maverick ja sam zbilja igrao ys8 zbog dobrog combata, catchy glazbe i dizajna svijeta koji te tjera na exploring.
Nemojmo se zavaravati, Ys se i igra zbog toga! 😃
Do pojave Ys Seven glavni naglasak je bio na toj bezglavoj akciji a priča je bila tu samo da postoji.
Seven je uveo party sustav i veći fokus na likove i samu priču, osmica i devetka nastavile u tom smjeru.
maverick Yuri Lowella (koji je trodimenzionalan lik) ili Clou
Imaju i Falcomovci u svojim redovima izuzetne likove (Estelle, Joshua, Olivier, ...) ali kao što i sam kažeš, to nikad nikad nije bio fokus ovog serijala.
foggy Nemojmo zaboraviti katastrofalnu kameru kod penjanja po zidovima i kod istraživanja grada.
Ok, ovdje sam krajnje subjektivan ali trčanje po zidovima mi je toliko zabavno da sam skoro cijelu igru proveo penjući se i skačući sa vrha katedrale. 😃
Iako u gradu nisam imao tih problema sa kamerom, u dungeonima je znala podivljati što je čak koji puta uzrokovalo neočekivani pad. 🙁
maverick pitam se dali uopce da igram igru ako su likovi genericni
A vidi, ja sam dosta oštar po tom pitanju jer uglavnom igram igre zbog priče i likova. Igra mora imati odličan combat kako bi zanemario ta dva elementa, što IX nesumnjivo ima.
Problem je u tome što priča katkad zna stati na put i zapravo usporiti igru. Jedno je kad to naprave Trailsi koji zatim potroše 30 sati da ti nešto pojasne a sasvim druga kad je u pitanju akcijska igra sa ne baš velikim naglaskom na priču.
Možda ti sada izgleda kao da je igra žešće smeće ali tome stvarno nije tako. Zapravo, njezina najveća mana je to što je izašla nakon Dane.
Ponavljam, ja sam uživao, nije savršeno ali niti na tren nisam požalio što sam dao novce za nju (a vjeruj mi, ja se jako teško odvajam od novaca i stvarno mi može biti žao). 😃