Molim vas ovakve rasprave van ovog topica. Ali zaista.
Ako vec govorimo o izgledu igre, onda u potpunosti razumijem ljude koji cekaju next gen verziju igre sa ray tracingom. Mislim ja cu to napraviti i na PCu sa rtxom, jer mislim da se isplati

Ne mogu zamisliti scenarij u kojem igram Cyberpunk bez potencijala da ga zatrpam sa kretenskom količinom modova.

resident_evil Same here. Čekam PS5 verziju jer bi bilo šteta odigrati na PS4.

Brijac Ako želite kako spada onda odigrajte na PC-u.

Nexus Na konzolama, najbolju verziju će dobiti na PS5 ili XSX. Znači njihov je izbor jasan.

Svi ste u pravu a i u krivu u isto vrijeme. Pričamo o igri generacije. Nije bitno igramo li na PCu, Plejki, Xboxu ili tamagochiju.
Bitno da se igra. Da se mora birati mislim da bi vam glavno bilo da možete cyberpunk igrati. Sve ostalo dolazi na drugo mjesto.
ako možeš igrati na ps5 igraj na ps5, ako uspiješ kupit 3080 igraj na PCu u 4k60 sa raytracingom.
ja recimo ne mogu trenutno niti kupit ps5, niti ne mogu kupiti novu grafičku ali ću zato igrati sa svojom 1070 i uživati maksimalno i bez ray tracinga.
A kad kupim ps5 odigrat cu na ps5, odigrat ću i na ps4 i na ps3 i na ps2 pa i na jebenoj jedinici ako treba.

Ne postoji trenutno igra koja me može samom pomisli narajcati kao Cyberpunk.

što se ove igre tiče prodan sam, dao sam dušu. fuck me in the ass ako treba ali igrat cu i na jebenom komodoru.

Iskreno, jebo platformu kad je u pitanju pravo gaming božanstvo.

Čekam 19.11. kao HDZ-ovac mjesto zamjenika u lokalnoj vlasti.

S obzirom da su zahtjevi za recommended gotovo smiješni, a više manje sam iznad njih sa svojim laptopom, odigrat ću ga na njemu i očekujem sasvim pristojan izgled. Na PS4 neću dok imam potencijala za bolju izvedbu drugdje a PS5 ne kupujem još tako da ovako stoji situacija kod mene. 🙂

GeForce RTX-Powered Ray Tracing
Last year, we announced the inclusion of ray tracing in Cyberpunk 2077, and shared some amazing in-game screens with the tech enabled. Now, there will be four ray-traced effects in the game, further improving image quality, realism, and immersion.

Ray-Traced Diffuse Illumination - This captures sky radiance as well as emissive lighting from various surfaces, which is difficult to achieve with traditional rendering techniques. When enabled, billboards and other illuminated surfaces and objects will brighten their surroundings with naturally colored lighting, and the sun and moon will realistically illuminate Night City.

Ray-Traced Reflections - In Cyberpunk 2077, ray-traced reflections are used on all surfaces and can trace ranges for up to several kilometers, enabling realistic reflections across vast view distances. They are present on both opaque and transparent objects and surfaces to simulate the way light reflects from glossy and metal surfaces by tracing a single bounce of reflection rays against the scene.

Unlike screen space techniques that only reflect what’s on screen, ray-traced reflections incorporate the entire scene around the character and can accurately represent objects outside the camera view or facing away from the camera. In addition, ray-traced reflections have vastly improved fidelity, and don’t suffer from other immersion-harming image quality artifacts and issues seen when using screen space techniques.

Ray-Traced Ambient Occlusion - Ambient occlusion is a shading and rendering technique used to calculate how exposed each point in a scene is to ambient lighting, which results in the rendering of new AO shadows that ground objects and naturally darken surfaces, objects, and other game elements. In Cyberpunk 2077, ray-traced ambient occlusion can be used with local lights to approximate local shadowing effects where shadows are missing, greatly improving the quality of the ambient occlusion effect.

Ray-Traced Shadows – Ray tracing enables developers to bring pixel-perfect shadows to games, free from the compromises and limitations of shadow maps. In Cyberpunk 2077, directional shadows from sun and moon light are added to the game, based on the strength of light, scattering of light through clouds, and other factors.

Ovo izgleda stvarnije od života

Što se više bliži izlazak, to sam više nahajpan. Kako ovo izgleda živopisno.

    Fico otkako si bakalar, uobrazio sise!! 😀

    Bas opipljivo izgledaju lokacije, nekako stvarno, poznato, realno.
    Nadite mi grafu na trzistu, popizdit cu 🙈😂

      chono7, je, baš sam i ja vidio jednu kad sam išao u grad danas. S tramvajem broj dva. Dva. Dva do Žitnjaka.

        Tzereen Ako javorove grane budu u 4K onda je GOAT.