Da da, ona prva najava igre je imala bolju izvedbu borbe.
Ghost of Tsushima
- Uređivano
Fenix vidis ja bas mislim da ce combat biti los, jednako, ako ne i vise nego u prikazu. Kad sam vidio one buttom prompts poteralo me srati. Takve stvari bi trebale biti odavno proslost u igrama sa ovakvim ili slicnim combatom ili biti dobro zamaskirano. Dobro napravito je u souls igrama, u witcheru itd. Takodjer u prikazu si mogao vidjeti koliko su npc lose programirani. Cekaju u redu da te napadnu, i onda kad odluce, mase lika sa pola metra udajenosti. Nadalje nas lik izgleda OP i rjesava ih ko iz sale, nesto kao u AC igrama. Nazalost nije to jedino polje na kojem se moze povuci vertikala sa AC igrama. Tu je parkour koji neodoljivo podsjeca na onaj u tom serijalu, tu je mapa, tu su ti campovi, tu je horsback lootanje, tu su osvijetljeni itemi koji odskacu od ostatka okolisa samo da bi mi, za koje developeri ocito smatra da smo mutavi, to mogli lakse pokupiti i ubiti nam istrazivanje. A tu su i ostale bolesti koje ce doci same po sebi s obzirom da je open world igra. Ima jos masa stvari za napisati koje su me razocarale, ali ne da mi se i nema svrhe jer na ovom forumu nema mjesta za drugo misljenje jer si odmah troll, glup, govoris iz guzice i dajes si za pravo pisati nesto o igri, a nisi ju ni odigrao. Jedino sta je meni bilo dobro u tom traileru su glazba i grafika.
Onak, nakon sekira, u kojem trenutno igram drugi prelazak i imam nekih 50 sati ulupanih, ovo izgleda kao indie naslov. Osobito combat je sramotno prikazan, sto je meni najbitniji aspekt u igrama. Ako je ostalima i svim drugim ljudima u svijetu prikaz bio odlican, tim boljem za vas. Da mi ju netko pokloni, na temelju prikaza, ja ju ne bih ni upalio vec bih bluray iskoristio kao podmetac za salicu jer bas mi treba jedan.
Ovo je za sasvim drugu publiku. Ovo nije Sekiro.
Ovaj fajt i ima namjeru biti drugačiji. Nekom će pasati taj pristup, nekom ne. Ali nije zato loš, već namjerno drugačiji.
- Uređivano
Tzereen ok, ali zasto onda button prompts, ako se ide na realnost i filmicnost? Zasto ocito lose programirani AI protivnika? Zasto se cini da si jednostavno OP?
Ja volim Kurosawine samurajske filmove, ali ovo je igra, a ne film i zelim da se prvenstveno dobro/zabavno igra. Samo to!
Pa o tome pričam.
Tebi ne paše jer želiš Sekiro style.
Meni pak iznimno paše, jer želim i nešto drugačije. I ne znači da zato što je drugačije nije zabavno.
Ono što najviše želim naglasiti ekipi, je da ako vam nešto ne paše, ne znači da je loše, već vam jednostavno ne paše.
Prosim te, kakva realnost kad lik od strijele odleti u 3 pm.
Bolje da ga nisu ni stavljali, odigraj Turok iz 2008. pa da vidiš malo realnije.
Far Cry isto bolje izveo.
Napisao sam u drugoj temi mišljenje.
- Uređivano
Tzereen Ono što najviše želim naglasiti ekipi, je da ako vam nešto ne paše, ne znači da je loše, već vam jednostavno ne paše.
Ovo stoji, ali meni je lose iz razloga sto me sve u toj igri podsjeca na AC. A ako bude u konacnici slicno, a ja mislim da ce biti vrlo slicno tom ogavnom serijalu, onda ce biti losa igra, a ne samo combat. To je to od mene do daljnjega sto se tice ove igre jer sam razocaran na najjace onim prikazanim od preksinoc. Idem gledati Kurosawin Sanjuro, bas da vidim dali likovi lete 8 metara kada ih pogodi strijela i dali stoji krizic i trokut na ekranu kada se treba izvrsiti stealth kill, jebiga radi imerzije i filmicnosti, a ponajvise realnosti.
Kako je rekao jednom, cini mi se, @munja "ukvarija mi sekiro combat u svim drugim igrama"
Bushido Blade je zakon.
Nekad je i two hit. I moglo se i bambuse sjeći u okolini. Igraš igru i u sekundi paf i leti krv na sve strane.
resident_evil Lošiji od Witcher 3 nemože bit.Da su barem pokupili šta od SoulsBorne igara.
Ne znam, ovako na prvu, neke stvari u vezi kojih sam skeptičan.
Isfuravaju kao tu neku navigaciju "bez ičega" i sl. i onda revolucionarno umjesto beacona prema nebu stave dim prema nebu i vjetar koji te vodi. Ili one životinje koje će te voditi to nekih lokacija... Ne vidim tu nekakvu inovativnost, ako beacone zamijeniš s dimom i nekakve NPC-ove koji traže pomoć zamijeniš s nekom životinjom.
Nisam baš pao na guzicu. O borbi neću pričati, blagi užas. Ubijanje s jednim gumbom, odbijanje strijela katanom, itd...
Vidim da i je jedan od glavnih aduta postao japanski voice over i filter za retro japanske filmove, a ne gameplay i priča. Počinje mi lagano smrditi na podbačaj. Vizualno prekrasan podbačaj, ali svejedno podbačaj.
Treba pogledati video od prije 5 mjeseci.
Sve je bilo drugačije.
Kretnje likova su bolje, kao CGI,
sada izgleda totalno kao random open world.
Ništa posebno i neviđeno.
Trebali su uraditi linearne levele kao u Crysisu sa malo većom mapom. Fokus na gameplay, priču i borbu. Čekam drugi prikaz ali ne kupujem na launchu.
Jako zajebano, izgleda da će ipak TLOU 2 biti hit godine bez obzira na priču, bar gameplay i grafika nisu podbacili.
Loša godina za Sony, počeli su lagano ekskluzive na PC stavljati, nebu to dobro. Klasično kao Microsoft.
Ispravak, mislio sam na Sonyev hit.
Doom Eternal jos nisam prekucao.
Za Cyberpunk vjerujem da bude epski.
Čudi me da već nije dosad došlo do ozbiljnog zasićenja open world igramai to još od onda kad su igre a la MGS počele zalaziti u taj teritorij kojima (lulz) to i nije trebalo. Ako Tsushima u najbolju ruku prođe kao Days Gone, bit će to dobro, al neke stvari zbilja treba mijenjati. Zbilja se nadam da će Cyberpunk bit kamen temeljac za promjenu paradigme. I da će to slijediti recimo budući Elder Scrolls i tako. Al to je zasad wishful thinking i preostaje vidjeti kako će se stvari odvijati.