- Uređivano
skida se Kiwami. sad cemo da vidimo imali li razloga za brizi kao sto pajdasi tvrde
skida se Kiwami. sad cemo da vidimo imali li razloga za brizi kao sto pajdasi tvrde
nekih 5-6 sati za sada u igri. nevjerojatno da se kako igram sjecam gotovo svega iz originalne jakuze, a igrao sam ju prije 14 godina. moram reci da su mnoge stvari poboljsanje u odnosu na zero. combat je jos bolji, a kamera puno manje smeta i lakse se fokusirati na jednog protivnika bez da mu kiryu odjednom okrene ledja kao u zeri tj desava se i ovdje, ali puno manje, sustav leveliranja i i otkljucavanje skillova je puno bolji jer se ne bazira na lovi te mi se cini kompleksniji. majima svugdje je predobra stvar pogotovo jer svaki fajt otvara novi skill za dragon stil borbe, majima mi je jos drazi ovakav lud i van pameti, grafika je mrvicu bolja, ali igra ima vise fps dropova od predhodne. pricu prakticki znam te mi je opcenito bolja nego ona u zero. ova mi je vise mracna. samo otvorenje igre uz onu kisu i prikaz crime scene je jedan od najbolji openinga ijedne igre. ceka me hebeni masterpis!
Majima je heroj, a ne zlocinac. Divljak i manijak kakvog svi zele u svojoj igri.
Majima had a hard life ;_;7
foggy Majima je heroj, a ne zlocinac. Divljak i manijak kakvog svi zele u svojoj igri.
amen
alexy Majima had a hard life ;_;7
kada otacon kaze tu recenicu maloj Olginoj kcerki (umjesto Majima kaze Snake naravno) natjera mi suze na oci i skoro zaboravim na sve propuste koje je imao mgs4. jos uvjek moja najdraza ps3 igra i biti ce zauvijek.
zavrsio Yakuza Kiwami. dobra igra. zabb sam da ima dosta cringy trenutaka, ali po tome su japanci poznati, medjutim inace sam jako zadovoljan pricom, jedino scenarij steka. mislim da je karakterizacija likova i njihova sarolikost puno slabija nego u zeri te mislim da je malo prebanalno da bas skoro svi sto imaju veze sa Kazuma riknu na kraju.
ono sto me najvise frustriralo i sto me vjerojatno vise nikada nece natjerati na ponovo odigravanje su boss borbe od kojih valjaju samo one sa Majimom, Shimanom i zadnja borba, ostale se svode na neke frajere sto imaju sa sobom ispomoc i ono najgore svi nose vatrena oruzja pa je borba tidijus u picku mater. to i nebi bio toliki problem da se desava samo kod boss borbi, vec od 2. trecine igre krenu i obicni protivnici na ulici i misijama imati vatrena oruzja sto kvari imerziju i flow borbi te umjetno otezava igru, tj da budem precizniji, frustrita jer zapravo sam samo 2 puta umro tokom igranja, ali sam bio uvjek pripremit sa health itemima
kako je borba sastavni dio ove igre i kako je dosta nazadovalo u odnosu na zeru, moram reci da mi je zero sveukupno puno bolja igra, unatoc tome sto je starija i mogu se vidjeti kako ju u buducnosti ponovo igram. kako bilo opet bih preporucio kiwami, ali za nekoga koga zanima samo story, svakako treba staviti na easy jer su mnoge borbe, blago reci naporne. trebalo mi je 18 ipo sati za prijelaz sto je respektabilno.
valja se baciti na Kiwami 2
i btw Haruka je primjer kako se treba praviti djecji lik u igri. ima jedan ispad tokom cjele price, a u vecini slucajeva se ponasa zrelije nego odrasle osobe. zaboravio sam da se moze napraviti dobar djecji lik nakon onih sranja u god of war i slicnim sigricama.
Boy!
Haruka je hit. Probaj radit sve one njezine zahtjeve, zamrzit ces ju (Ili je to u dvici, nemam vise pojma).
Za boss borbe se slazem, Zero je tu poderao sve. Maaaaaajima, Kyriiuuuuuuuuuchan!
U oba nastavka je, ali u dvojci su miniigre bolje napravljene pa nije frustrirajuce, karaoke u jedinici je uzasan zbog velikog input laga a trebas jako visok score za proc njen request
Ne dirajte mi haruku jer ce biti frke decki! Mislio sam na main story, tu nije debilni lik kao npr atreus koji se ponasa ko posljednje razamazeno deriste koje bih radije prosuo sa one planine nego pepeo matere mu.
Meni su karaoke u Zero bile odlicne, kao i plesanje. Ovdje nisam uopce igrao mini igre, jer kao sto sam rekao, hocu odigrati jos kiwami 2, pogledati 3-5 i odigrati 6, prije Like a Dragona i nemam vremena za te mini pizdarije. Izdovoljio sam se mini aktivnostima u Zeri.
foggy Maaaaaajima, Kyriiuuuuuuuuuchan!
maverick Trebao bi odigrati onda i Y5, tu je tek zanimljivo jer je i Haruka igrivi lik. Još ima i unikatne dionice gameplayja, heh. Makar je u biti i u Y6 opet Haruka praktički okosnica radnje. Ali Y5 je čudo što su uspjeli sve nakrcati u tu igru i koliko je ogromna. Ako ne najkompletnija, onda je najveća igra u serijalu.
kupio sam jeftino Kiwami 2 na ebayu posto je na storeu 20€ i nadam se da ce doci ovaj vikend pa da nastavim sagu o, sada vec, jednom od najdrazih likova na ovom mediju.
citao sam da je u dvojci i novi engine pa ma zanima koliko zapravo bolje izgleda od Kiwami. cudna stvar, iako je kiwami noviji od zere i objekti i opcenito gotovo sve izgleda bolje nego u zeri, likovi su, nerazumljivo, detaljnije odradjeni u Zeri. cini mi se kao da je Kiwami ipak malo rushan pa samim time nije mocap - animacije lica i grafika samih likova na visoj razini. nadam se da ce to u dvojci biti bolje odradjeno.
takodjer, citao osam da nema rush fighting style i kako neki kukaju zbog toga i kenjaju bez veze, a mene to previse ni ne jebe jer kiryu skakuce ko pussy u rush mode. samo brawler rodjo!
maverick takodjer, citao osam da nema rush fighting style i kako neki kukaju zbog toga i kenjaju bez veze, a mene to previse ni ne jebe jer kiryu skakuce ko pussy u rush mode. samo brawler rodjo!
Probaj na Legend težini preć Zero bez Rush stylea, javi kak je prošlo Meni je to najbolji stil bio, kad sam se ufurao nisam mijenjao više, samo quickstep i štemanje po rebrima.
foggy samo quickstep i štemanje po rebrima.
pa upravo to. u kiwami sam odlucio vise koristiti i jednostavno je OP. niski-a sam rjesio bez imalo muke, a sjecam se da sam se na ps2 mucio s njime dobrano. uz to mi najvise pase Brawler uz Kiryu i Slugger uz Majima.
foggy Probaj na Legend težini preć Zero
igrao bih Yakuza igre na najvecoj tezini da nema totalno out of place vatrenoga oruzja zbog kojega, da sam recenzent, bih dao sve i jednoj igri u serijalu ocjenu manje. niti ima veze sa loreom, niti ima smisla da kiryu mase sa pistoljem okolo kad se zna da je njegova politika da nikoga ne ubije, nit ima smisla u onim car chase kada poubijas 20ak ljudi, a ispada story wise kao da nikoga nisi, a ono najbitnije opasno je annoying i obican enemy mi je tezi i vise tidius nego bilo koji non guns boss fight.
Najjače mi je kad izvadi RPG pa onako odlučno odvali iz taksija ili nebodera na helikopter s negativcima. Ili kad tijekom borbe istepe čovjeka s obje noge kroz prozor, prije toga mu valjda odvalivši čeljust na umivaoniku (ili pisoaru, kako god). Da ne pričamo o finisherima, pogotovo onima s hladnim oružjem. Mislim da ta politika neubijanja ne vrijedi za Kiryju chana, ipak on nije Spiderman ili Batman.