maverick
Igra je zapravo odlična i uživao sam u svakoj minuti.
Moj najveći problem je bio setting i to samo zato što su elemente koji su savršeno funkcionirali u Dani prenijeli i ovdje. Dana je imala gotovo pa savršenu podlogu za prepričavanje takve epske, avanturističke priče a i zbog premise je bilo zanimljivo istraživati okolinu i pronalaziti malene i skrivene špilje, artefakte i sve ono što je igra nosila.
IX je po tom pitanju dosta... hmmm, recimo, ograničavajuća, odnosno nema taj element (ili barem privid) slobode.
Priča je sasvim pristojna, atmosfera je mračnija ali imao sam osjećaj da sam sve to negdje vidio i to u podosta boljem obliku.

maverick likovi u lacrimosi nesto nevidjeno pa su u IX za 2 koplja losiji

Nisu nužno lošiji koliko... generični. I to govorim kao netko tko je odigrao sve Falcomove igre koje se mogu odigrati.
Takav problem je imao i Tokyo Xanadu, recimo. Svatko ima svoju ulogu - požrtvovni heroj, plačljiva i sramežljiva curica, bad boy, misteriozni introvert...

Lacrimosa je bila pošteđena toga pa je dinamika između likova (barem meni) bila puno bolje izvedena i prirodnija. Daleko je to od Trails razine, ali funkcionira.

    maverick pricas koda su prica i likovi u lacrimosi nesto nevidjeno pa su u IX za 2 koplja losiji, ali nebitno

    Mislim da ti to tako vidiš, jer ne pričam ni da je to tamo neviđeno na razini nekih remek djela žanra. Jednostavno pričam u fokusu Ys serijala gdje sam odigrao sad već 4 naslova. Celceta i Origins su osim borbom odrednje igre, Lacrimosa je uspjela sve skoro potrefit, a Monstrum Nox je po meni totalno fulao segment priče i likova (iako mi likovi nisu loši, a veći focus na socijalni dio koji su prenesli iz drugih igara mi se generalno sviđa). Igra je napisana skroz čudno i te fore koje tam prezentiraju (ne želim ti spoilat) meni nisu funkcionirale. Na kraju sam bio totalno wtf, nije mi jasno što su točno htjeli s likovima i Adolom izvest. Sumarno - igra koju sam s guštom odigrao, ali ne može mi nitko reći da tam sve funkcionira. Zašto imaš toliku potrebu interpretirati stvari na bazi toga što govorim? Onda barem zaključi u kojem scopu pričam, nemoj generalizirati.

    kabegami IX je po tom pitanju dosta... hmmm, recimo, ograničavajuća, odnosno nema taj element (ili barem privid) slobode.

    Nemojmo zaboraviti katastrofalnu kameru kod penjanja po zidovima i kod istraživanja grada. Volim dubinu koju su htjeli dobiti s tim, ali izvedba je u najmanju ruku bila malo traljava.

      kabegami ja sam zbilja igrao ys8 zbog dobrog combata, catchy glazbe i dizajna svijeta koji te tjera na exploring.
      Prica je klasicni jrpg spasi svijet, a likovi, iako dobri, smatram da niti jedan nije vanserijski napisan, da ne govorim da je main protagonist njem, a to mrzim u jrpg. Ono sto hocu reci je da mi niti jedan lik nije na visini npr Yuri Lowella (koji je trodimenzionalan lik) ili Cloud. Medjutim ne mogu reci ni da su losi.
      Dijalozi su bili na momente hilarious, kao kad sahad prdne dok se penju po nekim lijanama pa ga ona cura izgrdi lol.

      Nemojmo zaboraviti katastrofalnu kameru

      Kamera zna bjesniti i u ys8.

      generalizirati.

      Ne genaraliziram, nego ispada da su likovi i prica u ys9 sranje, ako su dva koplja nize od likova i price iz 8 gdje isto nisu bog zna sta sad. Mislim moguce, nisam igrao ys9, ali me onda cudi krtika koja voli ys9 i neki su hvalili likove cak vise nego u ys8, a sada vidim da vas dvojica ne dijelite misljenje pa kome sada vjerovati.

        maverick Ono sto hocu reci je da mi niti jedan lik nije na visini npr Yuri Lowella (koji je trodimenzionalan lik) ili Cloud

        A Yuri Hyuga? 🙂

        maverick sada vidim da vas dvojica ne dijelite misljenje pa kome sada vjerovati.

        Jednostavno je, odigraj igru. Ako je nešto meni 2 koplja ispod, računaj da gledam na to kao 2 ocjene ispod u segmentu o kojem pričam i uspoređujem iz druge igre. Ne sjećam se apsolutno nikoga više iz YS-a IX osim Adola. I ne znam u čemu se ja i Kabe ne slažemo, pa pišemo relativno iste stvari, samo ja više napadam od njega 🙂

          foggy pa pisete isto lol to i kazem, ali drugacije od neke kritike i vjerujem vam vise nego njima no pitam se dali uopce da igram igru ako su likovi genericni kao sto veli Kabe i svijet jednolican itd. Necu samo zbog combata igrati lol, ipak je to jrpg.
          Radije cu ponovo FF13 igrati jer proslo je vec 12 godina, a nabavio sam za box pa bi se moglo nakon dq11.

            maverick ja sam zbilja igrao ys8 zbog dobrog combata, catchy glazbe i dizajna svijeta koji te tjera na exploring.

            Nemojmo se zavaravati, Ys se i igra zbog toga! 😃

            Do pojave Ys Seven glavni naglasak je bio na toj bezglavoj akciji a priča je bila tu samo da postoji.
            Seven je uveo party sustav i veći fokus na likove i samu priču, osmica i devetka nastavile u tom smjeru.

            maverick Yuri Lowella (koji je trodimenzionalan lik) ili Clou

            Imaju i Falcomovci u svojim redovima izuzetne likove (Estelle, Joshua, Olivier, ...) ali kao što i sam kažeš, to nikad nikad nije bio fokus ovog serijala.

            foggy Nemojmo zaboraviti katastrofalnu kameru kod penjanja po zidovima i kod istraživanja grada.

            Ok, ovdje sam krajnje subjektivan ali trčanje po zidovima mi je toliko zabavno da sam skoro cijelu igru proveo penjući se i skačući sa vrha katedrale.

            😃
            🙁
            1 / 2
            Iako u gradu nisam imao tih problema sa kamerom, u dungeonima je znala podivljati što je čak koji puta uzrokovalo neočekivani pad.

            maverick pitam se dali uopce da igram igru ako su likovi genericni

            A vidi, ja sam dosta oštar po tom pitanju jer uglavnom igram igre zbog priče i likova. Igra mora imati odličan combat kako bi zanemario ta dva elementa, što IX nesumnjivo ima.
            Problem je u tome što priča katkad zna stati na put i zapravo usporiti igru. Jedno je kad to naprave Trailsi koji zatim potroše 30 sati da ti nešto pojasne a sasvim druga kad je u pitanju akcijska igra sa ne baš velikim naglaskom na priču.
            Možda ti sada izgleda kao da je igra žešće smeće ali tome stvarno nije tako. Zapravo, njezina najveća mana je to što je izašla nakon Dane.

            Ponavljam, ja sam uživao, nije savršeno ali niti na tren nisam požalio što sam dao novce za nju (a vjeruj mi, ja se jako teško odvajam od novaca i stvarno mi može biti žao). 😃

              maverick Aha sorry, onda sam ovo zadnje krivo skužio. Mislim da više možeš vjerovat Kabeu i meni nego sveckima.
              Ovo što Kabe kaže u postu iznad je više-manje to što je, znači ako voliš YS, nema šanse da ti YS IX ne sjedne, jer fokus i je na akciji i to je dobro. Sam ocijeni jel ti bitno da je mjuza vanserijska (meni u Dani je, neo classical JRPG metal 😃 ) i hoćeš nešto kao što je bila Dana ili ne (oko tih nekih segmenata koji i jesu sporedni).

              P.s Yuri Hyuga (ima nešto u Yurijima)

                foggy Dana me kupila s muzikom čim sam ušao u prvu zonu i počelo je svirat ovo:

                  sanzo To sam često keljio u JRPG topicu čini mi se, jedna od par baš vrhunskih skladbi. I kad ti to sve pere dok igraš pa ja bi se razletio od sreće i pozitivnog feelinga.

                  kabegami foggy

                  A morati cu zaigrati ys9 kad stignem jer brutalno sta ove godine dobrih igara izlazi, posebice indijanaca.
                  Odakle je taj Yuri sa slike?

                  sanzo ys8 ima strasan Soundtrack.

                    maverick Odakle je taj Yuri sa slike?

                    Prva dva shadow heartsa. Nažalost zaboravljen serijal kojeg bi skupa sa prethodnikom Koudelkom bilo lijepo vidjeti u nekom remasteranom izdanju.

                      sanzo a cuo sam za shadow Hearts, ali nikada nisam igrao niti gledao na YouTube.

                        Dođe mi da opet odigram YSViii, a devetka čeka. Dobro ste me podsjetili da ju trebam nabavit i preć.

                        maverick sanzo a cuo sam za shadow Hearts, ali nikada nisam igrao niti gledao na YouTube.

                        Shadow Hearts 2 je možda i najbolji JRPG PS2 ere. Ako ne, onda je u top 3 sigurno. Prvi dio je nešto lošiji, ali oba se prate pričom i prate Yurija i ekipu u jako mračnom okruženju. Priča je baš mračna, Yuri nosi demona u sebi i igra je apsolutno sve ono što igra treba biti. Odlični likovi, odličan fajt, super OST, contenta more, linearno a genijalno... Treći nastavak je isto dobar ali išli su na nove likove i nekako to nije bilo toliko dobro.

                        sanzo Nažalost zaboravljen serijal kojeg bi skupa sa prethodnikom Koudelkom bilo lijepo vidjeti u nekom remasteranom izdanju.

                        Koudelka je dobar taktički Resident Evil RPG 😃 Ima više krajeva, dobar šmek i super atmosferu. Puno sam iz igre već zaboravio. Bilo bi lijepo vidjeti obje igre ili sve iz oba univerza remasterirano (bez da išta diraju, samo da mozemo normalno igrati negdje).

                          foggy Da, ja bi čisti remaster, samo da rezoluciju srede i da se vrti na novim konzolama/pc-u. Koudelku nisam igrao, a Shadow hearts serijal nisam dovršio. Neda mi se spajat crt i ps2 za ih odigrat, a ni emuliranje me baš ne privlači.

                          Koudelka je mnogo zgodna i opaka na jeziku žemska. Ko Buffy na steroidima.

                          I malo i liči na Buffy ako se dobro sjećam 😃
                          Jel se tamo oružja troše kad napadaš? Mislim da da, ako se ne varam.

                            yakuza_stinger E da, to je onda igra u kojoj sam na zadnjem bossu skužio da više nemam s čim udarat pa sam koristio iteme koji su srećom bili dovoljni da pobjedim.

                            Ali:

                            Kad krepaš u zadnjem fajtu to je good ending 😃

                            Shadow Hearts 2 je fakin remekdjelo, uz FF7 i Xenogears najbolji rpg sto sam ikad igrao, i sto cu vjerojatno ikad vise igrat...