Završio sam igru. Trebalo mi je nešto više od 40 sati.

Prvo ću se osvrnuti na dvije stvari oko kojih se podizalo najviše prašine.

Tehnički dio igre i na sva lažna obećanja od strane CDPR-a.

Ne mogu reći da sam imao nekih većih tehničkih problema. Nekoliko puta sam reloadao igru jer nisam mogao promijeniti kameru u autu, FPS view mi je zaglavio u nekom čudnom zoomu itd.

Tu i tamo je neki item lebdio u zraku ili ga nisam mogao pokupiti ili bi neki NPC ostao "zaleđen".

Znao sam imati neke čudne trzaje slike, poneki pop-up, svako toliko bi se pojavila neka low-res tekstura itd.

Generalno se vidi da je tu trebalo još poliranja ali sve u svemu nije pokvarilo ukupni dojam. Igra je u sasvim solidnom stanju.

Što se lažnih obećanja tiče…

chono je postao onaj popis svih stvari koje su trebale biti implementirane.

Razumijem razočaranje svih vas koji ste pratili razvoj igre od početka ali ni tu neću dati veliki minus.

Od starta sam prihvatio da ovo nije pravi RPG i u igru ušao bez ikakvih očekivanja.

Ipak nedostaju dvije stvari koje su mi malo pokvarile ukupni dojam.

Dobio sam privid da moje odluke imaju utjecaj na priču i razvoj događaja a u većini slučajeva svejedno je što odabereš.

Druga stvar je da ovoj igri kronično nedostaje kvalitetan NPC/promet sustav.

Zbog čega su npr. GTA5 ili RDR2 svjetovi dva koplja iznad ostalih.

Upravo zbog toga. NPC-i i njihova interakcija ( vožnja, šetnja, reakcije) s svijetom je toliko prirodna da podiže imerziju i uvjerljivost. U tim igrama gušt je samo promatrati svijet oko sebe.

Nažalost u CP2077 to nije slučaj.

Night City je često potpuno prazan.

Izađem iz zgrade. Sve je puno prolaznika i prometa. Skrenem iza prvog ugla i grad je prazan.

Znao sam se po minutu voziti obilaznicom koja je potpuno prazna.

Okrenem kameru oko sebe automobil mi se doslovno stvori pred očima.

Čak i kada ima NPC-a i prometa nije to napravljeno uvjerljivo.

Grad mi je često izgledao prazno, neuvjerljivo i "umjetno" što mi je baš znalo pokvariti ugođaj.

Šteta jer je predivno dizajniran i općenito je atmosfera Night Cityja odlična.

Sada na ono što mi se svidjelo…

Odabrao sam Streetkid prolog.

Već pri prvoj sceni kada sam se pogledao u ogledalo, započeo razgovor s konobarom nasmijao sam se i sam sebi rekao: "To je to!"

Odmah na prvu sam vidio koliko su voiceacting i dijalozi kvalitetni.

Oduševljenje je bilo još veće pri prvim susretima s Padreom i Victorom kada sam vidio koliko su likovi u ovoj igri detaljni, upečatljivi i zanimljivi.

Svaki lik ima odlično odrađen voiceacting i dijalozi su uvjerljivi i prirodni.

Kako sam napredovao u igri bila mi je sve bolja. Jackie, Evelyn, River, Judy, Panam, Peralez, Johnny, Samuraji itd.

Svi likovi su mi odlični i njihove priče ( questovi) su mi bile zanimljive.

Mislim da u niti jednom trenutku nisam osjetio potrebu da preskočim razgovor.

Night City, Arasaka, korporacije, Netrunneri itd. Svijet, atmosfera i kako je cijeli setting osmišljen mi je fenomenalno.

Main story mi je bio jako dobar ali prekratak. Moram priznati da sam ostao neugodno iznenađen kada mi se pojavila "point of no return" poruka. Očekivao sam više.

Rasplet igre mi je bio odličan. Čak i emotivan.

Moram priznati da nisam mogao ostati ravnodušan na ono tijekom creditsa.

To dovoljno govori koliko sam se uživio u cijelu ovu priču i koliko su mi likovi bili super.

Kada je igra izašla i krenuo cijeli onaj shitstorm vas nekoliko je tvrdilo da se itekako isplati odigrati CP2077.

Vjerovao sam jer sam znao da me čeka dobra priča i da će mi se igra svidjeti.

Nisam mislio da će mi biti toliko dobra.

Cyberpunk je igra koja još uvijek ima dosta nedostataka ali način na koji su osmislili svijet, napisali priču i likove je za svaku pohvalu.

Uživao sam na najjače.

40 sati mi se čini nekako malo…igrao 70 sati i nisam baš sve počistio a baš vrijedi zaviriti u svaki kutak mape.

    Sterlok Main jobs i svi side jobs. Pokoji gig.

    Cyberpsycho, rješavanje zločina itd. je filler sadržaj. Nebitno.

    Bitno je u smislu da se nabildaš do max levela pa možeš raditi kaos…uletavat u utvrde i sijati smrt ko Terminator 😃

      Sterlok Nije to moj đir.

      Najviše guštam u atmosferi, priči i likovima.

      Baš tu me igra oduševila.

      Barem da je main story bio malo duži.

      22 dana kasnije
      9 dana kasnije

      Baš me zanima kolko dugo Nvidia misli prodavati DLSS nadogradnje pod cijeni hardverskih pojačanja.

      Da dođe frame generation na 30 seriju vidli bi kolko su 40 kartice besmislene.

      2 mjeseci kasnije

      Ima u descriptionu videa poveća lista modova koji drastično popravljaju sve ono što je CDPR propustio implementirati u igru.

      2 mjeseci kasnije

      Evo krenuo u novi prelazak prije dolaska ekspanzije, planiram ubaciti još neke modove, za sada se samo divim atmosferi s modom Blade Runner vremenskih uvjeta:

        Kad vidim kolko je truda uloženo u vizualni doživljaj svijeta i atmosferičnost, još mi je više žao kaj sve to u praksi ispada mrtvo.

        Igra ima odličan gunplay i borbu, ali rađe bi prihvatio mediocre gunplay u zamjenu za veću interaktivnost, imerziju i svijet koji odiše životom.

        Zadnja dva Deus Exa mi padaju na pamet kao savršena inspiracija koju bi ja koristio kad bi radio na ovakvoj igri, ali na žalost, izgleda da CDPR nije uopće izvukao iz Deus Exa ništa osim možda nekih vizualnih ideja karakterističnih za cyberpunk setting.

        Meni je najveca mana bila duljina same igre, jako neugodno sam osta iznenadjen kad sam vidija da sam doslovno na zadnjem questu. Sve primjedbe su naravno na mjestu, ali meni osobno ti nedostaci nisu smetali, stovise tempo i dostupan sadrzaj mi je jako odgovara. Odigrah dosta dobrih igara otkad sam dosa doma s proslog ugovora no ova mi je definitivno ostala na prvom mistu. Ima ona dosta svojih dobrih strana ali na moje misljenje i osjecaj je najvise utjeca onaj razvoj samog odnosa izmedju V-a i Johnny Silverhanda koji mi je posta vjerojatno jedan od najdrazih i najpamtljivijih likova u svim igrama koje sam odigra dosad. Karizma, one lineri, badass stav, bez ikakvih kliseja i gluposti, sve mi je silo kako odavno nesto nije. Jos Keanu koji je pun pogodak iako mi osobno nikad nesto nije bija drag. Ne znam da sam ikada skinija soundtrack iz neke igre ali i dan danas mi oko srca toplo kad mi krene Rebel Path u autu. Rijetko kupujem DLCjeve ali ovaj nadolazeci ce se definitivno kupit.

          Duljina je odlična, u zadnju misiju se ulazi kad se počisti kompletna mapa. 70 sati igre, nije to kratko.

            Blitz

            Odličan osvrt. Ljepo je vidjet kad igre ostave takav dojam.

            Cyberpunk ima jako puno mesa i slojeva o kojima bi mogli pričat, na žalost oni slojevi koji su najplići i najvidljiviji na van su bili loše realizirani.

            Točno se vidi kak su krenuli sa maksimalnim entuzijazmom i it's done when it's done filozofijom i tak postavili odličan temelj, a onda su corposi počeli bit pohlepni i štedilo se vrijeme.

            Sterlok Dobar dio od tih 70 sati su nepotrebni fetch questovi koji se nikako nebi trebali ubrajati u trajnost igre.

            Ja sam imao oko 40 a riješio sam main i gotovo sve side questove.

            Igra nije prekratka ali sam imao dojam da je main story trebao biti duži. Kao i Blitz ostao sam neugodno iznenađen.

            Ni jedan gig mi nije bio nepotreban Kad ti se sviđa svijet onda i voliš provoditi vrijeme i isteaživati.

            5 dana kasnije