Zaboravio sam spomenuti životinjski svijet. Nevjerojatno koliko je puno životinja i njihovo ponašanje. GG!

Sad sam došao do Kleopatre i zadala mi je nekoliko novih likova za ubiti. I nikako mi se ne sviđa odluka Ubisofta.
Ja sam lvl 15 a za te misije je preporučeno lvl 21. Mislim wtf! Znači igra me tjera da sad radim što je više moguće side aktivnosti jer inače ne možeš preći main misije. Zadnji put kad sam ovako nešto imao su old skul jrpg.
Naravno da istražujem svijet ali sad jedino to mogu jer sam za priču preslab. Sad nisam siguran da ću grindati, no vidjeti ću još..

    resident_evil vjerojatno ovisi o pristupu igri. Sjećam se prigovora da i u Originsu i Odysseyu ima grinda i da ne možeš levelat kak spada. Ja nisam nijednom zapeo u te probleme. U Odysseyu sam tek na pola igre, a level mi je prešišao sve requiremente za sva područja.
    Jednostavno je toliki gušt hodati i istraživati te stare predjele da idem područje po područje i odradim apsolutno sve dostupno. Nemam nimalo žurbe za main story line.

    Edit:
    Sad mi se ponovo igra. Origins sam završio skroz, ali Odyssey sam stao na pola. Zbog TLOU2 i Tsushime i Days Gonea. Zaglavio sam u open worldu...

    resident_evil ako zelis samo main story biti ces underleveled. Meni se isto to ne svidja, ali jbg takav ti je rpg pristup i tako to biva u gotovo svim rpg/jrpg igrama i to je mozda i jedan od glavnih razloga zasto ih sve manje igram. Jednostavno nemam vremena za grind i istrazivanje svakog kutka. Medjutim kada znate da je nesto rpg, morate biti svjesni u sta se upustate i to ne vidim kao manu vec jednostavno dizajn kakav prati rpg-e od prvog dana.

      Zar ne možete kao svi normalni gameri s opsesivno-kompulzivnim poremećajem, prvo riješiti sve side questove pa se onda prošećete kroz priču? 😃

        maverick Medjutim kada znate da je nesto rpg, morate biti svjesni u sta se upustate i to ne vidim kao manu vec jednostavno dizajn kakav prati rpg-e od prvog dana.

        Slažem se, mislim da si ovo jako dobro rekao. U RPG-ima moraš barem nešto side-questova riješiti da budeš dovoljno jak za nastavak, isto vrijedi za Origins i Odyssey samo što leveling ide puno brže.

        Matador Zar ne možete kao svi normalni gameri s opsesivno-kompulzivnim poremećajem, prvo riješiti sve side questove pa se onda prošećete kroz priču?

        Osjećam se prozvanim. 😅

          Fico Na main quest se ide samo kad nema ništa drugo na karti.
          Čemu riskirati da se nakon main questa zaključa neki side quest? 😃

            Problem je što nisam znao da je Origins baš pravi RPG, i kad se radi o main misijama xD

            Matador Na main quest se ide samo kad nema ništa drugo na karti.
            Čemu riskirati da se nakon main questa zaključa neki side ques

            tako sam ja Witcher 3 i Skyrim igrao pa sam toliko izgorio da skyrim nikada nisam ni zavrsio

            6 mjeseci kasnije

            Origins je katastrofalan AC i loša igra općenito. A opet sam uživao.

            Otkud krenuti? Borbu je najlakše kritizirati jer je smeće. Apsolutno poremećeno kako su se makli od Arkham klona u Syndicateu i završili s....ovim. Šta god da je ovo. Nikad nije bila borba toliko bitna u AC-u van određenih misija ali svaki put je bila bar interaktivna. Ovde imaš dvije tipke, R1 i L2 i to je to. Udaraj R1 dok igra ne odluči da gurneš protivnika 2 koraka dalje. Onda ciljaj sa L2 i pucaj strelicama. Svaka borba je ista. Promjena nema. Nema raznolikih neprijatelja koji traže specifičan protu-udarac, nema huškanja cijele grupe na tebe ko u prijašnjim igrama, svi lijepo čekaju svoj red. Strijelci izdaleka uvijek pucaju na isti tajming i lako ih je izbjeći, ako se uopće usude pucati jer su van okvira kamere u 90% slučajeva. Znaju oni jako dobro da je borba smeće jer ti daju ultra super mega smrt kill finisher koji ti ubije protivnika bez po muke, i onda još chain kill na nekog drugog koji izgleda i izvodi se toliko šlampavo i trapavo da se smiješ i plačeš u isto vrime. Ajde, možda ponekad se makneš od sječiva sa kockom. Parry postoji, nikad ga nisam takao van tutoriala jer...zašto? Čemu? Bože dragi.

            Oružja? Loot? Suludo je uopće govoriti da je Origins ikakav RPG jer ovde builda i izbora nema. Je li RPG jer ima brojke koje idu gore? Dajte molim vas. Staviš šta god ima najveći attack i deri po R1. Pasivno skupljaj XP bodove od svih istih kopi-pejst "questova" i usputnih checklist killova i skupljanja Hrelić memorabilije i otključaš sve što ti treba jako brzo, jer ne treba ti puno. Izbora općenito nema jer je nepotrebno, negdje par sati u igri sam dobio legendary toljagu koja bi uspavala svakog stražara i tako sam uskoro imao harem spavajućih NPC klonova u svakoj tvrđavi kojoj sam naišao. Čisto jer mi je dosadilo sam kasnije stavio Noctisov mač i štit jer je postojanje istih u ovoj igri samo još jedna apsurdistanska odluka koje bi se i Bandić sramio. Cijeli taj loot/crafting sustav, "skill" sustav i Destiny UI je potpuni promašaj i mazanje očiju, praveći se da je igra komplicirana, a duboka je ko čaša mineralne na Rivi usred kolovoza.

            Dakle, borba je grozna. A ubojstva? Nepostojeća. Nema nikakvog planiranja, nikakvog šuljanja i nikakvih pravih misija. Samo ti daju metu u tom predivnom otvorenom svijetu i stisni trokut negdje iznad njih. Pobogu, bilo je sporednih misija i ubojstava prije u serijalu i svaki su imali bar neku trunčicu truda uloženo u planiranje jedinstvenih problema. Ovde je dizajn nula bodova, jer se sve uvijek svede na isto - uđi u neku tvrđavu, nitko te ionako ne vidi jer je AI nekako GORI od prošlih igara, stani iznad mete i skoči na njih, pa onda izađi bez problema. Nula angažmana, nula razmišljanja, bitno je samo da si izgrindo krafting materijale jer inače hidden blade ne ubija odma. Ludilo! Progres!

            Nema nikakvog social stealtha, nema nikakvih fakcija ili interakcija sa sporednim mehanikama, samo si ti sam sa svojim R1 i trokut i to je sve. Katastrofa. Ne, ne pušim priču da je ovde trebalo bit jednostavnije - kao, npr. Bayek ne može napravit duplo ubojstvo jer ne može imati dvije oštrice po loreu - a svejedno napravi to samo na totalno glup način koji je sporiji i blesaviji otprije. U istoj igri imaš likove koji naprave duplo ubojstvo sa jednom oštricom, pa o čemu mi pričamo? Di mi je neki jedinstveni egipatski gadget? Di mi je nešto šta samo Bayek zna napravit naspram ostalih asasina? Nebitno, skupi tu novu sjekiru i plameni bow +1.

            Mapa je jako lijepa. Čak se ni kopi-pejst ne osjeti. Ima puno detalja kojih tek u Discovery Touru možeš bolje doživjeti. Ali svijet stane na tim detaljima. Nema gužvi, nema posebnih događaja, nema nikakve živosti. Unity je bio divlji po tom pitanju, a ovde su nekako uspili napravit gori posao od Syndicatea? Jer, fakcija nema, pa nema ni kriminala po ulicama, nema gradova za parkour izazove (Alexandria je ravna ko moj tekući račun), nema mini-igara koje se provlače kroz glavnu igru (arena i hipodrom su bezvezni i nedovršeni), nema zanimljivih zagonetki (papirusi su dosadni i jednostavni i nepotrebni jer se ne razlikuju od tipičnog hrelić chesta), nema...ničeg. Samo lijepi pejzaž. Prazno sa excel tablicom ikonica.

            Priča ima dobre ideje, za jedan AC možda i korak dalje u idejama. Realizacija? Eeeehhhh... Jasno se vidi da je igra sklepana zbrda-zdola i nisu znali što točno rade. Ima par jako lijepih trenutaka ubačenih u potpuno predvidljiv, a opet šizofreničan zaplet. Pola igre Bayek nema nekog razloga ikoga ubijati, ali eto, kao, treba se. Aya je trebala bit glavni lik, kristalno jasno je, ima puno zanimljiviju priču i rasplet, ali vidimo kapljicu iste. Iznenađujuće je što je poprilično tamniji i suroviji ton; puno ubijanja djece i uništenih obitelji. Tema je jasna, ali izvedba promašena.

            A opet, evo me 80 sati poslije sa 100% mape i ačivmenta jer sam lud i volim ovaj tupasti serijal.

            Igrajte Unity i Syndicate.

              @alexy Pokušao sam nekoliko puta igrati Origins i u zadnjem pokušaju skupio 6-7 sati ali nije išlo. Meni osobno to je loše. Borba je užasna, priča i likovi slabi , sidequestovi žešći fetch fest, repetativno...
              Jedino što mogu pohvaliti je vizualno predivan svijet.
              Za Odyssey i Valhallu mi se čini da je ista pašta. AC mi je postao baš loš serijal.

              Moram priznati da se ne slažem s velikom većinom napisanog, pogotovo ovim.

              alexy Igrajte Unity i Syndicate.

              No krenimo redom. 😄

              Otkud krenuti? Borbu je najlakše kritizirati jer je smeće. Apsolutno poremećeno kako su se makli od Arkham klona u Syndicateu i završili s....ovim. Šta god da je ovo. Nikad nije bila borba toliko bitna u AC-u van određenih misija ali svaki put je bila bar interaktivna. Ovde imaš dvije tipke, R1 i L2 i to je to. Udaraj R1 dok igra ne odluči da gurneš protivnika 2 koraka dalje. Onda ciljaj sa L2 i pucaj strelicama. Svaka borba je ista. Promjena nema. Nema raznolikih neprijatelja koji traže specifičan protu-udarac, nema huškanja cijele grupe na tebe ko u prijašnjim igrama, svi lijepo čekaju svoj red. Strijelci izdaleka uvijek pucaju na isti tajming i lako ih je izbjeći, ako se uopće usude pucati jer su van okvira kamere u 90% slučajeva. Znaju oni jako dobro da je borba smeće jer ti daju ultra super mega smrt kill finisher koji ti ubije protivnika bez po muke, i onda još chain kill na nekog drugog koji izgleda i izvodi se toliko šlampavo i trapavo da se smiješ i plačeš u isto vrime. Ajde, možda ponekad se makneš od sječiva sa kockom. Parry postoji, nikad ga nisam takao van tutoriala jer...zašto? Čemu? Bože dragi.

              Prvo treba u ovo ući s razumijevanjem da se borba morala promijeniti zbog silnih prigovora da je u svakom prethodnom nastavku ona bila identična. I dok to ne garantira kvalitetu, treba biti jasno zašto je došlo do tolikog odstupanja.

              Nadalje, i ovo je nešto što ću više puta ponoviti, čini mi se da si imao krivi pristup igri ako si samo koristio jedan način za boriti se. Dok borba nije najbolji dio igre (Odyssey je bolje odradio taj segment), ona itekako ima više pristupa. Od različitih tipova oružja koja imaju različit DPS i brzinu kojom se koriste pa do toga da imaju različite ultimativne napade. To se pogotovo vidi u Curse of the Pharaos DLC-u gdje je potrebno malo razmisliti o tome kojim se oružjem ulazi u sukob. Za neke će neprijatelje biti bolji štit i mač ili dva bodeža jer su im napadi spori i daju vremena za više brzih napada, dok će za druge bolja opcija biti koplje ili pak sjekira ili malj jer je najveći problem njihova brzina i to da su najopasniji u blizini te ih se treba držati na udaljenosti. Za neke je pak pametno koristiti luk i strijelu kako bi ih se kontroliralo različitim efektima. Strijela premazana otrovom može uzrokovati kontinuiranu štetu taman dovoljno da se uz par brzih napada dokrajči teži protivnik. Obrana pak ima više opcija, od parryja pa do samog izbjegavanja napada što postane pomalo izazovno kada se bori protiv veće količine neprijatelja jer je potrebno pametno birati koja od opcija izvlaći živu glavu.

              I dok sam imao određenih problema s borbom – primjerice, to da su neprijatelji nekada namjerno prebrzi i bježe okolo te ih je teško udariti ili to da su znali obraniti se iako nisu uopće se branili – ona nije loša. Dobra je. I samo to. Dobra. Što je dovoljno za igru koja nudi puno više od svoje borbe.

              Oružja? Loot? Suludo je uopće govoriti da je Origins ikakav RPG jer ovde builda i izbora nema. Je li RPG jer ima brojke koje idu gore? Dajte molim vas. Staviš šta god ima najveći attack i deri po R1. Pasivno skupljaj XP bodove od svih istih kopi-pejst "questova" i usputnih checklist killova i skupljanja Hrelić memorabilije i otključaš sve što ti treba jako brzo, jer ne treba ti puno. Izbora općenito nema jer je nepotrebno, negdje par sati u igri sam dobio legendary toljagu koja bi uspavala svakog stražara i tako sam uskoro imao harem spavajućih NPC klonova u svakoj tvrđavi kojoj sam naišao. Čisto jer mi je dosadilo sam kasnije stavio Noctisov mač i štit jer je postojanje istih u ovoj igri samo još jedna apsurdistanska odluka koje bi se i Bandić sramio. Cijeli taj loot/crafting sustav, "skill" sustav i Destiny UI je potpuni promašaj i mazanje očiju, praveći se da je igra komplicirana, a duboka je ko čaša mineralne na Rivi usred kolovoza.

              Originsov cilj, a tako i čitave mitološke trilogije, nikada nije bio da se nekoga zaključa u određeni build, već da se gradi točno ono što želi i pruži sloboda bez nekih posljedica koje bi tjerale ljude da ponovno igraju igru. Zato je igra puna kampova, misija i prostora za istraživanje kako bi ljudi mogli eksperimentirati. Nadalje, ti questovi se uopće ne trebaju ni igrati, dok se puno toga može naći u istraživanju. Primjerice, ne spominješ piramide koje imaju svoje jednostavne zagonetke, ali mijenjaju dinamiku. Ili pak napete borbe u Curse of the Pharaos. Origins nije samo borba. On je otvoreni svijet koji se istražuje. Nitko ne tvrdi da je Origins neki HC cRPG, ali razlog takvom buildu je sloboda.

              Dakle, borba je grozna. A ubojstva? Nepostojeća. Nema nikakvog planiranja, nikakvog šuljanja i nikakvih pravih misija. Samo ti daju metu u tom predivnom otvorenom svijetu i stisni trokut negdje iznad njih. Pobogu, bilo je sporednih misija i ubojstava prije u serijalu i svaki su imali bar neku trunčicu truda uloženo u planiranje jedinstvenih problema. Ovde je dizajn nula bodova, jer se sve uvijek svede na isto - uđi u neku tvrđavu, nitko te ionako ne vidi jer je AI nekako GORI od prošlih igara, stani iznad mete i skoči na njih, pa onda izađi bez problema. Nula angažmana, nula razmišljanja, bitno je samo da si izgrindo krafting materijale jer inače hidden blade ne ubija odma. Ludilo! Progres!

              Nema nikakvog social stealtha, nema nikakvih fakcija ili interakcija sa sporednim mehanikama, samo si ti sam sa svojim R1 i trokut i to je sve. Katastrofa. Ne, ne pušim priču da je ovde trebalo bit jednostavnije - kao, npr. Bayek ne može napravit duplo ubojstvo jer ne može imati dvije oštrice po loreu - a svejedno napravi to samo na totalno glup način koji je sporiji i blesaviji otprije. U istoj igri imaš likove koji naprave duplo ubojstvo sa jednom oštricom, pa o čemu mi pričamo? Di mi je neki jedinstveni egipatski gadget? Di mi je nešto šta samo Bayek zna napravit naspram ostalih asasina? Nebitno, skupi tu novu sjekiru i plameni bow +1.

              Kao što sam spomenuo da ću se osvrtati na jednu tezu, ovdje ju ponovno spominjem. Ako ti je cilj bio samo projuriti kroz utvrdu i čim prije ubiti metu i ako si tako pristupao svakoj meti, naravno da će ti biti jednolično. Prednost Originsa je baš ta da nema nikakve smjernice osim "eliminiraj metu" i sve dalje, od načina pa do pristupa, je na igraču. Hoćeš li upasti kroz sustav spilja ispod tvrđave? Hoćeš li se popesti po zidu postepeno eliminirajući stražare? Hoćeš li čekati smjenu straže pa iskoristiti priliku da se ušuljaš? Hoćeš li prvo provjeriti gdje se nalazi alarm pa ga sabotirati? Hoćeš ubiti stražara, uzeti mu tijelo koje potom prekriješ otrovom i poslati ga kroz utvrdu na leđima konja da zarazi sve stražare? Hoćeš uletjeti u tvrđavu, pritom otvarajući kaveze u kojima su pobunjenici da nastanke ogromno krvoproliće? Hoćeš iz daljine pucati u kavez koji čuva lava kako bi uzrokovao kaos i iskoristio ga da na drugom dijelu mape dođeš do neprijatelja? Sve ovisi o tebi, igraču.

              Mapa je jako lijepa. Čak se ni kopi-pejst ne osjeti. Ima puno detalja kojih tek u Discovery Touru možeš bolje doživjeti. Ali svijet stane na tim detaljima. Nema gužvi, nema posebnih događaja, nema nikakve živosti. Unity je bio divlji po tom pitanju, a ovde su nekako uspili napravit gori posao od Syndicatea? Jer, fakcija nema, pa nema ni kriminala po ulicama, nema gradova za parkour izazove (Alexandria je ravna ko moj tekući račun), nema mini-igara koje se provlače kroz glavnu igru (arena i hipodrom su bezvezni i nedovršeni), nema zanimljivih zagonetki (papirusi su dosadni i jednostavni i nepotrebni jer se ne razlikuju od tipičnog hrelić chesta), nema...ničeg. Samo lijepi pejzaž. Prazno sa excel tablicom ikonica.

              Ovdje ću za sada samo reći da se ne slažem s navedenim. U aleksandrijskoj knjižnici se vode rasprave, na tržnici sve vrvi ljudima koji kupuju, na raskrižjima Ptolomejevi glasnogovornici šire njegovu propagandu, na poljima se usred dana naporno radi, na kamenolomu rad takoreći ne prestaje, u manjim selima se vrši genocid, u drugima stražari nasred ulice maltretiraju građane šireći strah Ptolomeja. U piramidama i skrivenim spiljama se nalaze egipatske molitve, priče o pokojnima i skrivaju se detalji o egipatskoj mitologiji. I sada bih mogao se i za Unity i Syndicate raspisati, no još malo strpljenja pa ću se vratiti na iste mrvicu kasnije.

              Priča ima dobre ideje, za jedan AC možda i korak dalje u idejama. Realizacija? Eeeehhhh... Jasno se vidi da je igra sklepana zbrda-zdola i nisu znali što točno rade. Ima par jako lijepih trenutaka ubačenih u potpuno predvidljiv, a opet šizofreničan zaplet. Pola igre Bayek nema nekog razloga ikoga ubijati, ali eto, kao, treba se. Aya je trebala bit glavni lik, kristalno jasno je, ima puno zanimljiviju priču i rasplet, ali vidimo kapljicu iste. Iznenađujuće je što je poprilično tamniji i suroviji ton; puno ubijanja djece i uništenih obitelji. Tema je jasna, ali izvedba promašena.

              Priča je imala odličnu motivaciju i započela je vrlo snažno. Čak i neočekivano. I dok ona možda nije ispunila svoj potencijal, nije loša. Dapače, sasvim je solidna priča o osveti. Slažem se da se vidi koliko je ovo trebala biti Ayina priča, no mislim da je problem više u tome koliko je kraj puno materijala ugurao u malo vremena da sam više dojma kako je ovo trebala biti igra u dva dijela. Jedan koji prati Bayekovu osobnu osvetu i jedan koji prati Ayinu širu sliku. Solidna radnja, no jedna koja gubi na efektu kada se shvati promašeni potencijal.

              Igrajte Unity i Syndicate.

              I na kraju, ovdje mirne duše tvrdim upravo suprotno. Možda Syndicate i može proći, ali Unity nemojte igrati. To tvrdim kao netko tko je igru prošao uzduž i poprijeko. Od svih škrinja i vrpca pa do svih coop misija i 100% sinkronizacije. Unity je igra koja ispod svojih bugova skriva probleme u samom dizajnu.

              Mogao bih krenuti od borbe koja je pokušala napraviti iskorak i unatoč potencijalu se izgubila na najgori mogući način – lažnom težinom. Borba nije teška jer je izazovna. Borba je teška jer je nepravedna. Neprijatelji nemaju konzistentne napade, već se ponekad iznenada oporave od poteza koji bi trebao kupiti vremena. Animacije su spore kako bi se dao dašak realističnosti samoj borbi, no ta realističnost ne vrijedi i za napade neprijatelja. Automatsko ciljanje većinu vremena ne funkcionira.

              Parkour izgleda impresivno, no i dalje je neprecizan i česće stvara nervozu, a ne gušt. To uključuje i nepogrješive neprijatelje koji ne mogu, doslovno ne mogu promašiti. Što znači da je bijeg po zgradama često nemoguć i završava desinkronizacijom. Određene radnje poput ulaska kroz prozor su toliko zakomplicirane da se gubi na vremenu kada se pokušava šuljati. Samo šuljanje je problematično jer neprijatelji sve čuju. Vještine su zaključane iza priče puno predugo, čak do samog kraja. Većina dobre opreme je zaključana iza coopa...

              S druge strane, ta živost koju spominješ u Unityju je odličan primjer kvantitete, a ne kvalitete. Pogled na prepune ulice je impresivan, da, ali je isto tako bez ikakvog života. Ubisoft je ovdje išao na ideju da će dovoljno biti stalno reći: "Wow", na količinu ljudi na ulici da su zaboravili dati nešto živosti. Postoje prodavači novina, postoji pokoja pjesma u bistroima i postoji poneki sukob na ulici. Zločini se prečesto događaju i nema im kraja, a mapa je prepuna škrinja i vrpci na svakom koraku. Na svaka pol koraka. Na svaku četvrtinu koraka. Detektivske misije su toliko nedorađene da je sramota kakvu su priliku imali napraviti ih punokrvnim sidequestovima koji bi bili sam vrh pisanja u serijalu.

              O priči da ne govorim. Jedno od najvećih razočaranja prošle generacije. Kratka, nedorečena i lošeg tempa. Točno se vidi nedovršenost zbog sporog početka koji ubrzo prebaci u 5. brzinu i odjednom se razriješi čitava radnja bez da se i protagonist stigao razviti. Isti protagonist koji je napravljen pod pritiskom uspjeha Ezia i Edwarda.

              Francuska je revolucija pak tek usputni događaj koji se donekle objasni u coop misijama, ali je toliko loše objašnjena da je sramota za igru koja se ponosi svojim povijesnim lokacijama i periodima.

              Syndicate je poboljšana verzija Unityja i dok je sam po sebi solidan nastavak, vremenski period je ostao neiskorišten. Umjesto da se iskoristio jedan mračan period u industrijskoj revoluciji, igra je dobila doslovnog moustache-twirling negativca toliko dvodimenzionalnog da mu zavide ostali geometrijski likovi. Evie i Jacob su kao i Arno imali potencijala, ali se nisu mogli razviti zbog fokusa na ludu zabavu borbe između bandi.

              Ni Unity ni Syndicate nisu loše igre, ali su najniža točka serijala za koju mi je žao što je iskoristila vrlo interesantna povijesna razdoblja i zbivanja. Syndicate je solidan popravni ispit nakon Unityjeva pada, a spomenuti Unity je samo loša realizacija dobre ideje.

                Taman sam je mislio odigrati kada završim FF7 ali čim pročitam ovakve komentare neznam jeli se isplati uložiti 80 sati u igru :/

                  HideooKoojima To ti je najveći problem AC igara. Od tih 80 sati 15-20 je kvalitetnog ( za moj ukus baš i ne kvalitetnog) a ostalo fetch, repetativno nepotrebno grindanje.

                    StarFox_N Od tih 80 sati 15-20 je kvalitetnog ( za moj ukus baš i ne kvalitetnog) a ostalo fetch, repetativno nepotrebno grindanje.

                    Po meni je ovaj drugi dio uvijek nepotrebno igrati ako netko ne želi. Što djelomice i postavlja pitanje zašto i igrati igru koja nekoga ne privlači, ali ima svakakvih igrača i mislim da je tu dovoljno slobode da si ljudi nađu što im paše ako već igraju.

                    No moram samo naglasiti da ako netko tvrdi da je neka igra loša, a zatim ju pređe 100% i ostavi u njoj 80h... A onda nemre biti loša igra. 😄

                      Fico To se pogotovo vidi u Curse of the Pharaos DLC-u gdje je potrebno malo razmisliti o tome kojim se oružjem ulazi u sukob.

                      Fico Za neke će neprijatelje biti bolji štit i mač ili dva bodeža

                      Ako su NPCovi dobili ideju da se brane, držiš R2 tri sekunde i udreš ih i samo nastaviš spem. Nije bitno oružje koje imaš, samo da ima veći broj.

                      Fico Strijela premazana otrovom može uzrokovati kontinuiranu štetu taman dovoljno da se uz par brzih napada dokrajči teži protivnik.

                      Doslovno sporije i tupastije od tri vatrene strijele. Sve pada kad gori.

                      Fico od parryja pa do samog izbjegavanja napada što postane pomalo izazovno

                      Nikad nije izazovno. Tutankamun je imao instantni one-shot kill i to je jedini put u igri kad dodge moraš tempirat točno.

                      Fico nikada nije bio da se nekoga zaključa u određeni build, već da se gradi točno ono što želi

                      Dakle, da grade svoj željeni build? Kojeg nema jer sve otključaš svejedno, ko i u svim AC-ovima jer nisu RPG nego akcijske avanture?

                      Fico Ako ti je cilj bio samo projuriti kroz utvrdu i čim prije ubiti metu i ako si tako pristupao svakoj meti, naravno da će ti biti jednolično.

                      Impliciraš da postoji dizajn ovih utvrda i kopi-pejst asseta. Zašto bi pobogu koristio sve te mehanike kad igra nije dizajnirana da ih iskoristiš? Koji lav i konj te spopadnu, brate? Popneš se na SKROZ RAVNI ZID TVRĐAVE i skočiš na kapetana u deset sekundi. Ako te ko slučajno vidi, pukneš jednu strijelu u glavu. Da sloboda po igraču, muke ti ježeve, sloboda dolazi do izražaja iz ograničenja i rješavanja problema. Ovdje nema NIČEG šta te potiče da koristiš te mehanike. Zašto bi provea 5 minuta postavljajući taj idiotski konj sa truplom kad iz toga ništa ne dobijaš? Nema zadovoljštine, nema razbijanja sustava, nema neke nagrade ili izazova, igra te nikad ne sili na ništa da se prilagodiš i u tome je problem. Pa bokte sjećam se onog geta u Unityu di ne možeš po krovovima nego si prisiljen šuljat se u mini-labirintu dasaka i ljudi di je uć u otvorenu borbu praktički instantna smrt. Ništa takvog tipa nema u Originsu jer je sve otvoreno, ravno, dosadno i unificirano da svi mogu proć sa svime. Nije to dobro kako god da okreneš.

                      Fico U aleksandrijskoj knjižnici se vode rasprave, na tržnici sve vrvi ljudima koji kupuju, na raskrižjima Ptolomejevi glasnogovornici šire njegovu propagandu, na poljima se usred dana naporno radi, na kamenolomu rad takoreći ne prestaje, u manjim selima se vrši genocid, u drugima stražari nasred ulice maltretiraju građane šireći strah Ptolomeja.

                      Boldano se odvija isključivo tijekom sidekvestova i specifičnih točaka rano u igri da ti stvara iluziju. Nema toga poslije, a bome nije ni bitno jer, opet, nema nikakvog wanted ranka ili fakcija ili ičega interaktivnog sa većim svijetom. Opet, ima detalja, poput baš recimo knjižnice i tržnica, fino je to, ali ništa nije interaktivno. Ima jedan bordel u ciloj igri, brate, ali bitno je da imaš 50 tvrđava. Reko bih i da ima manjak kodeks lokacija, ali to su popravili sa Discovery Tour.

                      Fico arkour izgleda impresivno, no i dalje je neprecizan i česće stvara nervozu, a ne gušt.

                      Očito nismo igrali istu igru. Unity ima daleko najbolji parkour u serijalu i sramotno je koliko je pojednostavljen i tupav u Originsu. Ne znam odakle ti ideja da je bijeg u Unityu nemoguć ili da je ulazak u prozor kompliciran, nikakvih problema tu nije bilo. Ovde u Originsu nikad ne tribaš upalit mozak, ne jer Bayek nešto radi automatski, već jer je parkour nepotreban. Nema lokacija da radiš vratolomije, sve je okruženo ili jednostavnim ravnim zidovima ili okomitim klisurama. Je složia bi se da prvi pokušaj nekog levelanja u Unityu nije dobar, ali brate nije ovo ovde...

                      Fico Detektivske misije su toliko nedorađene da je sramota kakvu su priliku imali napraviti ih punokrvnim sidequestovima koji bi bili sam vrh pisanja u serijalu.

                      A Bayekov vičer sense "stisni X na 5 mjesta" di on sam kaže rješenje je korak naprijed? Daj molim te. Unity/Syndicate detektivske misije su miljama naprednije.

                        Ovo se zove bug i koristiti bugove da se potvrdi pravilo je jako klimavo.

                        alexy Dakle, da grade svoj željeni build? Kojeg nema jer sve otključaš svejedno, ko i u svim AC-ovima jer nisu RPG nego akcijske avanture?

                        I kao što sam rekao. Nitko ne govori da je Origins neki HC RPG. Od samog početka igrač može ići u kojem god smjeru želi u tom skill treeju i na kraju sve otključa pa ima više pristupa svakoj situaciji na raspolaganju. Što je tu toliko loše?

                        Impliciraš da postoji dizajn ovih utvrda i kopi-pejst asseta. Zašto bi pobogu koristio sve te mehanike kad igra nije dizajnirana da ih iskoristiš? Koji lav i konj te spopadnu, brate? Popneš se na SKROZ RAVNI ZID TVRĐAVE i skočiš na kapetana u deset sekundi. Ako te ko slučajno vidi, pukneš jednu strijelu u glavu. Da sloboda po igraču, muke ti ježeve, sloboda dolazi do izražaja iz ograničenja i rješavanja problema. Ovdje nema NIČEG šta te potiče da koristiš te mehanike. Zašto bi provea 5 minuta postavljajući taj idiotski konj sa truplom kad iz toga ništa ne dobijaš? Nema zadovoljštine, nema razbijanja sustava, nema neke nagrade ili izazova, igra te nikad ne sili na ništa da se prilagodiš i u tome je problem.

                        Zato što igraš igru da se zabaviš (pretpostavljam). Možeš i MGSV preći tako da samo uletiš s puškom i jednog po jednog ubiješ pa isto tako reći. Možeš i u Hitmanu samo proći s pištoljem i ubiti metu i sve na putu do nje pa ljudi igraju na druge načine. Zašto? Jer žele isprobavati igru. Eksperimentirati. Vidjeti što je moguće, što nije. Žele igrati. I ne, ne uspoređujem kvalitetu gameplaya MGS-a, Hitmana i Originsa. Isključivo motivaciju. Ja igram jer želim eksperimentirati. Jer želim vidjeti na koje načine mogu igrati. Želim vidjeti što mi igra nudi za raznolikost koju si sam stvaram i to ne prisilno, već kada i kako hoću. Na igri je samo da mi te mehanike omogući.

                        Pa bokte sjećam se onog geta u Unityu di ne možeš po krovovima nego si prisiljen šuljat se u mini-labirintu dasaka i ljudi di je uć u otvorenu borbu praktički instantna smrt.

                        To je čista linearnost i ograničava te u pronalasku rješenja problema. Imaš jedan način na koji ćeš proći i toga žele da se držiš. Daju čitav kvart na raspolaganje, a nude jedno predodređeno rješenje.

                        Ništa takvog tipa nema u Originsu jer je sve otvoreno, ravno, dosadno i unificirano da svi mogu proć sa svime. Nije to dobro kako god da okreneš.

                        Ne treba sve biti toliko teško da je izazovno za preći. Niti je obilježje dobre igre forsiranje da se prelazi na jedan način. Ako možeš sve proći sa svime, onda biraj s čime želiš i kako ti je zabavnije. To je ta sloboda u rješavanju problema.

                        Boldano se odvija isključivo tijekom sidekvestova i specifičnih točaka rano u igri da ti stvara iluziju. Nema toga poslije, a bome nije ni bitno jer, opet, nema nikakvog wanted ranka ili fakcija ili ičega interaktivnog sa većim svijetom. Opet, ima detalja, poput baš recimo knjižnice i tržnica, fino je to, ali ništa nije interaktivno. Ima jedan bordel u ciloj igri, brate, ali bitno je da imaš 50 tvrđava. Reko bih i da ima manjak kodeks lokacija, ali to su popravili sa Discovery Tour.

                        Onda komotno možeš uspoređivati s RDR2. To je igra prepuna interakcija. Syndicate i Unity pak imaju još manje interakcija. Pobogu, Witcher 3 nema interakcija. Razina interakcija može svijet učiniti živim, ali manjak iste ga ne ubija. Atmosfera je puno više od interakcije.

                        Očito nismo igrali istu igru. Unity ima daleko najbolji parkour u serijalu i sramotno je koliko je pojednostavljen i tupav u Originsu. Ne znam odakle ti ideja da je bijeg u Unityu nemoguć ili da je ulazak u prozor kompliciran, nikakvih problema tu nije bilo. Ovde u Originsu nikad ne tribaš upalit mozak, ne jer Bayek nešto radi automatski, već jer je parkour nepotreban. Nema lokacija da radiš vratolomije, sve je okruženo ili jednostavnim ravnim zidovima ili okomitim klisurama. Je složia bi se da prvi pokušaj nekog levelanja u Unityu nije dobar, ali brate nije ovo ovde...

                        Naravno da je parkour pojednostavljen kada nema ni smisla da bude kompleksan u vrijeme Egipta. Zato se naglasak prebacio na istraživanje. Unity je imao lijepo animiran i dobro zamišljen parkour popračen neresponzivnim i nepreciznim kontrolama koje, iako nisu na razini jedinice ili dvojke po pitanju nepreciznosti, uzrokuju popriličnu dozu nerviranja.

                        Iz ovoga ispada kao da si se fiksirao na jedan način igre i samo ga furao i furao i furao dok ti nije dopizdio (i meni bi) i nisi htio isprobavati što ti igra nudi. I dok se može reći da igra možda treba igraču nuditi dozu motivacije u pristupu, ne ovisi sve o igri, već ulogu igra i sam igrač. Moraš htjeti igrati se i isprobavati i eksperimentirati. To što se tebi ne da primijeniti drukčiji pristup ne znači da on ne postoji.