog 2.0 16v sa isto toliko konja!
U svakom slučaju, ne znam koji je vrag ušao u mene, ali ja bi sad prodao dušu vragu da si uzmem novi auto. Kriza srednjih godina valjda.
Ali drago mi je da mi i dalje SUV-ovi/crossoveri nisu prioritet. Radije mi jedan lijepi hatchback.
moschus Pa naravno, jer takvi mali motori imaju previše kompresije. Na duge staze to nije zdravo. Sportski je, ali nije dugovječno.
Radije bi detjunirani redni šestak vozio, nego te male nebalansirane prdilice, al to znači kupovinu samo održavanih starkelja.
SUV-ovi nikome ne bi trebali biti prioritet jer se njihova konstrukcija kosi sa svim pravilima logike, potrošnje i aerodinamike suvremenog automobilizma. Ali eto, trendovi i to. Kad i jedan Ferrari uskoči u taj vagon onda znaš da je tu nažalost lova, koliko god da to ne imalo veze s pameti. Nešto slično kao i trenutno stanje EV-a, makar se nadam da će biti dovoljno razuma da ne zabrane u potpunosti automobile s unutarnjim izgaranjem i alternativna goriva (vodik ponajprije).