Ghost of Tsushima
e dečki nemojte da upalim RTX. bit će sranja! grafika je bitna samo na PCu. nemoš uživati u brutalnim vizualima na 30 fpsa kao što možeš u 60
prestanite srati po tsušimi na grafiku ako vam se sviđa gameplay. It's about the swordplay and the samurai feeling. To je kao da igraš dark souls i očekuješ krajzis grafiku.
fensisuperstar gameplay ne valja i to i je problem. jebes grafiku.
previše si se naučio komfortu PCa. zato ti ne valjda. Da je tsušima 4k 144 fps na pcu rekao bi da je najbolja igra svih vremena. Imaš duple standarde jebiga.
- Uređivano
fensisuperstar pisao sam odavno zasto gp ne valja i zasto nikada nece ni valjati u open world igrama. s jedne strane imas igre sa macevima poput dmc, bayonetta, sekiro, ds itd koje je aksuli zanimljivo igrati, a sa druge strane ovo, ac itd. nema veze da ide u 240 fps-a mehanike i combat nisu dobro razradjeni, a samo lutanje po svjetu ko muva bez glave, rjesavanje lame sidequestova i sakupljanje tratincica mi vise nisu napete. sasvim ok ako netko uziva u ovoj igri ili slicnoj, ali meni je ovo kao da idem iz gucci ciepela u opanke. ne hvala.
@maverick
Ima jedna mislija gdje ideš s onim nekim didom gađat sa lukom i strijelom.
Animacija tog dide kad vadi i ispali strijelu je najgeneričnija stvar koju sam vidio u igrama ikad. Doslovno ispada kao animacija iz crtića krajem 70'. al usporena tako da se sličice vrte pet puta sporije. Ona igra terminator je fluidnija što se tiče animacija kretnji nego od ovog dide. Ovo je bilo prestrašno.
Ali u igri uživam. Lokacije su mi predobre.
Japan mi dajte i biti ću japan, u japanu, s japanom i k japanu težiti!
Definitivno, i ja sam unatoc svim manama prvenstveno zbog svijeta oko tebe koj me bas uvuko.
I da, prica nije masterpiece (ne kuzim ko misli da je lol) ali nije ni najvece njesra kak se zna tu navodit. Imala je svojih momenta ali nista specijalno ali bome nije ni smece najvece.
- Uređivano
Prošao konačno Act I i čitajući dosta komentara i ocjena osjećam se ko lud čovjek. Ova igra ne da nije masterpiece, nego je prosjek prosjeka. A najrađe bi ju nazvao poluproizvodom. Nevjerojatno je koliko stvari ne funkcionira kako bi trebalo. U samu priču i scenarij neću previše ulaziti, takvi su kakvi su, neki dijelovi više zanimljivi, neki manje, generalno ok, po priči zadnjoj ima smisla kenjati. Ali koncept misija me polako izluđuje, apsolutno sve je na isti kalup. Glavna priča, side misije, kontakti s peasantima pa se otvori nešto - sve je isto. Dođi, odi do mongola i pobij ih. Kraj.
Nakon početnog razočaranja, pa kad se to malo zakuhalo i dobrog zadovoljstva, zadnjih par sati sam samo sve više frustriran. Priču i koncept bi još nekako istrpio da je igra na vrhunskom tehničkom nivou, ali nije. Granično loša je prevelik dio vremena. AI je ispod svake kritike, moji suborci zajedno s mongolima izgledaju ko da rekreiraju C produkciju borbe na Mohačkom polju, a ne da ratuju. Video je neko stavio prije s glitchevima, 90% njih se i meni konstanto javlja. Animacije likova, kretnje, njihova prirodnost u prostoru, reakcije na događanja - nedovoljno dobro. Stealth je sramotan. Prelazi između cut scena, produkcija, kutovi ugla kamera - dosadno, repetitivno, lijeno. Sve što je moguće radi da te izbaci van iz doživljaja i imerzije.
I može mi netko objasniti zašto se ne mogu vratiti na prvi otok nakon što sam oslobodio strica u Castle Kaneda? Vrata su zatvorena, ne može se proći, osim sa fast travelom između Kanede i Fort Ito na drugom otoku ( Toyotama). Ne želim koristiti fast travel, samuraj sam, a ne Supermen.
Borba je na početku bila dobra i zanimljiva, nakon 15+ sati je dosadna i prelaka. Nisam odigrao ni misiju u Act II, a skill tree mi je cijeli ispunjen. Skoro sve je full upgradeano. Osim vizuala lokacija i generalno settinga, nažalost ova igra je razočaranje.
Vidim da svako malo izađe novi patch od 1gb ili više. Jesu riješili neke probleme? Kaže frend ne može vjerovati koliko je AI glup i da to ful narušava stealth pristup jer nije gušt.
resident_evil Radio sam trophy guide i imam dosta videa na kanalu, kroz feedback bih rekao da popravljaju ali i dalje ljudi ne mogu skupit sve recorde i tu i tamo lisicu. Svaki patch neki drugi problem
Stealth i AI tesko da ce speglat bas sam tak, moraju dosta tu uc duboko da promjene sve to, barem mislim. Meni cak stealth nije bio toliko los, ali AI je uzas, to se slazem.
Kad sam recao bila su 3 patcha, ali nisam radio update i sve mi je radilo.
I onda dođemo na moje da je igra prebrzo izbačena. To naravno vrijedi za svaki naslov koji kroz patcheve pokušava poboljšati AI i gameplay mehaniku. Pitaš se što rade 2-3 godine, samo na grafici?
Primjer gotovih igara su Uncharted, TLOU2, God of War, Sekiro, Bloodborne...
Tu developer izbači patch koji sređuje bugove i glitcheve a ne da ide popravljat samu mehaniku igre jbte led.
Baš su Sucker Punch.
- Uređivano
Frend je napokon prešao tako da od danas startam sa Tsushimom.
Završio sam Cušimu. Nemam vremena nešto pisati puno, pa samo ovako:
- chapter 7/10
- chapter 8.5/10
- chapter 7/10
Finalna ocjena: 75
Zašto? Zbog nekih onih priča vezanih za likove koje su dobre, mitski kvestovi su također većina jako dobri. Grafika, atmosfera i art stil vrh. Likovi i glavna priča dosta mlaka. Previše jednolična igra, nedostaje raznolikosti itd itd. Solidan temelj za dalje, ali moraju u možebitnom nastavku ubaciti puno, puno više raznolikosti. Stvarno igra postane previše repetitivna. Ajde da su samo side misije takve odnosno side aktivnosti, ali glavne misije su previše iste.
Imam oko 7h i zadovoljan sam. Sad vidim zašto su neki dali ispod 8 i zašto nisu oduševljeni kao neki.
Meni sigurno neće ići ispod osmice ali teško da će biti 9/10 kao što sam mislio prije igranja.
Prvo što moram pohvaliti je odlična atmosfera, art, mjuza i grafika. Stvarno sve pohvale za to! Priča za sad nije spektakularna ali služi svrsi.
A za ostalo ću staviti + i -
+Jin mi je sasvim okej. Ne kužim zašto bi glavni lik trebao biti u svakoj igri vrhunski odrađen kao Joel, Raziel, Aloy, Big Boss, Geralt, Nathan Drake itd.
+Combat mi je zanimljiv. U početku zna biti teško ali čim se pohvataju kontrole i malo nabrije lik, odmah bude lakše.
+Razvoj lika i odabir mogućnosti je rarnovrstan.
+Kozmetički dio također.
+Otok je predivan i više manje svaki dio je drugačiji.
+PS mode.
+Side misije nisu poštarica.
+Brzinsko skupljanje resursa (joj šta bi dao da svaka igra ima ovako. tebe gledam RDR 2)
+Super brzi fast travel!
+Nema masu oznaka na mapi i vjetar kao smjer je ful kul.
-Poprilično glup AI.
-Jahanje konja mi nije baš gušt, pogotovo kad sam RDR 2 prešao na proljeće.
-Moglo je biti više životinja i da su njihovi pokreti i život realniji. Tu me također razmazio RDR 2.
-Također random događaji.
-Pretjerano forsiranje lišća. Nisam bio u Tsushimi ali nema šanse da je tako zapravo.
-Vidiš neku stijenu gdje bi Jin mogao skočiti. I kad to probaš lik propadne u crnu rupu (doba PS-PS2).
-Emocije na licu kod likova. Jbg tu me TLOU II razmazio.
Razlog zašto ova igra ne zaslužuje 9 ili više je taj što osim grafike i arta ništa ne radi vanserijski ili neviđeno.