Dosta ljudi komentira bez da su igrali i odigrali
Cyberpunk 2077
renda To i planiram, nadam se da budu uspjeli bar priblizno PC-u nekaj sklepat
renda Nadaju se uzalud, igra bude ostala kakva je, popeglali budu kaj se da, i to je to, nema izmisljanja tople vode i dodavanja kojekakvih novih gameplay elemenata, znaju i sami da imaju kaj imaju, a to je nist jebiga
jebote @renda ti kao da imaš u sebi 2 lika koji se međusobno bore za mišljenje ako misliš da se igra neće promjeniti i da neće biti bolja u gameplayu i ostalom ćemu se onda nadaš next gen patchu btj?
odluči se više
- Uređivano
Pa nadam se, ali znam da uzalud jer sam sad nakon ovog novog patcha od 30giga videl da nisu napravili apsolutno nista pa mi se shodno tome i promjenilo misljenje naravno, jebote 200 giga krpanja oni su di su i bili, pa o cemu uopce pricamo
Drži se stihova općeopasnosti
"Uzalud sunce sja
Kad mi u srcu padaju kiše
Nebo ne vidim od oblaka
Cyberpunka nema više"
- Uređivano
Stvar je jednostavna, da se ne vrtimo više u krug. Ako dovedu igru patchevima do tehničkog savršenstva čak i na PS4, da se izvodi kao san snova to i dalje nije ona igra koja je obećana i najavljena. To je najveći problem ove igre i to se neće promijeniti. Ako je i vama takva krnja dobra, drago mi je, ali s obzirom na renome developera i ono što je trebala i mogla biti ja sam razočaran. Želim je i dalje odigrati, ali mi je žao jer oni mogu puno više i bolje.
Imaš neku konkretnu kritiku šta te smeta, možda neki element igre što bi htio promijeniti? Pa slobodno napiši, pa ćemo objektivno obrazložiti što te to točno smeta. Stvar je jednostavna, odigraj igru kako spada i onda piši što god te srce vuče. Do tada tvoji argumenti su jednaki mom bratu koji je sada završio 7. osnovne.
- Uređivano
buz to je definitivno dobar argument. Pričali su sve i svašta...na kraju od tri različite priče dobili smo jednu sa tri različita početka koje su čisto mazanje očiju. Ali ja im ne zamjeram, jer je ujedno i zbog toga igra vrlo brzo pojeftinila, trenutno se ubode za 16 eura a na dobrom stroju pruža next gen grafiku, dobru trajnost, vrlo dobro napucavanje, vrlo dobru atmosferu, prožvakanu ali dobro prezentiranu priču, DLC koji stiže. Nisam očekivao najbolju igru svih vremena pa se nisam ni razočarao.
Meni je taj SF Blade Runner/Deus EX svijet puno privlačniji od fantazijskog Witchera pa MI je shodno tome ovo njihova najbolja igra.
- Uređivano
Ja imam RTX 3080 i i7 10700.
Znači imam dobar PC.
Osim kaj se nakon svih patcheva CPU usage zakucava u 100% i nikakvi trikovi ne rade, igra nije tolko strašno bugovita na PCu.
Dogodilo mi se par puta da se lik t-posea dok vozim i to je to.
Znači bugovi i glitchevi su najmanji problem ove igre.
Problem je kaj igra, osim što ne ispunjava ni 10% obećanja koja smo slušali, ne zadovoljava ni uvjete da bi bila prosječno kvalitetna igra općenito.
Kvaliteta open worlda je na razini lošijoj od prvog Assassins Creeda, a side content je jednako tolko raznolik.
Main quest traje tri sata bez prologuea i putovanja, svi izbori za background lika su apsolutno nebitni, policija ne funkcionira niti dan danas, sav side sadržaj izuzev većih side questova se svodi na dođi, ubij, pokupi nagradu na poštanskom sandučiću, a ima ga tolko da ti dosadi prije nego rješiš prvu petinu, narativ za koji nam je obećano da će redefinirati pojam nelinearnosti, je toliko linearan da boli, svaki razgovor ima doslovno isti ishod iako nam je obećano da ćemo imati više od nekoliko načina da rješavamo misije, uključujući i nenasilne i da ćemo imat različite ishode ovisno o pristupu.
Street Cred je apstraktni level brojač koji nema nikakvu namjenu osim da ti ograniči kupovinu itema, a na maksimum ga dovedeš nakon 10-ak sati igre.
Pješaci u igri ne postoje. Radi se o tulavim nakupinama poligona koje se despawnaju iza ugla i respawnaju kad ponovo pogledaš.
AI doslovno NE POSTOJI.
Niti jedan NPC ne reagira na ništa osim na direktno nasilje, i onda ode u mod bježanja i despawna se isto kao i normalno.
Policija te lovi zato jer si im prišao preblizu, teleportira se iza tebe, ne vozi aute (vidio sam jedan video gdje su se pojavili u autu i to je vjerojatno jedini slučaj toga koji se ikad dogodio), interakcija sa policijom se doslovno svodi na "stojim na pločniku, ne radim ništa" i "umri kriminalče doći ću ti glave tako mi života".
Znam da su usporedbe sa GTA serijalom već naporne, ali izjave da ovo niti nije igra poput GTA su totalni bullshit.
Ovo je najavljivano kao najimerzivniji open-world sandbox ikada.
GTA3 ima bolji AI phešaka, a Cyberpunk nema splasheve kad pucaš po vodi.
Znači obećali su nam tolko, a nisu ostvarili ni 1% toga. Doslovno, dva questa u igri su dovršeni i to su onaj koji smo vidli u prvim prikazima sa golom ženskom i onaj sa Meredith Stout.
Ovo kak Cyberpunk sad izgleda, ne na launchu nego SAD, nije beta nego pre-alpha.
Igra jednostavno nije ni blizu završavanja.
Da, sami gameplay može bit zabavan, ako se ne događa u gradu gdje FPS na high-end mašinama pada ispod 40 i skillovi koji su dostupni omogućavaju ogromnu slobodu pristupa borbama, ali to je doslovno sve kaj se može pohvalit.
Osobno, vjerujem da oni to mogu popravit, ali ne diram tu igru dok god ne vidim naznaku onoga kaj su obećali, a do toga ima bar još dvije godine razvoja.
Strašno. Od svih dosadašnjih primjera koje smo vidli gdje je igra došla nedovršena i puna bugova, ovaj ne da je najgori, nego je totalno druga kategorija.
Assassin's Creed Unity, Mass Effect Andromeda, Fallout 76 i Aliens Colonial Marines su remek djela za Cyberpunk 2077.
I ne kažem to olako.
Igram igre preko 23 godine i u životu nisam vidio ovakav drlog od igre i ovakvu prevaru i pljuvanje u lice vjernim fanovima.
- Uređivano
Da dodam, igrao sam se sa super jumpom i infinite double jumpom putem trainera i kad vidiš da se u igri nalazi više contenta koji nije iskorišten nego onog koji je iskorišten i kad ti je trećina cijele mape koja je inače zaključana, puna istraživog prostora koji u sebi ima iteme i loot, a nikad ne dođeš na te lokacije, kad vidiš da je ono kaj smo dobili od main questa zapravo niti petina onoga kaj je trebao bit main quest sa ogromnim questovima koji te vode na totalno unikatne lokacije i U FAKING SVEMIR NA MJESEC onda nemrem tolerirat nikakve pizdarije.
Ako su tolko srezali contenta i još je igra u takvom stanju...
Nemam riječi.
- Uređivano
wooddiebone Ako su tolko srezali contenta
Ovo ti je praksa inače za sve DLC-eve. Sve što si vidio će najvjerojatnije biti dostupno budem ekspnzija koje se kuhaju. Mislim da im je trenutno prioritet next gen pa onda idu na ostalo. Jer tko ne voli novce jel.
wooddiebone ne kažem to olako.
Igram igre preko 23 godine i u životu nisam vidio ovakav drlog od igre i ovakvu prevaru i pljuvanje u lice vjernim fanovima.
Očito nisi igrao Arkham Knight na PC kad je izašao.
wooddiebone Ja imam RTX 3080 i i7 10700.
Znači imam dobar PC.
i dalje mislim da tvoj intel saka kurac ali ti si intel shill pa sa tobom nema pregovaranja
- Uređivano
ajmo po redu
- Znači zadovoljan si performansama i imao si malo bugova
- Igra traje 22 sata samo za glavnu priču, većini treba toliko, uz sporedne misije 60 sati a za kompletiranje 100+ sati
link https://howlongtobeat.com/game?id=2127
Ne znam od kuda ti podatak o trajnosti igre koji si napisao.
3.sporedne misije su vrlo dobre i raznolike
https://gamerant.com/cyberpunk-2077-best-side-quests/
4.zašto su bitni pješaci i igri? Meni su skroz nebitni, kulisa koja simulira grad a ne gameplay element. Ali OK dokazano je loš AI pješaka i prometa
5.Ovo nije GTA, odigrao sam igru i ni jednom me nije ganjala policija, nisam ni pomislio na policiju, bio sam fokusiran na misije
Igram se od zx spectruma i ranije na arkadnim automatima, znači od osamdesetih pa do danas, i ne vidim da je tvoj staž u igram duži i mjerodavniji, pa ne znam zašto to navodiš uopće.
- Uređivano
prayer Nisam odigrao pa ne mogu u detalje puno, no evo uzmi ova tri različita početka koji su na kraju ispali mućak i apsolutno je nebitno koji si izabrao. Kad odigram dobit ćeš i detaljnije, a materijala znam ima jer sam pratio sve oko ove igre i prije i poslije izlaska. A i pročitaj ovo što je Woodie napisao, ako ti moji osnovnoškolski argumenti nisu prihvatljivi. Tvoji nisu nikakvi.
- Uređivano
buz Gle, ne možeš dati argument kad nisi odigrao igru jer nemaš istu sliku dočaranu kao netko tko je odigrao igru već imaš kao netko kome mišljenje kroje članci i bad press. Woodie je u dosta stvari u pravu gdje piše, no složio bih se s njime samo u 50% toga što je napisao, ostalo je po meni subjektivan dojam gdje se emocije iskazuju.
Kada izađe next gen patch odigrajte igru kako spada i onda jebite mater još više CDPR što su vas prevarili, a do tada su takve rasprave nepotrebne jer čak i kad sve zbrojiš i oduzmeš ti imaš dobru igru sa vrlo kvalitetnom pričom koja jednostavno pršti potencijalom i dobrim gameplay elementima (koje treba popeglati) i za pare koje ćeš možda dati za nju ćeš izvući daleko više nego što si uložio.
- Uređivano
Features we were told to expect but aren't in the game:
AMAZING AI that directs enemies during combat/patrol but also citizens and npcs' daily life (/r/cyberpunkgame/comments/kbk4ap/the_ai_of_cyberpunk_2077_an_indepth_look_at_the/)
wanted system and corrupt police (https://gamerant.com/cyberpunk-2077-wanted-system-corrupt-police/)
-Immersive police involvment changing with the area where you commited the crime (https://www.usgamer.net/articles/cyberpunk-2077-producer-details-law-enforcement)
(half kept) in general, more interesting combat and hacking ( Some examples are the ability to use your wire to hack people ( hacking reveales information about the network, more interesting viruses to upload, more loot from hacked devices. DISCLAIMER: the changes here may be due entirely to balace issues and/or making the game better and more intuitive. I keep this as a promise "half kept" as the hacking system gets really boring really soon and doesn't even many abilities you can upgrade. The skill tree is filled with passive and all you do is press tab, pick whatever, kill, repeat. For a better explanation please read this: /r/cyberpunkgame/comments/kcve8s/promised_but_missing_feature_list_will_update/gfyly34?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3
more interesting gameplay, for example: trauma team that plays a key role, freequent flying avs, ads that target the player point to the merchant that sells that product, merch could be pre-viewed before purchase (Source: and NOTE: this section is by far the most oversimplied one. There are a number of minute key things I am not stating in this thread because I don't want to dilute it too much, i.e.: /r/cyberpunkgame/comments/kcve8s/promised_but_missing_feature_list_will_update/gfvxkxw?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3
Strong RPG elements (https://wccftech.com/cyberpunk-2077-is-a-much-deeper-roleplaying-experience-than-the-witcher-3-says-dev/). This was actually subject of lengthy debates in this thread, as some of you are happy with the "RPGness" of CP2077. Personally I have not seen a lot of elements that make a game an RPG, such as relevant checks (speech, perception... right now all we have are options to break a door or go around it), solid companions, defined power dynamics between factions and a general sense of progression achieved through meaningful upgrade to your character. The game right now is more akin to a shooter/looter with stats. Which is not "strong RPG element". Mind you, if you like it this way it's perfect, and I personally don't mind it too much. But the lack of RPG components does stay in the list as a promised not fulfilled. And no, madqueen, having 7 different finales that you get to choose doesn't make a looter/shooter an RPG.
NPC unique daily routine and AI (https://www.vg247.com/2020/06/08/cyberpunk-2077-npcs-1000-daily-routines/)
Quest decisions will have relevance in the world (https://onlysp.escapistmagazine.com/cyberpunk-2077-changes/)
(half kept) Meaningful day and night cycle (right now it's mainly cosmetic and doesn't impact the gameplay a lot, e.g.: you aren't more stealthy at night) as described in Exploring Cyberpunk's Night City with CD Projekt Red - Cyberpunk 2077 - Gamereactor but it does something, like opening and closing some venues (according to some, I am 200h in and venues are always open for me) and modifying some population density. I have not seen evidence of places being more dangerous at night. If you have please record a clip and send it over.
Incredible character customization during creation / in-game (https://gamecrate.com/cyberpunk-2077-boxing-power-weapons-militech-spider-robot-and-more/23426 and https://www.gamesradar.com/uk/cyberpunk-2077-character-creation/)
Use of drones for more than just some missions in the game (https://gamecrate.com/cyberpunk-2077-boxing-power-weapons-militech-spider-robot-and-more/23426)
three different lifepaths and more that would actually have more impact than what we are getting now (Wall running and metro system are not the biggest thing to be cut out from the game. Its the plot : cyberpunkgame (reddit.com)) for a better description on why lifepaths are poorly implemented. this post (/r/cyberpunkgame/comments/kdmrju/the_corpo_life_path_makes_no_sense/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3) is a good example.
to add on the previous point, lifepaths leading to non-linear quest design. (https://www.playstationlifestyle.net/2019/09/12/cyberpunk-2077-lifepath-system/)
Nanowire and gorilla arms have a lot of different uses that are still in the description of the item (
Runs very well on last gen consoles (source NOT needed)
The game will launch when it's ready (source NOT needed)
Variety of braindances instead of it being just few cutscenes (can't find reference, please link)(so far videos like this point that braindance is a cool mechanic but they never said we'd be able to purchase and use the braindances on our devices and all. I don't feel this is a broken promise, rather an aspect of the game that we would love to have had implemented).
Challenging weather system that would pose a threat to your survival (https://www.windowscentral.com/cyberpunk-2077-features-acid-rain-and-other-deadly-environmental-challenges)
a dobili smo ovo
- Uređivano
Ne znam koliko se pisalo ali do jednog skrivenog kraja (Don't Fear the Reaper) je teže doći i treba se dosta pomučiti.
renda ti više čitaš o igri nego što si sam odigrao
- Uređivano
50 sati je sasvim dovoljno, a ti da se igras od spectruma znal bi prepoznat kavalitetan proizvod