Sterlok pa nismo valjda emocionalno vezani uz hardver? Nismo li pre stari za takve ljubomorne gluposti?

Tip trolla, ne moraš obraćati pažnju na njegove gluposti. Ali s ovim citiranim si mu savršeno uhvatio srž postova. 😂

Evo ja upalio igru neki dan i prosjek 80-100 fpsa. Daleko najgora verzija na PC, evo ne znam gdje ću više maramice kupovati da obrišem suze.

Kolko god se ne slažem sa wkijevim metodama, moram priznat da je bar djelomično u pravu.

Stanje na pc-u JE bolje od iskustva na konzoli. Drastično.
Tak da se tu ne mogu složit.

Ono kaj je jako demoralizirajuće je to da ne vidim da je CDProjektu stalo imalo do ovoga i imam dojam da su zauzeli "damage control" stav i misle napustit ovaj projekt što prije mogu.

Ne zato jer mislim da su oni takav studio, nego zato jer ne vidim fokus na mene kao PC igrača iako tvrde da im je to glavno.
Dobio sam za svoj novac proizvod koji kad vidim u libraryu i zaželim se igre, samo se podsmjehnem i upalim Call of Duty.

Izdavanje ove igre na last-genu je bila ogromna pogreška i srednji prst igračima, a s druge strane, razlog ZAŠTO igra ne radi na last-genu ne vidim nigdje.
Ovakvu igru može izdati indie studio za 10 dolara na steamu sa promjenjenim art-stylom i radila bi duplo bolje na svim platformama.

    Sve mi je draže što sam pobrisao igru, da nisam onda definitivno bi nakon 1.2 patcha. Svi ste u pravu sa puno toga što ste napisali, a najveća istina je da igra definitivno nije dovršena.

    Igra je svakako bolja na PC-u s boljim komponentama od PS4 ili X1. Svugdje je nedovršena ali reći da se identično izvodi jednostavno nije istina. Osobno sam, unatoč varijabilnom FPS-u i bugovima, uživao u igri svih 100-tinjak sati i ništa gamebreaking nisam doživio. Mislim igri doista treba još puuno poliranja i fixanja ali budimo realni, svatko s pristojnim PC-om će izvući više nego oni na last gen konzolama.

    Izvući će isto. Neće magično bolji hardver učiniti igru boljom.

    Točno, ako igra ima prosipanje memorije uokolo, ili stackanje memorije ili loše napisane algoritme, pa da je ne znam kakav hardver u pitanju, neće to dobro žvakat. Ovo baš treba dubinski roštat module source koda za što im sigurno treba godina dvije minimalno.

    wooddiebone Ono kaj je jako demoralizirajuće je to da ne vidim da je CDProjektu stalo imalo do ovoga i imam dojam da su zauzeli "damage control" stav i misle napustit ovaj projekt što prije mogu.

    Taj dojam i ja imam jer nakon što sam pročitao komentar PC Gamera, dojam igranja je i dalje isti kao u slučaju 1.0 verzije. Mislim, koja normalna velika izdavačka tvrtka 3 mjeseca nakon izbacivanja 1.0 verzije igre pusti van patch težak kao cijela igra s notesima od kojih je jedino Biblija veća. Očito su na tržište pustili potpuno nedovršenu igru gdje danas i Xbone verzija radi u prosječnih 20 fps-a. Optimizacije s patchom 1.2 napravljene su jedino za PS4 Pro konzolu i to na način da su još reducirali detalje.

    Neće oni to nikada popraviti, možda će izbaciti još 2-3 patcha da dobe zeleno svjetlo za povratak igre na PS Store i to je to. Ako nemaš next-gen konzolu, a kupio si verziju igre za konzole, evo ti srednji prst. Ne znam, zaslužili su sve tužbe ovog svijeta.

    weky Hvala ti na odgovoru, ali ovdje ima toliko rupa na koje jednostavno ne računaš.

    weky Ja prije svega smatram da nije korektno isticati PC verziju kao superiornu ili po bilo čemu bolju jer su sve verzije igre identične.

    Ovime sve odmah pada na vodu. Ne možeš sprječavati isticanje PC verzije u pozitivnom svjetlu, a da pritom braniš tvrdnju da je PC verzija najgora od svih. Sam sebi skačeš u usta.

    weky Ovdje to nije slučaj, sve su verzije iste i čisto je trolanje taj elitizam od strane PC igrača koji toleriraš jer imaš dvostruka mjerila, a ne objektivnost.

    Govorim kao netko tko je postao potpuno indiferentan prema Cyberpunku i dovršenosti igre. Na tvoje spominjanje elitizma se neću dalje osvrnuti s obzirom na tvoje elitističke stavove koje si često isticao na forumu. PC verzija Cyberpunka je trenutno bolja od konzolaških, odnosno, u najmanju ruku, od konzola prošlih generacije. Zbog svojih performansa i zbog toga što stvarno ima manje bugova upravo zbog toga što je jači stroj. Govorim kao osoba koja je nešto više od 60h provela u 1.0 PC verziji na stroju s GTX 980 karticom i i7-4790K procesorom. Govorim kao netko tko je igrao sa stabilnih 30FPS-a na 1080p od gotovo prvog dana na postavkama koje su vrlo visoke za igru iz 2020. s hardverom iz 2014. Dodatno bih napomenuo da je riječ o hardveru jačem od onoga u konzolama prošle generacije.

    Igre su sadržajno iste. No one se ne izvode isto i s razlogom je PC verzija ona koja je dobila pohvale u recenzijama, dok su konzolaške razapete. To nitko ne kritizira pa tako ni ja.

    weky Kad pišem da je PC verzija daleko najgora, mislim to. Woodie se žali da mu igra ne radi kako treba i jedino mu je savjetovano da igra nije optimizirana za Intel i nek nabavi AMD. Dev koji se hvali da mu je PC prioritetna platforma, jednostavno je ignorirao 70% tog tržišta jer im je igra optimizirana za konkurentni proizvod. Suludo.

    Ponovit ću ono u što i dalje vjerujem, a to je da trolaš. Ne znam kome nije očito bilo da je ovo čista zajebancija.

    weky Nadalje, baš je jeftino trolanje i kad PC igrači pišu da igra nije trebala izaći na last genu zbog sporog procesora i koje čega, ignorirajući pritom da su nedavno izašle igre poput Ghost of Tsushima, RDR 2, Valhalla i druge open world igre odličnih performansi, a jednako kompleksne, ako ne i puno kompleksnije. Stoga nije hardver nikakav problem, već nedostatak znanja i iskustva developera. Isključivo njihova krivica, propust, nezalaganje, lažno oglašavanje...

    Ponovno etiketiraš nešto PC igračima bez da uzimaš imalo u obzir da to dolazi od ljudi neovisno o platformi igranja. Da ne govorim da i dalje pristupaš svemu kao da PC igrači brane svaku kritiku, a ne da su ujedno i veliki izvor kritika.

    weky Kad kažem da je verzija najgora za PC, referiram se da je PC gamer pisao da je igra rasulo i nakon svih patcheva od više stotina gigabajta, te da je 9 od 10 filmića i prijava bugova na Redditu upravo iz PC verzije, koja ima takve sulude bugove da ih je bez clipa nemoguće prepričati. Zbog toga je i trolanje kad netko piše da u 100+ sati igre nije naletio na niti jedan bug ili glitch i da nije znao o čemu drugi govore. Dovoljno je nekoliko minuta u igri da se vidi kakvo je igra tehničko rasulo.

    To što je igra i dalje krš ne govori ništa o tome da je PC verzija najgora od ponuđenih. Samo zato što PC Gamer piše o nedostatcima PC verzije, ne znači da oni ne postoje na konzolama.

    Htio bih se osvrnuti i na tvrdnju o objavama na Redditu. Nije u redu tako spomenuti Reddit, a da ne istakneš da je službeni subreddit te igre postao mjesto na kojemu se nije smjela napisati pozitivna stvar o igri. Apsolutno svaki element se kritizirao i za to se dobivala karma. Ako je netko nešto pohvalio, odmah bi ga se popljuvalo i tjeralo da šuti. Subreddit se tek sada pomalo vraća u normalu, no na Redditu je i dalje "urnebes" i "kul" objavljivati bugove jer se na tome dobivaju umjetni bodovi i nagradice.

    Također, postoji dobar razlog zašto je nastalo toliko materijala s PC-a. Koliko ljudi je tek odustajalo od prošlogeneracijske verzije igre ili čak one koja se vrtila na ovogeneracijskim konzolama, a koliko ih je nastavilo s igrom na PC-u? Kao uzorak možeš uzeti FFA i brojka je jako velika kod onih koji igraju na konzolama te su odustali naspram onih koji igraju na PC-u.

    Isto tako nije u redu što ovdje spominješ nekakvu obranu Cyberpunka od strane PC-aša kada to nije istina. Kada svi, od mene pa do Woodieja, Deadwalkera, Fensija i ostatka PC ekipe kritizira igru zbog svoje nedovršenosti. I nitko nije rekao da nije naišao na bugove, apsolutno nitko. Ono što ti garantiram za svoj prelazak je da nisam naišao ni na jedan bug koji mi je uništio volju za igranjem. Što je najbolje, nisam naišao ni na jedan famozni T-Pose. Cyberpunk je značajno nedovršen, no pokušavati poentirati na nedostatcima igre na način da se nekako kritizira PC igrače je čisto trolanje.

      Reddit lol. Za mene isto govno kao Twitter, fejs i slicni te takva smeca ne uzimam nimalo kao mjerodavna niti sam na ijednoj od tih platformi. Radije procitam sta ovdje na forumu ljudi misle i neki su imali pozitivnija iskustva od drugih glede ove igre.
      Ja igru nisam odlucio neigrati zbog bugova (mene isti ne sekiraju kao druge npr) nego zbog prvog napornog lica, bezveznog setinga, izbacenog contenta, laznog marketinga, navodno ne bas dobre price (sto se nisam nadao od CD) te iz svega vidjenoga nezanimljivog gp-a. Znaci ja ne bih igrao igru ni da je ispoliraju do mjere da radi kao svicarski sat. Eto.

      Pa igra je u aplha fazi
      U samome naslovu vam pise kad ci zaci 2077g

      To vam je ko fifa

        Miro To vam je ko fifa

        ne bih se složio. Cyberpunk se može ispraviti. Neke članove na forumu ne možeš 🙂

        LP

        Fico Ono što ti garantiram za svoj prelazak je da nisam naišao ni na jedan bug koji mi je uništio volju za igranjem.

        Što se tiče PC verzije, u suštini ovo.

        Također, ni jedan bug koji bi me odbacio od igre. Što se igre tiče jako dobra atmosfera, prezentacija likova, prezentacija priče, izvrsna grafika, dobro napucavanje, raznolike misije, solidna trajnost. Loša je vožnja koju prihvatiš nakon par sati igre kao takvu kakva, ali manje bitno. Loše je bilo i jahanje u Witcheru. Sve u svemu hit igra, igram po drugi puta a igrat će se i ekspanzije.

        Quests & Open World
        Fixed an issue in Gig: Getting Warmer... where the player was unable to lower 8ug8ear's body temperature.
        Fixed an issue where being unable to pick up the "Send a crew" shard in Cyberpsycho Sighting: Discount Doc could block progression. Reading the shard is now an optional objective.Fixed an issue in Down on the Street where Takemura would get stuck in Japantown Docks after player chose to go to Wakako alone and left the area too early.
        Fixed an issue where the clues in Cyberpsycho Sighting: Bloody Ritual would not count if the player scanned them before talking to the wounded NPC.
        Spray Paint should now trigger properly when player approaches Brendan.
        Fixed an issue in Play it Safe where upon connecting to the Access Point the screen could become black, blocking further progression.
        Fixed an issue where Reported Crime: Dredged Up would not complete if the player opened the container before scanning the blood trail.
        Fixed an issue where a Maelstromer could spawn in an area unreachable for the player, blocking progress in Losing My Religion/Sacrum Profanum.
        Fixed an issue blocking progression in one of the Assaults in Progress in Japantown.
        Addressed an issue where the game could crash during Gig: Hippocratic Oath if the player jumped through the window after breaking it.
        Fixed various issues with enemies clipping through objects and floating in the air in Suspected Organized Crime Activity: Privacy Policy Violation.
        Fixed an issue in Suspected Organized Crime Activity: Privacy Policy Violation, where progression could be blocked due to enemies being stuck in a hangar.
        Holocalls from Mitch should no longer get stuck and repeat if the call was interrupted before.
        Fixed Johnny's appearance in various quests.
        Dennis' car should now spawn correctly in Big in Japan.
        Players can now enter Dennis' car from the right side in Big in Japan.
        Windows inside the shack should no longer break upon opening the container in Big in Japan.
        Big in Japan will now fail if the player leaves Haruyoshi instead of carrying him to safety after opening the container.
        Fixed an issue where player could become unable to use weapons and consumables after getting out of Takemura's van in Down on the Street.
        Player can no longer call Takemura during the meeting with Oda in Down on the Street.
        Fixed an issue where Oda could be found on the bridge between Watson and Westbrook before going to Takemura's hideout in Search and Destroy.
        Fixed an issue in Down on the Street where Oda could crash into player's car if it was parked in his way.
        Fixed an issue where Burning Desire/Night Moves could get stuck on the "Wait for a call from distressed man" objective after player failed the quest.
        Fixed an issue where the door to Cassius Ryder's ripperdoc shop would not open, preventing the player from completing The Gig.
        Saul will no longer follow the player around the world if they leave the quest area after freeing him in Riders on the Storm.
        Fixed an issue where sandstorm could be present in the city if the player fast travelled there during Killing in the Name or Riders on the Storm.
        Riders on the Storm will now fail if the player leaves the Wraith camp before rescuing Saul.
        Gig: Severance Package should now trigger properly after approaching the quest area.
        Gameplay
        Fixed an issue where, after the player commits a crime on the roof of a building, NCPD officers would spawn behind the player's back.
        Fixed an issue preventing the player from climbing ladders out of water.
        Visual
        Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.
        UI
        Added back the icon above NPCs, who are under the Distract Enemies quickhack effect.
        Scanning UI is now less cluttered.
        Fixed an issue where Japanese/Traditional Chinese text could disappear if the player changed the interface language from English to one of these languages.
        Stability and performance
        Various memory management improvements (reducing the number of crashes).

        https://www.cyberpunk.net/en/news/37984/hotfix-1-21

        Taj maleni hotfix je patch od 25+ giga.

        Ispričavam se na netočnom navodu. 45+ GB

          weky cek jel ti to cyberpunk imas?! uvjek sam ja znao da si ti potajni CD Projekt RED fen!

            Kap u moru za recimo Warzone koji takve patcheve imaju na tjednoj bazi.