Pa svi smo ovdje drugovi (mislim barem ja vas smatram drugovima 😃 ), znamo se unazad već, hah, barem 10 godina (neki i duže @yakuza_stinger (dragoon)), ja čim vidim tko je zadnji pisao u temi mogu da pretpostavim kakav je reply i kako tko diše, tako da fakat nema potrebe za banovima, ali ne treba odmah skakati i suptilno podbadati gdje nema potrebe ;D

Ne treba dizati sebi tlak bezveze 🙂

Fico

Stari da znaš da kad god tu kraticu napišem prođe me jeza, mozak mi je još fiksiran na "GoT" 🤣

Btw. nešto još o Tsushimi, how fucking cool je title card, baš goosebumps

    I jos jedna tema skrenula s puta, a bas je bilo fino 🙂
    Nego...svaki put kada udjem u photo mode overim crno beli filter.
    Ovo je igra koja svakako izgleda prelepo u boji, ali ima nesto neverovatno u tom BW modu.
    Kurosawa mod ide po drugim prelazu pod obavezno.

    Meni je baš odličan open world dio Tsushime, jedan od najboljih u dugom nizu godina. Baš je zen ići kroz te šume bambusa i polja pampasa. Čak ni ne jašem previše, samo chill kroz šumicu s katanom.

    Moj konačan dojam o igri je da ništa nije najbolje u žanru ili industriji, ali sum of all parts je baš kako treba biti.

      weky
      I ja sam skontao da sam 90% svog vremena proveo pesaka.
      I ako je prelepo galopirati kroz ove krajolike, nekako uglavnom zavrsim na nogama.

      weky

      Baš to. Također Sora (konj 😃 ) je tu po potrebi, većinom je laganica kroz šumu sa ponekim sređivanjem ološa da se osjećam kao samuraj. 😃

      Solid_Snake Btw. nešto još o Tsushimi, how fucking cool je title card, baš goosebumps

      Totalno. Ja sam odložio gamepad tokom animacije i konjina je samo stala ko jebena vreća cementa usred tog polja. I tako ukopan ko jebena miješalica na gradilištu, eto ti goosebumps uvod i Sucker Punch predstavlja Ghost of Tsushima. Prdac.

      BTW hrvatski prijevod mi se čini najbolji dosad. Baš je dobar kombo japanski voice over i hrvatski titlovi. Kurosawa na HRT 3 u subotu u pol devet ujutro.

      Moj konačan dojam o igri je da ništa nije najbolje u žanru ili industriji, ali sum of all parts je baš kako treba biti.

      Mislim da se niš više nemre ni tražiti u igrama od toga. Zato za mene 10 od 10 nije ocjena koja označava da je nešto savršeno, nego da njeni elementi savršeno surađuju.

      @wooddiebone pa nisam ni pisao o tvom dozivljaju, vec odgovorio na Wekyev post o open world igrama opcenito. Primjer rdr2 je napisan kao cista suprotnost onome sto on smatra "popravljenim" u ovakvim igrama, tocnije open world u globalu kako opisuje.
      Zelio sam reci da s jedne strane uziva u ovim "fixevima" open world igara koje je pruzio ovaj naslov, ali s druge strane uziva upravo u tim "losim" stvarima u rdr2.

      Fico Problem nastaje kada ides na realnost pa fejlas. Kao npr kada pravis kamp i igra te magicno teleportira i pravis vatru na pola kise, nesto sto npr Breath of the wild puno realnije docarava i radi ili kad ti magicno silazenje sa konja oduzme prijasnje equipano oruzje i da ti kako njoj pada na pamet. Rdr2 je dobra igra, ali nemojmo se praviti da neki segmenti nisu lackluster. Ne razumijem zasto to radite.

      To je nešto što se zove balans. Tebi smeta što igra ne ide u ekstreme i zbog sitnica koje preuveličavaš sam sebi kvariš gušt igranja.

      Toliko od mene na ovu temu. Ovdje se piše o Tshusimi i povlače se paralele o drugim igrama. Za dublju raspravu o njima imaju posebnu temu.

        Fico nije ekstrem ako imas u drugoj igri i odradjiva se real time i puno je brze izvedeno. Onak doslovce u 5 sekundi zapalis vatru, koju btw ne mozes zapaliti na kisi, sto je realno, i u iducih nekoliko sekundi si u mogucnosti praviti klopu bas kao i u rdr2. Nicim ne bi narusili balans da su se odlucili za takav pristup. Nije da mi je to nesto previse pokvarilo gust igranja, vec je nerealno u igri koja pokusava biti realna, a realnije u igri koja je ajmo reci fantasy stiha i ne pokusava nuzno biti realna i jos je izasla godinu prije. Ali da, nije tema i nije toliko ni bitno, samo mi te price o realnosti uvjek bodu oci...

        RDR 2 mi je odličan, ali onome tko je odobrio ono spamanje oružja prije početka misije bih dao otkaz!
        Toliko idu na tu realnost i onda znam da će biti okršaj jer mi ovaj natovari puna leđ sa puškama! Da slučajno nebi ntko zaboravilo uzet pušku u sukob...

        Najveći problem RDR2 i Rockstara generalno je ogromni otklon misija od open worlda koji su stvorili. Nikad neću zaboraviti neku glupu misiju gdje moraš ukrasti konja i kola i sakriti ih u šumu. I sad ti imaš taj veliki svijet, ali nema šanse da ti dozvole da sam odabereš mjesto u šumi. Moraš sakriti kola točno na milimetar gdje su si oni to zacrtali. I takve stvari se ponavljaju u svakoj misiji. Svakom misijom i ograničenjima u njoj igra skine gaće i baci govance na open world koncept jer ispadne ko da ga prezire. Gore nego da su napravili 2 zasebne igrice.

        That being said, priča, likovi, njihov put je toliko jebeno dobro napisan da opet ispadne top.

        To je zato što Rockstarov game dizajn nije open world. To je linearna igra u sandboxu.

        Znači igrao sam nekih sat i pol i nemojte moje mišljenje uzeti kao relevantno jer sam tek na početku, ALI ne mogu se natjerat igrati nakon TLOU 2. Ovo sve tako djeluje last genovski da mi je teško opisati. Detalji, animacije pokreta, pa i osjećaj mase likova...ne može ići nikako u isti koš s onim što je ND napravio. Priroda i okoliš jesu lijepi, ali opet...ni blizu što sam igrao prije malo više od mjesec dana. Znam da je ovo open world igra...! I kamera u borbi je često užas. Razgovori u ovih sat i pol su loši i pomalo cringe. Gdje je tu tek TLOU 2 odmaknuo.
        Vjerujem da igra postane bolja kad se nadogradim i to. Kažem, tek sam na početku, ali me ne vuče na igranje što me brine. Sve nekako (vjerujem nepravedno) uspoređujem s TLOU 2 i sve je nekako - lošije.

        Nema ništa loše u takvom principu Filipe!
        Navikao si na bolje pa je normalno da se ljestvica očekivanja podigla. Tako i treba. Nema s konja na magarca, ljudska priroda.

        Isto sam htio napisati, osim okoliša cijela igra je na razini infamousa, po toj kvaliteti. Ima tu noviteta koji su dobrodošli u open world (vedran opisao) no ukupni dojam je za sada tak tak.