Cyberpunk 2077
- Uređivano
Na PC imaš bugove i glitcheve no to je sve sitno i beznačajno. Sve ostalo je dosta dobro izvedeno osim lošeg AI i nekih drugih sitnica, no čak i da kojim slučajem imaš priliku igrati igru na PS5 sada kao što se vrti na PC, subjektivno bi igri dao čvrstih 9/10.
Kad PS5 verzija bude izašla imat ćeš sve updatee i quality of life nadogradnje te ruku na srce bit će ti jedna od najzabavnjnih i najzanimljivijih igara koje si odigrao, pogotovo ako te Cyberpunk stil privlači.
prayer Kad PS5 verzija bude izašla imat ćeš sve updatee i quality of life nadogradnje te ruku na srce bit će ti jedna od najzabavnjnih i najzanimljivijih igara koje si odigrao, pogotovo ako te Cyberpunk stil privlači.
- Uređivano
Biotechnica:
Dakle, potencijalno riješenje V-ovog problema i odlična poveznica sa Crystal Palace!
ako netko hoce brze maxat Athletics pod Body skill treeom. Prvo maxat Body na 20, zatim instalirati Berserk cyberware kod drugog ripperdoca u Westbrooku:
I nakon toga aktivirati Berserk, te opaliti sprint, pa slide i tako stalno dok je Berserk on. Experience se puni dosta brzo.
renda Igra se reklamirala kao GTA i tako privukla hrpu normiea, i tu je CDPR sam sebe usosio. Crowbcat video linkan milijun puta ovdje i na drugim mjestima je skoro isključivo fokusiran na bugove i AI interakcije s nebitnim random NPC-evima i policijom na cesti, te se uspoređuje sa open world sandboxevima umjesto sa drugim immersive sim/fprpg-evima. Interesantno je kako ima jako malo questova i dijaloga u tom videu, ali i drugima koji blate igru. Kao da se radi o namjernom i brzo sklepanom klikbejtu bez prave kritike.
Razina argumentacije po netu je ovakva: U Witcheru 3 ne moš krast konje ko u RDR2. Shit game.
StarFox_N Znalo se, no potencijalno ne računate na dva važna aspekta. Prvi je od strane CDPR-a (njihova greška) i marketinga u kojemu su čak i trailere radili po uzoru na Rockstar. Drugi je od samih igrača. Puno je više igrača koji su kežualniji od nas. Osobno znam dosta ljudi koji igraju i vide da se može voziti auto odmah misle da je igra kao GTA. Isto se može primijetiti i na internetu u komentarima. Kada se na to doda utjecaj YouTubea, koji stvarno je uspoređivao jako puno s Rockstarovim naslovima, može se vidjeti zbog čega takve reakcije.
Ja stvarno mislim da je konzolaška verzija, i to ne samo prošlogeneracijska, jedna ogromna sramota za bilo koji tim, a kamoli tek jedan s mnogobrojnim članovima kao što je CDPR. Isto tako mislim da je puno ljudi se ukrcalo na vlak hejtanja jer je to vrlo jednostavno. Tako se može s puno ljudi složiti i samo se krene s hejtanjem, umjesto da se malo prizemljenije sagledaju stvari. Igra je dobro napisana i ima vrlo zarazan gameplay. Izgleda predivno i popraćena je jednako kvalitetnom glazbom i glasovnom glumom. Puno elemenata igre ima CDPR pečat koji su mainstream publici predstavili Witcherom 3. Međutim, izvedba igre je vrlo loša i očito je da je riječ o nedovršenoj igri. Ipak, to ne znači da je riječ o najgoroj igri ili pak o nekom drugom olako bačenom epitetu. Ovo je na konzolama proizvod koji nije smio ugledati svijetlo dana. Na PC-u je vrlo solidan naslov koji najbolje pokazuje nedovršenost po pitanju određenih featurea, no samostalno stoji kao zabavno i atmosferično iskustvo koje uz brzo peglanje bugova može postati odlična zabava.
Ne znam kako planiraju izvesti popravke na prošlogeneracijskim konzolama, no prema njihovom roadmapu je za očekivati da ćemo tek 2022. zaigrati igru kakva je bila planirana, barem najbliže moguće onoj viziji koju su imali. Igre mogu dobivati overhaulove, to smo vidjeli već puno puta u prošloj generaciji. Ubisoft je napravio nevjerojatan preokret s nekoliko igara. Vjerujem da CDPR može isto napraviti sa Cyberpunkom iza čijih nedostataka stoje vrlo čvrsti temelji kojima je posvećena nevjerojatna pažnja developera.
- Uređivano
alexy Crowbcat video linkan milijun puta ovdje i na drugim mjestima je skoro isključivo fokusiran na bugove i AI interakcije s nebitnim random NPC-evima i policijom na cesti, te se uspoređuje sa open world sandboxevima umjesto sa drugim immersive sim/fprpg-evima.
Većina YouTube recenzija je napravljena na taj način, uključujući onu od Angry Joea. Borba za klikove dok pokušavaš uloviti popular hejt trend, naravno uz cover koji vrišti "igra je smeće / razočarenje / neispunjena obećanja / GTA 1 radi bolje" i sl.
Ako ćemo tražiti nekakvu "objektivnu" sliku PC verzije koja je trenutno jedina u tehnički relativno OK stanju, to bi bilo sljedeće:
Average critic i user ocjena je čvrsta 8-ica.
alexy
U videu takodje mozes videti izjave CDPR gde obecavaju naj zivlji svet, kustomizaciju, interaktivnos i mnoge druge stvari.
Tih stvari nema.
Plus sve ostale lazi.
Tako da reko bi da je obuhvatio i to ne samo bugove i usporedjivanja.
AbelKOsMos istina, ali i ovaj video kao i vecina svoj fokus stavlja na bugove, kojih realno ima najvise na konzolama, pa je tako i materijal prilagoden.
Ostale boljke ili bolje receno prazna obecanja su spomenuta, ali u drasticno manjoj minutazi. Jer tu nemas sta puno pricati i reci osim da su nesto najavili i to nedostaje.
Anyway, sinoc dobio Westbrook achievement, nije igra kriva, vec ja. Nakon razgovora sa Rogue, dobio sam jedan gig od nje i bas u Japantownu
Malo sam se vozikao gradom i razmisljam zasto su oni potrosili toliko truda na izgled, detalje auta? Mislim, auti su izmodelirani do bola, iznutra i izvana. Mozes otvoriti prednju haubu, gepek, imati stash u autu, nakrcati mrtvog npca i slicno. Interaktivni real time dashboard... I onda napravis jos solidnu i zabavnu voznju i useres promet u gradu. To stvarno moras biti genijalac
Deadwalker Average critic i user ocjena je čvrsta 8-ica.
Apsolutno nebitno i lako izmanipulirano. Metakritik je cancer modernog doba ko i reddit.
AbelKOsMos naj zivlji svet, kustomizaciju, interaktivnos i mnoge druge stvari
Reći da Night City u trenutnom stanju nije najbolje i najdetaljnije napravljena distopija u igrama je potpuna nebuloza. Govorimo o igri gdje i najmanji gig ima minimalno 3 načina rješavanja za svakog mogućeg V-a. Hodaš ulicom i prođeš pokraj policije koja hologramski rekreira ubojstvo, onako kežjueli ispod reklame za orgazmičnu lažnu hranu. Količina ručno rađenih detalja i gigova je apsurdna, nakon 60 sati jedva 30 posto mape je istraženo. Lik kojeg vidiš jednom na dvije minute u jednom gigu ima svoj mocap, svoj glas, svoj dijalog koji uvažava i tvoje odabire i lifepath. Predaš nekome paket na njihovim vratima i vidiš im stan na jedva 30 sekundi, ali taj cijeli stan je izmodeliran i složen, skupa s mrgudom od vlasnika koji te mrko gleda jer si plaćenik. Al to se ne računa ko "živo", jelda? Interaktivno sam hakirao sve živo oko sebe da ne puknem ni jedan metak, ali šta će mi to ako krenem gazit ljude po pločniku sa svojom merđom, a ne vata me helikopter ko u Vice Cityu, naravno, to je bitno i interaktivno, jer se radi o open world igri. V-a sam složio na svoj način i rješavao sve na svoj način, ali sve je to đabe jer auto ne mogu obojat u rozo. Preem.
Jasno da su obećavali svašta jer moraju prodati proizvod. Kao i svaka druga igra na planeti zemaljskoj, rezali su stvari, pogotovo jer su bili prisiljeni izbaciti je na starom hardveru. Da su mi stvarno dali GTA klon, ja bi se prvi bunio ko i svi ostali sada. Nervira li me redikulozan stav većine prema igri zbog tupastih očekivanja? Je, nervira me, ali proć će i to.
- Uređivano
Evo, nakon otprilike 85h završio sam Cyberpunk 2077 u potpunosti, što podrazumjeva glavnu priču, sve side-questove, gigove i ostale sitnice koje su potrebne za 100%. U globalu sam dosta zadovoljan sa onime što sam dobio u tih 60 eura iako je jasno da fali nekih stvari koji bi dosta bolje prezentiralo igru krajnjem korisniku tj igraču. Dok bih mogao pisati odiseje i ilijade o samoj igri te o stvarima koje valjaju te koje ne valjaju pokušat ću razbiti moj osobni dojam o svemu na 2 dijela.
Prezentacija
Cyberpunk 2077 je futuristički RPG iz prvog lica koji te uplete u (ne)dogodovštine protagonista V. Tri su opcije tj Life path-a dostupna na samom početku kojji se kasnije spoje u jednu cijelinu te se prema onom što odabereš na početku neke misije drugačije odvrte što je meni super jer ti igra daje slobodu odabira, i to ne prividnu slobodu već pravu slobodu koja ima svoje posljedice. Radnje ove priče se odvija u Night City, mjestu gdje vladaju agresivne bande, kriminal te ubojstva na svakom koraku te na kraju ono možda čak i najgore, nemilosrdnije korporacije. Grad na drugu ruku, koliko god grub zvučao je zbilja preljepo mjesto. Mjesto koje je ruku na srce najveće tehničko dostignuće u video igrama do sada! Količina detalja na svakom koraku je zbilja zaprepaštujuća – svaka skrivena ulica, svaki bar, svaki NPC te svaki auto je krcat detaljima koje se obično a i rijetko kad vide u AAA igrama velikih kalibra. Ray Tracing ovu igru zbilja gura na grafičku razinu koja ponekad graniči sa realizmom. Grad je prepun neon svjetla i RT to posebno donosi u izražaj, pogotovo nakon nekih vremenskih uvjeta poput kiše ili još bolje kad si u nekom baru i vidiš kako se mramorni šank stopi sa ostalim svjetlima i refleksijama koji bogato okičuju okoliš.
Neću iči duboko u priču ali ona je pored impresivnog grada u nekim trenucima jednako impresivna. Samu glavnu priču možete proći u nekih 20-25h što za single player priču dan danas nije ni loše. No da vas to ne obeshrabri, pored nje imate čak 4 glavna quest line-a koji su jednako dobri pa čak i ako ne i bolji od same glavne priče. Uz to vas čekaju više krajeva svaki sa svojom misijom i svaki sa svojim ishodom koji otvara mogućnost za ekspanzije u zbilja šarolike vode.
Kombat je ovdje isto izvrsno dorađen te daju stvarno puno načina za riješiti situaciju, od recimo klasičnog stealtha, Netrunner stila igranja gdje možete komotno stajati na vrhu neke zgrade i hakirati protivnike sigurno i brzo, ili ako ste pravi krkan uvijek možete prijeći na face to face combat gdje svojim arsenalom brzo i efektivnio možete riješiti svoje potivnike. Pored cyberware-a do kojih ću uskoro doći glavni aduti su vam puške te njih na svu sreću ima na šake i kape i svaki od njih su posebni na svoji način i svaki od njih može imati svoj posebni stat. (poison, fire, electric) koi čine dodatnu štetu. Naravno tu su i dodaci poput silencera i scopeova. Cyberware je što čini ovu igru još privlačnijom jer si prema tome možete orijentirati stil igranja. Ima baš svega, od boljih OS-eva za više rama i više mjesta za quick-hackove za Netrunner stil, Second Heart opcije koja omogućava dodatni život kad vas ubiju koja recimo paše za bio koji stil igre ili meni najdraži Mantis Blades koji ruke gotovo pa pretvori u smrtonosne oštrice savršene za kombinaciju igranja klasičnog FPS stila sa ubojitom kombinacijom melee-a. Kad smo već kod melee oružja tu isto tako imamo pregršt svega, no nažalost nisam previše igrao snjima pošto mi se nisu činili baš efikasnim, no ono malo što jesam igra mi se svidjelo – katane su brze i ubojite a ostala teža oružja su sporija ali jednako efikasna.
Auti su u ovakvim tipovima open world igara jedne od glavnih zvijezda, i tu CB 77 ne faljiva isporučiti. Ima svega, od sportskih, pimp, auta za običnog radnika, motora te auta za posebne vožnje poput onih za vožnju pustinjom. Svaki auto je detaljno oblikovan iznutra i izvana te za razliku od gameplaya sa glavnim likom oni se mogu voziti i iz prvog i iz trećeg lica. Svrha toga koliko sam uspio shvatiti je bolja pokretljivost u uskim situacijama ili bolja imerzija kad se baš želi upustiti u raskoš detalja koje igra ima pružiti. Kad smo već kod raskoš detalja, svaki auto u prvom licu ima custom dizajn unutrašnjosti što mislim da je dosta cool! Motori na drugu ruku mi nisu sjeli dobro, iako imaju vrhunski dizajn i estetiku sama vožnja i okretljivost snjima je dosta loše izvedena.
No na svu sreću oboje imaju radio koji vožnju bila loša ili dobra, uvijek čini doživljajem. Sountrack je zaista krcat glazbama svih žanrova te za svakog ima nešto što bi mu mogla biti sljedeća buba u uhu. Glazba pored vožnje u autu isto tako čini veliki dio u samom kombatu gdje napete situacije svojim energetičnim beat-om čini još imerznijim.
Što mi se svidjelo:
- Grad koji nikad ne zastaje te impresionirati svojom estetikom i dizajnom.
- Priča, side questovi i gigovi pršte kvalitetom i zanimljivim lore-om.
- Odličan combat sa odličnim tempom te raznim pristupima rješavanje nekog problema.
- Energetičan sountrack koji krasi svaki trenutak za što veću imerziju.
Što mi se nije svidjelo:
- AI koji je nepostojeći u velikoj večini situacija.
- Previše oružja koja iako izgledaju cool ne daju osječaj kao da si ih osvojio.
- Model vožnje iako je dobar, na motorima je dosta loš dok auti dosta driftaju.
- Igra ima strašno puno sadržaja koji su razbacani po mapi i dosta znaju zbunjivati, bar na početki igranja.
Tehnička strana
Ovo je sekcija koju nebih baš za svaku igru stavio, no pošto je sam igra u stanju kakvom je, siguran sam da u ovom trenutku nije baš svakom svejedno dati 60 eura za igru koja je na takvom glasu kakvom je.Igru sam kupio za PC i samo tu sam ju igrao na konfiguraciji: i9 9900K, RTX 2080 Super i 32GB radne memorije. Kao što sam napisao nisam znao što očekivati od igre te sam ostavio postavke na preporučene postavke koje su bile nekih Very High sa Ray Tracing refleksijama na On. Odmah pri startu igre se vidjelo da me čeka posebno iskustvo sa grafičke strane jer je igra izgledala bolje negi išta što sam do sada vidio, što je iskreno uglavnom zbog dobre RT implementacije. Prva misija je bila kao iz filmova, dizajn likova, detalji lica i odjeće su klasa sama za sebe, a interijer je bio ništa manje nego savršen.
No tu dolazim do prvog bug-a na kojeg sam naišao, naime da bi sve sredio kako treba trebaš taggat neprijatelje sa srednjim klikom koji naravno nije radio. Ništa strašno za prvi bug zar ne, ali takve sitnice nemaju šta raditi doslovno u prvoj misiji koja služi kao uvod i prezentaciju u ono što ćeš potencijalno uložiti preko 50h. No zanemario sam to i krenio dalje sa svojim poslom. Grad sam po sebi je krcat sa NPC-evima koji rade svoje ture i svoje pizdarije za koje se iskreno nisam baš petljao. Auti i ljudi u njima na drugu ruku su potpuna druga stvar, ako prelaziš cestu da ne ideš preko zebre kao i svi te nemilosrdno zgaze tj sruše. Samim time je vidljivo dan su kao i NPC-evi sa pločnika programirani tako da idu svojom rutom i imaju 0 inteligencije za ostalu okolinu. Recimo ako im parkiraš akto iti malo da im put ometaš, stjat će tamo dok god ne makneš auto sa puta. Policija je nemilosrdna i ima insta-spawn mehaniku gdje ako napraviš bilo šta da ih izazoveš bilo gdje, automatski se spawnaju i ubiju te. Veliki je minus recimo što te počne loviti samo ako ubiješ nekoga i samo tada, nema zatvor, samo metak u glavu i to je to. Na moju sreću nisam imao previše interakcija snjima tako da sam iskreno i zaboravio da postoje, a i kad bih slučajno ubijo kojeg pješaka ili NPC-a samo se treba udaljiti sa mjesta zločina i oni te prestanu loviti.
Glitchevi u globalu se svode na audio-vizualne gluposti koje se mogu jednostavno riješiti sa save – load funkcijiom. Dosta česti primjer koji mi se možda nekih 5 puta znao desiti jest da imaš relic malfunction te one vizualne diostorzije koje se inače maknu kroz minutu dvije te ovdje se recimo nebi makli iopće dok ne loadam. Drugi primjer jest kada voziš brzo lik se stavi u T pozu na jednu sekundu u vožnji i onda se vrati nazad. Po meni najiritantni glitch kojeg sam isto tako vidio možda 5 puta bi bio promjena vremena i doba dana skroz radnom. Do game breaking bugova ili save breaking bugova nisam došao, najbliže tome što sam se uspio približiti je bilo kad mi se neprijatelj u jednoj od mnogobrojnih Wanted misjia klipao u zid te ga nisam mogao naći tj igra mi je računala event kao nedobršen iako neprijatelja na mapi nije bilo. Na svu sreću uspio sam to riješiti sa quick-hack opcijiom.
Performanse na drugu ruku za mene nisu baš najbolje bile, iako imam dosta jak PC sama igra sa uključenim RT refleksijama u otvorenim područjima mi se znala vrtiti u nekih 45 FPS-a u prosjeku a i nerijetko je znala padati i ispod. Sa svime ovim na umu PC verzija je Mona Lisa naspram PS4 verzije koje sam imao priliku uživo vidjeti, bugovi jesu tu ali su mizerni i beznačajni bar što sam imao priku vidjeti u ovih 80h no na drugu ruku performanse sa uključenim RT-om moraju popraviti tj ispeglati što ne sumnjam da će im biti problem kroz ova sljedeća dva velika patch-a koja su najavili.
Što mi se svidjelo:
- Grafika. Ukratko kao što sam bio pisao, ovo je za sada tehnički vrhunac ikoje video igre koja je izdana.
- Rijetko tko se može usporediti sa količinom detalja koje je CDPR implementirao u open world igri ovakvog kalibra.
- Ray Tracing i DLSS rješenje, iako može biti bolje optimizirano ovu igru dovodi u ligu samu za sebe.
Što mi se nije svidjelo:
- Glicthevi i bugovi koji iako nisu ozbiljni, nađu se dosta često, no naučio sam živjeti snjima pri igranju jer nije baš toliko loše.
- Iako igra u ponekim aspektima nema konkurencije, u drugima je poptuno "obična" tj nema se čime pohvaliti.
- Ray Tracing performanse koje ubijaju framerate čak i na jačim grafičkama.
Iako je Cyberpunk 2077 dosta kontroverzna igra sa razlogom, moram priznati da sam uživao u svemu što nudi, iako kao što sam bio pisao, vidi se da fali još dosta stvari – no unatoč svemu ne dajem ocjenu na temelju onoga što bi mogla biti već onoga što jest.
8.5/10.
- Uređivano
alexy
Night city je sminka i nista vise,, ljudi setaju ko muve bez glave, ne mozes nigde uci a i tamo gde mozes sve je isto svaki put..neka mesta ako posetis posle misije su mrtva, ljudi te tamo ni ne registruju.
Grad lepo izgleda ali to je to...da ima dobrih stvari ima, da ima detaljnih razgovora ima, da je grad ziv...meni apsolutno nije.
Interaktivnos sa gradom je nula, pod tim mislim vec spomenutu da nema nikakvog zivota.
To sto si ti resio svoje misije na tako "lude" nacine je super a to sto ne mozes ofarbati svoj auto u rozo ( jedna od mojih omoljenih boja) jeste uzas s obzirom da je tako nesto spominjano.
Slusaj svako ima svoje misljenje o igri, meni je veoma prosecna sa nekim jako dobrim momentima ali igra koju necu pamtiti dugo (za sad)
Dati ovoj igri 8 ili 9 je po meni ko da sam sebi lupam samare.
Neko ko je godinama jeo govna, lagao, i manipulisao koje ce se verzije igre recenzirati ne zasluzuje nikakvu 9u.
Na kraju krajeva kao sto sam vec rekao tvoj novac, tvoj izbor.
Po meni ovo je uzas kakav vise nikad ne treba da se desi, pogotovo od studija koji je bio customer nastrojen i kurcio se time.
Dosta je bio No Man Sky i slicne igre ali u buduce ako obecaju nesto a onda dostave 60% toga i pritom nikad ne kazu da je tako......ne zasluzuju ni moj dinar.
A o uvazavanju life patha i granjanja price ...necu ni da pricam, ako je vama ovo nesto tako ludo i ne vidjeno....super.
chono7
Naravno da nemas sta reci kad nisu to odradili, sta tu ima da se kaze sem da se pokaze da su to obecavali i na kraju nisu ispunili.
Bugovi gde god bili...prisutni su.
Ja igram na kompu ali je uzasno videti kako je to pusteno na konzole bez obzira sto ne igram na toj platformi.
Ja igram igre na svim platformama i ako neko ovako nesto uradi na jednoj od njih i pritom svesno to sakrije...ko ih jebe, cak i ako je super fluidno (a nije) na kompu.
Na kraju...ova igra da jeizasla ovakva kakva je, bez bugova, bez laznih obecanja...meni licno bi bila veoma prosecna.
Meni je ludo braniti tim koji je pljunu u lice milionima igraca.
Ali svakom svoje.
AbelKOsMos vrlo smjelo za reci da bi bila vrlo prosjecna, a kreces opet iznova u novi prelazak...
chono7
Da krecem...preskacem razgovore posto sam ih vec doziveo (nedavno) i ako sam izabrao drugaciju pozadinu za sad nista nije drugacije.
Ja krecem ponovo da bih slikao ponovo, kako sam navato neke nove "trikove" u poslednje vreme.
Nemam zasto da lazem kakva mi je igra, stvarno nemam...ali fino je sto si ti predpostavio.
AbelKOsMos samo primjecujem ako smijem. Sad idem procitati Prayerov osvrt
Lord je progovorio, sve ostalo je nebitno, niza rasa postova. Obey and praise the lord.
AbelKOsMos No na drugu ruku si ju prošao i opet ju prolaziš? Da se igra meni ne sviđa nebi ju ni dovršio a kamo li opet počeo. Osobno nebih sigurno uložio 50+ sati u "prosječnu" igru koju pljuješ kao i njene developere a isto tako ih podupireš time što ju igraš i što em da nisi kupio na jednu platformu već na dvije. (???)
Da se razumijemo, vidi se da si ljut i da igru voliš "ne voliti" ali daj napiši nešto konstruktivno o samom gameplay-u jer koliko vidim do sada nema ništa pozitivno o igru već samo rešetanje po svemu. Istina igra ne blješti u nekim dijelovima ali ju nazvati smećem i veoma prosjećnom je više čin frustracije i ljutnje nego objektivnosti. Isto tako, ne znam što ti znači daje grad "živ" jer osobno osim boljeg AI-a i boljeg modela vožnje ne vidim nikakvu razliku između Cyberpunk 2077 i konkurencije gdje čak i sa lošim AI-em Cyberpunk u večini slučajeva prevladava. Ovo je RPG igra te svatko tko je ikad igrao takve igre zna što može očekivati, a to je jak oslonac na priču, dijalog i lore. Sve ostalo se ili ekvivalentno povezuje sa tim elementima ili je potpuno nebitno.
Vidim da masu ljudi krivo shvaća poantu igre tj što ona pokušava napraviti a to je igrača uvući u svijet i lore svega, a ne da vadiš Tommy Gun i ideš po pločniku klati ljude. Za to su druge igre koje takav način igre izvode puno uspješnije.
Ako se buggovi zanemare, koji su iz prve ruke zbilja mizerni te ako se uzme priča/lore te tehnička strana igre (grafika, dizajn, likovi, voice acting te soundtrack) ovoj igri objektivno ne možeš dati manje od 80 ma koliko god pristran bio da ti se ne sviđale odluke developera.
Panam, Panam, o Panam... Uspio sam u zivotu