StarFox_N za pocetak, prica nije trebala biti tako linearna bez grananja i bez utjecaja na njen ishod. Nije trebala biti tako kratka i to mozemo zahvaliti onom egoisticnom govnu od covjeka. Igra je trebala biti punokrvni rpg, a ne avantura iz prvog lica, sa naznakama rpg elemenata i iluzijom izbora.
Od ostalih stvari ovako iz glave, nema sustava bandi, nema sustava policije, zeljeznice, buseva, brodova, penjanja mantis bladeovima… npc sustav i promet je trebao biti drugaciji, a ne ovako pokpan, gigovi su trebali utjecat na stanje u gradu i kvartove, sidequestovi su trebali utjecat na main questove, grad je trebao biti dovrsen bez zatvorenih dijelova… ima jako dugacak popis, pogledaj na netu. Uglavnom trebao je biti Witcher 3 na steroidima, dobili smo white orchard sadrzajem.
Doslovno prvi link sa googla, a ima ih mnogo. Ovdje su navedene i reference gdje je nesto navedeno i obecano: