Ma super je ovo, sagledajmo realno situaciju
Horizon Zero Dawn
- Uređivano
Edit: aj, brišem, da se ne koljemo bezveze oko gluposti
- Uređivano
@StarFox_N koliko ja znam ljudi rade na Remaku a ne na remasteru, sa TLOU1 smo vidili ogroman graficki skok sta je i normalno.
Sony to radi jako pametno.Prije serije rade ponajvise graficki remake, jako malo truda i resursi uloze i upoznavaju nove devove sa engineom. Za ljude koji su vec odigrali HZ je mozda bzvz a za nove igrace top.
Sad zamislite da je MS imao spreman fallout remake kolike bi brojke onda bile.
Horizon već izgleda next gen, ne znam što se tu treba remake-ati.
- Uređivano
Nitko za Horizon ne bi rekao da je stara igra. Eventualno ako psiha igra ulogu pa ljude naslov "remastered" ili "remake" privuče da ponovno igraju, ali mene bi odbio. Nek ulože to vrijeme u izradu trećeg dijela i nečeg novog i gotovo.
Fallout izgleda staro jer je to Bethesda.. pobogu njima i novi Starfield izgleda staro jer valjda koriste 10 godina star engine.
ND također ima stari custom engine pa im igre vizualno izgledaju odlično. Treba i znat iskoristit snagu enginea.
Ja nemam problema načelno s ovim.
Netko tko ima igru, ima ju, a netko tko nikad nije zaigrao, zašto ne bi imao poboljšanu verziju igre?
I da, cijena će zbog toga bit veća za prvu kupnju, ali nije igra izgubila vrijednost zato što je orginalno izašla prije.
Ok, svi se možemo složit da ne treba micat staru verziju sa storea zbog toga, pogotovo ne na PS4, ali isto tak sam čuo hrpetinu ljudi da se žali kad kupi igru pa za pola godine dođe bolja verzija koju bi pričekali i kupili da su znali.
HZD je "nova" igra koja izgleda odlicno, bolje je uložiti resurse u 3. dio tako da ljubitelji serijala imaju veci izbor igara…za 5-6 godina možda nekakav remaster, ali i tada je pitanje dali je to potrebno pogotovo na PC-u gdje HZD izgleda odlicno/svježe.
Jep. Potreba za remakeom je praktički nepostojeća. To svakako.
E sad, kolko bi ljudi zapravo radilo na novim projektima, a kolko bi ljudi dobilo otkaze kao u većini industrije da se prestanu radit in-house remakeovi?
wooddiebone E sad, kolko bi ljudi zapravo radilo na novim projektima, a kolko bi ljudi dobilo otkaze kao u većini industrije da se prestanu radit in-house remakeovi?
To je vec ekonomsko corpo pitanje, 3. dio ne bi trebao biti problem jer je baza dobra i igra je solidno prihvacena na sve platforme…ako ne HZD, onda neka "riskiraju" sa novim ip, remaster je realno nepotreban isto kao i TLOU 2 "remaster".