Kao što rekao, nedovršena igra koja je trebala biti PS5 launch naslov.
Za 2020. ovo su nedopustive greške i AI.

Nakon par sati mislim da je @foggy nategnuo tih 7/10.

@maverick
Pogledaj video iznad od 3:20 do kraja.
Oni ciljaju na realizam.
Pa jedan Witcher koji je fantasy ima realniju borbu i pokrete.
Geralt koji je mutant nemože kickati čoveka kao Jin, ovaj odleti u tri pm.

Sad za ozbiljno, igrajući točno se vidi template iz Infamousa koji su koristili, od kretnji sporednih seljaka pa čak do protivnika. Sucker Punch je studio koji treba reviziju ljudstva i projekata.
Nisu loši ali daleko je to od kvalitete za jednu ekskluzivu.
Grafika ne čini igru i to ovaj naslov jasno pokazuje. Upravo su grafiku prikazivali 90% prije izlaska, mislio hm nek se hvale ako mogu. Sigurno gameplay i priča prate razinu.
Na kraju degradiraju grafiku, gameplay prosjek, priča? Pa da priča je tu da bude.

    Samuraji i japan, i'm simple man, meni je to dost.
    Jel nekog smeta kad ulazi i izlazi iz prostorija pa se kamera uvuče u igrača i u centru kamere se vidi oko igrača, presik 😃
    Vidi se da je sucker punch išao na to da grafički napravi premoću open world igru - grafiku. Zanemario zato neke ostale elemente igre.
    Al kažem, samuraji i japan. Meni dost.
    Da ne govorim da igram sa japanskim voiceoverom i kurosawa modom 🙂

      Kak su dojmovi toliko razliciti kod pojedinaca? Ti natezes sedmicu a nekima je ovo remek djelo...

      Skuzio sam da vecinom ljudi kojima je sjeo tlou2 ovo bas i ne vole i obrnuto. Medjutim, i dalje ljudi znaju napisat za pricu da im je masterpiece, ja stvarno ne kuzim otkud to i jesmo mi igrali istu igru

      pravednik ma ne moze open world ciljati na realizam. eto ti primjer rdr2, neke stvari radi ultra realno i onda se na ocitim stvarima posere na to. pravis kamp i vatru usred kise, puske magicno nestaju i pojavljuju se na ledjima itd. ovo su video igre i ne zelim da postanu "realne" jer to ni ne mogu biti i ne trebaju. s tom svojom realnoscu samo postaju dosadne, neigrive i naporne, a ova tsushima je zlatni primjer. "Kurosawa mod", de neka se ne sramote i ne pokusavaju svoj drlog od proizvoda uopce usporedjivati sa takvim remek djelima, a i presmjesno je tako zvati crno bjeli mod kad je Kurosawa radio i filmove u koloru. sta sad ti filmovi sto su tako radjeni nisu Kurosawini ili koji k? smjesan i jadan nacin za privlacenje naivne publike. ovo da nije ps ekskluziva drzalo bi 70 na meti.

      Kikiller Da, jer grafika je jedino sta je bitno u toj igri. Jebala te grafika samuraju jedan 😃

      Grafika ne smije biti nikakvo mjerilo kvalitete, sure, može biti benefit i plus, al' tko priča o grafici kad pričaš o igri? Možda ovi na PC-u 😛

        foggy i ta grafika spram TloU 2 izgleda kao govno. vostani likovi, animacije cerebralne paralize i vjetar koji piri kao na Dinari. de, de...

        e dečki nemojte da upalim RTX. bit će sranja! grafika je bitna samo na PCu. nemoš uživati u brutalnim vizualima na 30 fpsa kao što možeš u 60 😃
        prestanite srati po tsušimi na grafiku ako vam se sviđa gameplay. It's about the swordplay and the samurai feeling. To je kao da igraš dark souls i očekuješ krajzis grafiku.

          previše si se naučio komfortu PCa. zato ti ne valjda. Da je tsušima 4k 144 fps na pcu rekao bi da je najbolja igra svih vremena. Imaš duple standarde jebiga.

            fensisuperstar pisao sam odavno zasto gp ne valja i zasto nikada nece ni valjati u open world igrama. s jedne strane imas igre sa macevima poput dmc, bayonetta, sekiro, ds itd koje je aksuli zanimljivo igrati, a sa druge strane ovo, ac itd. nema veze da ide u 240 fps-a mehanike i combat nisu dobro razradjeni, a samo lutanje po svjetu ko muva bez glave, rjesavanje lame sidequestova i sakupljanje tratincica mi vise nisu napete. sasvim ok ako netko uziva u ovoj igri ili slicnoj, ali meni je ovo kao da idem iz gucci ciepela u opanke. ne hvala.

            @maverick
            Ima jedna mislija gdje ideš s onim nekim didom gađat sa lukom i strijelom.
            Animacija tog dide kad vadi i ispali strijelu je najgeneričnija stvar koju sam vidio u igrama ikad. Doslovno ispada kao animacija iz crtića krajem 70'. al usporena tako da se sličice vrte pet puta sporije. Ona igra terminator je fluidnija što se tiče animacija kretnji nego od ovog dide. Ovo je bilo prestrašno.
            Ali u igri uživam. Lokacije su mi predobre.
            Japan mi dajte i biti ću japan, u japanu, s japanom i k japanu težiti!

              Definitivno, i ja sam unatoc svim manama prvenstveno zbog svijeta oko tebe koj me bas uvuko.
              I da, prica nije masterpiece (ne kuzim ko misli da je lol) ali nije ni najvece njesra kak se zna tu navodit. Imala je svojih momenta ali nista specijalno ali bome nije ni smece najvece.

              Prošao konačno Act I i čitajući dosta komentara i ocjena osjećam se ko lud čovjek. Ova igra ne da nije masterpiece, nego je prosjek prosjeka. A najrađe bi ju nazvao poluproizvodom. Nevjerojatno je koliko stvari ne funkcionira kako bi trebalo. U samu priču i scenarij neću previše ulaziti, takvi su kakvi su, neki dijelovi više zanimljivi, neki manje, generalno ok, po priči zadnjoj ima smisla kenjati. Ali koncept misija me polako izluđuje, apsolutno sve je na isti kalup. Glavna priča, side misije, kontakti s peasantima pa se otvori nešto - sve je isto. Dođi, odi do mongola i pobij ih. Kraj.

              Nakon početnog razočaranja, pa kad se to malo zakuhalo i dobrog zadovoljstva, zadnjih par sati sam samo sve više frustriran. Priču i koncept bi još nekako istrpio da je igra na vrhunskom tehničkom nivou, ali nije. Granično loša je prevelik dio vremena. AI je ispod svake kritike, moji suborci zajedno s mongolima izgledaju ko da rekreiraju C produkciju borbe na Mohačkom polju, a ne da ratuju. Video je neko stavio prije s glitchevima, 90% njih se i meni konstanto javlja. Animacije likova, kretnje, njihova prirodnost u prostoru, reakcije na događanja - nedovoljno dobro. Stealth je sramotan. Prelazi između cut scena, produkcija, kutovi ugla kamera - dosadno, repetitivno, lijeno. Sve što je moguće radi da te izbaci van iz doživljaja i imerzije.

              I može mi netko objasniti zašto se ne mogu vratiti na prvi otok nakon što sam oslobodio strica u Castle Kaneda? Vrata su zatvorena, ne može se proći, osim sa fast travelom između Kanede i Fort Ito na drugom otoku ( Toyotama). Ne želim koristiti fast travel, samuraj sam, a ne Supermen.

              Borba je na početku bila dobra i zanimljiva, nakon 15+ sati je dosadna i prelaka. Nisam odigrao ni misiju u Act II, a skill tree mi je cijeli ispunjen. Skoro sve je full upgradeano. Osim vizuala lokacija i generalno settinga, nažalost ova igra je razočaranje.

              Vidim da svako malo izađe novi patch od 1gb ili više. Jesu riješili neke probleme? Kaže frend ne može vjerovati koliko je AI glup i da to ful narušava stealth pristup jer nije gušt.

                resident_evil Radio sam trophy guide i imam dosta videa na kanalu, kroz feedback bih rekao da popravljaju ali i dalje ljudi ne mogu skupit sve recorde i tu i tamo lisicu. Svaki patch neki drugi problem 🙂

                Stealth i AI tesko da ce speglat bas sam tak, moraju dosta tu uc duboko da promjene sve to, barem mislim. Meni cak stealth nije bio toliko los, ali AI je uzas, to se slazem.

                Kad sam recao bila su 3 patcha, ali nisam radio update i sve mi je radilo.

                I onda dođemo na moje da je igra prebrzo izbačena. To naravno vrijedi za svaki naslov koji kroz patcheve pokušava poboljšati AI i gameplay mehaniku. Pitaš se što rade 2-3 godine, samo na grafici?

                Primjer gotovih igara su Uncharted, TLOU2, God of War, Sekiro, Bloodborne...
                Tu developer izbači patch koji sređuje bugove i glitcheve a ne da ide popravljat samu mehaniku igre jbte led.

                Baš su Sucker Punch.

                Frend je napokon prešao tako da od danas startam sa Tsushimom.

                Završio sam Cušimu. Nemam vremena nešto pisati puno, pa samo ovako:

                1. chapter 7/10
                2. chapter 8.5/10
                3. chapter 7/10

                Finalna ocjena: 75

                Zašto? Zbog nekih onih priča vezanih za likove koje su dobre, mitski kvestovi su također većina jako dobri. Grafika, atmosfera i art stil vrh. Likovi i glavna priča dosta mlaka. Previše jednolična igra, nedostaje raznolikosti itd itd. Solidan temelj za dalje, ali moraju u možebitnom nastavku ubaciti puno, puno više raznolikosti. Stvarno igra postane previše repetitivna. Ajde da su samo side misije takve odnosno side aktivnosti, ali glavne misije su previše iste.

                  Flipper Mislim da bi se ti mogao malo ugledati na svjecke reviewere.