Koje godine točno? 2077 kada će cijelo iskustvo biti ono što su najavljivali?
Cyberpunk 2077
Deadwalker nikad! Mislim da je svima jasno da su odustali od ove igre. Dobro, mozda nije svima…
- Uređivano
Mislim da Cyberpunk nema nikakve osnove sebi dati titulu GOTY kao što to nisu imali ni neki drugi naslovi pa su to napravili.
S druge strane…
Bez obzira na to što igra nije ono što je najavljeno/obećano da se nije dogodio onaj fijasko s tehničke strane igre mislim da bi bila legitimni kandidat za GOTY.
CP2077 itekako ima svojih kvaliteta.
- Uređivano
StarFox_N za pocetak, prica nije trebala biti tako linearna bez grananja i bez utjecaja na njen ishod. Nije trebala biti tako kratka i to mozemo zahvaliti onom egoisticnom govnu od covjeka. Igra je trebala biti punokrvni rpg, a ne avantura iz prvog lica, sa naznakama rpg elemenata i iluzijom izbora.
Od ostalih stvari ovako iz glave, nema sustava bandi, nema sustava policije, zeljeznice, buseva, brodova, penjanja mantis bladeovima… npc sustav i promet je trebao biti drugaciji, a ne ovako pokpan, gigovi su trebali utjecat na stanje u gradu i kvartove, sidequestovi su trebali utjecat na main questove, grad je trebao biti dovrsen bez zatvorenih dijelova… ima jako dugacak popis, pogledaj na netu. Uglavnom trebao je biti Witcher 3 na steroidima, dobili smo white orchard sadrzajem.
Doslovno prvi link sa googla, a ima ih mnogo. Ovdje su navedene i reference gdje je nesto navedeno i obecano:
Wow! Izgleda odlicno! Djeluje kao lijepo zaokruzena prica u ekspanziji
Završio sam igru. Trebalo mi je nešto više od 40 sati.
Prvo ću se osvrnuti na dvije stvari oko kojih se podizalo najviše prašine.
Tehnički dio igre i na sva lažna obećanja od strane CDPR-a.
Ne mogu reći da sam imao nekih većih tehničkih problema. Nekoliko puta sam reloadao igru jer nisam mogao promijeniti kameru u autu, FPS view mi je zaglavio u nekom čudnom zoomu itd.
Tu i tamo je neki item lebdio u zraku ili ga nisam mogao pokupiti ili bi neki NPC ostao "zaleđen".
Znao sam imati neke čudne trzaje slike, poneki pop-up, svako toliko bi se pojavila neka low-res tekstura itd.
Generalno se vidi da je tu trebalo još poliranja ali sve u svemu nije pokvarilo ukupni dojam. Igra je u sasvim solidnom stanju.
Što se lažnih obećanja tiče…
chono je postao onaj popis svih stvari koje su trebale biti implementirane.
Razumijem razočaranje svih vas koji ste pratili razvoj igre od početka ali ni tu neću dati veliki minus.
Od starta sam prihvatio da ovo nije pravi RPG i u igru ušao bez ikakvih očekivanja.
Ipak nedostaju dvije stvari koje su mi malo pokvarile ukupni dojam.
Dobio sam privid da moje odluke imaju utjecaj na priču i razvoj događaja a u većini slučajeva svejedno je što odabereš.
Druga stvar je da ovoj igri kronično nedostaje kvalitetan NPC/promet sustav.
Zbog čega su npr. GTA5 ili RDR2 svjetovi dva koplja iznad ostalih.
Upravo zbog toga. NPC-i i njihova interakcija ( vožnja, šetnja, reakcije) s svijetom je toliko prirodna da podiže imerziju i uvjerljivost. U tim igrama gušt je samo promatrati svijet oko sebe.
Nažalost u CP2077 to nije slučaj.
Night City je često potpuno prazan.
Izađem iz zgrade. Sve je puno prolaznika i prometa. Skrenem iza prvog ugla i grad je prazan.
Znao sam se po minutu voziti obilaznicom koja je potpuno prazna.
Okrenem kameru oko sebe automobil mi se doslovno stvori pred očima.
Čak i kada ima NPC-a i prometa nije to napravljeno uvjerljivo.
Grad mi je često izgledao prazno, neuvjerljivo i "umjetno" što mi je baš znalo pokvariti ugođaj.
Šteta jer je predivno dizajniran i općenito je atmosfera Night Cityja odlična.
Sada na ono što mi se svidjelo…
Odabrao sam Streetkid prolog.
Već pri prvoj sceni kada sam se pogledao u ogledalo, započeo razgovor s konobarom nasmijao sam se i sam sebi rekao: "To je to!"
Odmah na prvu sam vidio koliko su voiceacting i dijalozi kvalitetni.
Oduševljenje je bilo još veće pri prvim susretima s Padreom i Victorom kada sam vidio koliko su likovi u ovoj igri detaljni, upečatljivi i zanimljivi.
Svaki lik ima odlično odrađen voiceacting i dijalozi su uvjerljivi i prirodni.
Kako sam napredovao u igri bila mi je sve bolja. Jackie, Evelyn, River, Judy, Panam, Peralez, Johnny, Samuraji itd.
Svi likovi su mi odlični i njihove priče ( questovi) su mi bile zanimljive.
Mislim da u niti jednom trenutku nisam osjetio potrebu da preskočim razgovor.
Night City, Arasaka, korporacije, Netrunneri itd. Svijet, atmosfera i kako je cijeli setting osmišljen mi je fenomenalno.
Main story mi je bio jako dobar ali prekratak. Moram priznati da sam ostao neugodno iznenađen kada mi se pojavila "point of no return" poruka. Očekivao sam više.
Rasplet igre mi je bio odličan. Čak i emotivan.
Moram priznati da nisam mogao ostati ravnodušan na ono tijekom creditsa.
To dovoljno govori koliko sam se uživio u cijelu ovu priču i koliko su mi likovi bili super.
Kada je igra izašla i krenuo cijeli onaj shitstorm vas nekoliko je tvrdilo da se itekako isplati odigrati CP2077.
Vjerovao sam jer sam znao da me čeka dobra priča i da će mi se igra svidjeti.
Nisam mislio da će mi biti toliko dobra.
Cyberpunk je igra koja još uvijek ima dosta nedostataka ali način na koji su osmislili svijet, napisali priču i likove je za svaku pohvalu.
Uživao sam na najjače.
40 sati mi se čini nekako malo…igrao 70 sati i nisam baš sve počistio a baš vrijedi zaviriti u svaki kutak mape.
Bitno je u smislu da se nabildaš do max levela pa možeš raditi kaos…uletavat u utvrde i sijati smrt ko Terminator
Mozda bude odlicna ekspanzija
Cyberpunk 2077 Phantom Liberty Is The Biggest Expansion In CDPR's History
- Uređivano
Baš me zanima kolko dugo Nvidia misli prodavati DLSS nadogradnje pod cijeni hardverskih pojačanja.
Da dođe frame generation na 30 seriju vidli bi kolko su 40 kartice besmislene.
Ima u descriptionu videa poveća lista modova koji drastično popravljaju sve ono što je CDPR propustio implementirati u igru.
Deadwalker Jesu dodali NG+?
- Uređivano
Kad vidim kolko je truda uloženo u vizualni doživljaj svijeta i atmosferičnost, još mi je više žao kaj sve to u praksi ispada mrtvo.
Igra ima odličan gunplay i borbu, ali rađe bi prihvatio mediocre gunplay u zamjenu za veću interaktivnost, imerziju i svijet koji odiše životom.
Zadnja dva Deus Exa mi padaju na pamet kao savršena inspiracija koju bi ja koristio kad bi radio na ovakvoj igri, ali na žalost, izgleda da CDPR nije uopće izvukao iz Deus Exa ništa osim možda nekih vizualnih ideja karakterističnih za cyberpunk setting.