To si kod mene sigurno vidio
Haha, zato sam i stavio smajlić. :)
Nego...
Ne volim se previše hajpati na nešto o čemu malo znam, a pogotovo ako iza igre stoji tim čijim igrama nisam oduševljen, pa ću svoje impresije smanjiti na minimum. Ali da, imam dobar feeling u vezi sa ovime.
Prvo, negativne stvari. Par sitnih i par konkretnih kritika. Prvo, zašto je ova igra rađena u Unreal Engineu 4? Nema mi smisla. Ok. Drugo, iako ja mogu igrati Switch igre i u portable i u dock modu, isto mi je, makar kod nekih igara preferiram dock mode, ovakav tip igara nekako i jest prvenstveno ''namijenjen'' za portable mode, pa se pitam zašto je font na nekim dijelovima (zapravo, koliko sam za sada vidio, samo kod opisa predmeta) presitan? To bi zbilja trebali ispraviti; možda ih čak i kontaktiram, po prvi put u životu. Treće, glavna kritika koju sam uputio Bravely igri - čudno dijeljenje EXP-a nakon borbe - je i ovdje prisutno. Opet će se igračima više isplatiti boriti sa nekim slabijim protivnicima jer daju više EXP-a nego neki malo jači. No ajde, u igri su prisutne random encounter borbe pa nikad ne možeš pogoditi koji će te protivnik zadesiti, a ako (uz to) nemaš običaj koristiti Flee opciju, ovo može proći. I četvrto, imam osjećaj da se likovi prebrzo bildaju; za idući level ti treba samo malo više EXP-a, a nema onog scalinga (ili kako se to već kvragu zove), tipa ono što Suikoden serijal ima, a to je da isti protivnici daju sve manje i manje EXP-a. No, opet, možda je to tako samo u ovoj demo verziji i nešto što će promijeniti u finalnoj verziji, ili možda i ostave tako da igrače ''motiviraju'' da igraju igru sa svim likovima (umjesto da ih tjeraju da sa svima satima grindaju da bi završili igru).
A sad, dobre stvari. Borba mi se definitvno više sviđa nego u Bravely-ju; jednostavno je - bolja. Uvijek sam volio te igre gdje treba otkriti protivnikovu slabost ili probiti defense (ja sam jedan od rijetkih koji su uživali u Xenosaga 2 borbama, lol) i ovo mi je baš trebalo. Soundtrack obečava, kratko i jasno. Priča - igrao sam samo Olbericov dio - nije nešto što će biti novi NieR, već je jednostavna i simpatična, ali dovoljna da igrača zadrži za ekranom. Kako je u demu rečeno, biramo jednog od 8 likova i sa njime počinjemo priču, ali onda tokom igre nailazimo i na druge te ih recruit-amo. Igra vjerojatno neće biti podijeljena na ''character chaptere'', tj. da sa svakim likom igramo jedan dio pa se prebacimo na drugi - kao što je bio slučaj sa, primjerice, prastarom igrom Dragon Quest IV (jebote, ona je bila daleko ispred svog vremena) - već ćemo samo pratiti priču tog lika kojeg smo na početku odabrali. Kako će se tu uklopiti ostali likovi, ostaje nam za vidjeti. Iskreno se nadam da Square neće sjebati stvar, pa nam dati igru u kojoj je samo prologue drugačiji (ovisno o liku s kojim startamo), a ostalo sve isto, iako, naravno, nije realno očekivati da će svaki od 8 likova imati 30-ak sati storylinea. Nekakva zlatna sredina možda bude. Fora mi je što mogu NPCove u gradu izazvati na duel/borbu, prebiti da se useru, i još za to dobijem item. :) Onaj drugi lik koji je u demou, plesačica kojoj sam zaboravio ime, ima opciju zavođenja. Kurva.
I da, sviđa mi se što završetak demoa nije završetak kao takav - odigrao si svoje i sad odjebi - već se i dalje možemo šetati okolo i boriti sa neprijateljima; doduše, samo u ovim početnim područjima. Bilo bi zgodno da SquareEnix otkrije hoće li se išta prenositi u full verziju, pa da dignemo likove na level 99 u međuvremenu, haha. Slična stvar je bila u demou Disgaee 5, samo što tu nisi mogao ništa prenijeti u full verziju, majku im ja jebem njihovu. I ja ju još uvijek nisam nabavio. :(
Može se reći da sam zainteresiran za igru.