fensisuperstar i chono7 evo pokušao pokrenuti quest ali uopće nema indikator za njega, Brendan mi samo stoji i priča sa onim tehničarom i to je to. Vjerojatno sam i zato dobio achievement 🤣

    prayer ma popravit ce valjda 😃 ali hej, barem sam Hwangbo prosao iz prve! Neka intuicija mi je govorila da bas tada gledam kako hwangbo ulazi u auto i kako ga odvoze. Thank god da sam to napravio ahhaha

      chono7 Nisam ni znao da je buggan quest, sva sreća da me nije jebao 😅 Inače evo tek sada mi se pojavio onaj quest sa Brendan? Gdje ste stali s njime jer sam ja mislim na predzadnjem koraku gdje sam ga morao spasiti od onih tipa.

      Edit: imao danas jedan bug koji se već vuče od praktički početka igre. U Westbrook ima jedan organized crime activity u nekom podzemnom dijelu, ubijem ih sve i otvorim škrinju i neće mi se broji kao da sam ga riješio. Riješenje je bilo da mi se tip clipao negdje u stropu pa sam ga morao pingati i ubiti nekim quickhakom. Mislio sam da zbog toga neću moći dobiti WB achievement. Kamen mi je pao sa srca.

      Eto sredio i Coin operated Boy. Nego, gdje je bio Johnny Silverhand kad je pukla bomba kod Arasaka zgrade?

      POSVUDA

        Tvorac Kirbyja i Super Smash Bros. Masahiro Sakurai je pohvalio samu igru

        “Cyberpunk 2077 is a dream game. I wonder how much planning and production was needed.”
        “Having a multi-platform release for an AAA title is at a level where that’s enough for me to say that it’s wonderful.”
        “I support this game from the bottom of my heart for sincerely dealing with [the refunds].”

        https://www.siliconera.com/masahiro-sakurai-deeply-moved-by-cyberpunk-2077-refunds/

        Upravo prešao Kerry Eurodyne priču, šta reći nego da CDPR zna zanat storytelling-a. Toliko patnje, smjeha, osvete i prosvjetlenja u tako kratkom razdoblju od lika koji je praktički bio u sjeni Johhny-a cijeli život. Baš bolesno moćno ispričano!

          chono7 Baš sam iznenađen količinom sadržaja. Pored glavne priče imaš side questova i drugih arkova koji traju duplo više nego cijela igra. Jako impresivno i više nego vrijedno tih 60 eura!

            prayer ma samo "pricanje" glavne price, razgovori, rezija, daleko bolje od svega sto sam vidio u gamingu dosada

            Evo ga summary. Glavni problemi i sto se dogodilo s igrom:

            1. Badowski - sukobi s njim, zbog njega su otisli glavni developeri koji su radili na Witcheru 3, zbog njega odnosno on je izbacio vecinu odlicnih ideja i stvari iz Cybera
            2. CDPR je paralelno razvijao RedEngine 3 sa razvojem Cybera. Pucanje u nogu ili kako je napisao jedan od devova, postavljanje tracnica ispred lokomotive koja se krece.
            3. Prevelik tim i neorganizacija, timovi u SADu i Poljskoj i ljudi na meetinzima koji ne pricaju engleski 🙈
            4. Fokus od nekoliko mjeseci na prvi E3 demo kako bi se impresioniralo novinare, bez rada na konkretnim stvarima i igri
            5. Ovo je dovelo do smanjivanja opsega igre, Night City je trebao biti daleko veci, puniji sadrzajem, sa daleko vise sustava i aktivnosti
            6. Razvoj igre je trajao 4 godine!! Ono sto pisem non stop ovdje. Od 2016. je krenuo razvoj Cybera.

            https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-01-16/cyberpunk-2077-what-caused-the-video-game-s-disastrous-rollout

              chono7 ljudi na meetinzima koji ne pricaju engleski

              imaju translatore, ne vidim tu problem. japanci rade tako igre vec dugo vremena i nema nekih problema.

                maverick poljaci nisu japanci. Ocito nisi imao prilike raditi sa devovima iz poljske ili rusije. Tu razinu inata ne mogu rijecima opisati.

                Pozitivno u svemu ovome je što je timu dosta očito stalo da cijelu priču pretvore u priču o iskupljenju.

                Nek naprave pola što je No Man's Sky napravio i bit će predivna priča.

                Sjecate se Kaukaza iz trailera o vozilima? E pa ne mozete ga voziti u igri...