pravednik Badava izgleda dobro kad igra nije ni 50% Uncharteda.

Znači da grafika nije bitna. Ljudi igraju nitendo na 720 p i 30 fpsa

    Skok PS1 grafike na grafiku PS3-PS4 meni je bio pomalo wow, kak to dobro su izveli (dok to sam ne zaigraš pa doživiš drugačiji efekt) čak me pomalo i plašilo jer nekako mi je bilo fotorealistično dok se nisam priviknuo.

    Od PS1 nisam puno igrao (samo nekoliko naslova RE, jednu stratešku pa brdo raznih demoa i sl. na kompu ali opet sa lošijom grafikom od PS4) do pojave PS4.

    Upravo prva igra na PS4 mi je bila Ančartani: Drekecovo blago😁 remasterizirano izdanje za nijansu bolje od PS3. To je za mene bilo prerealistično i istodobno ispolirano nekako plastično djelovalo dok se nisam priviknul. Bio mi baš problem u počecima igrat tak nešto jer sam navikao na lošiju grafiku.

    Ali bez sumnje Uncharted serijal mi je jedan od najboljih. Sve 4 igre koje prate priču, spinoffove nisam igral.

      TITANXIS

      Postoje ti Uncharted Lost Legacy gdje glumiš Chloe, radnja nakon Uncharteda 4.

      Uncharted Golden Abbys za PS Vitu.

      Tamo je Nathan Drake mlađi i radnja se zbiva prije jedinice Drake's Fortune.

      Sterlok crysis 1 i dalje izgleda fenomenalno (i to vanilla verzija)

      Sterlok Ne napreduje grafika više kao prije i igre su sve duže grafički aktualne, po deset i više godina što je odlično. Vidim to kao pozitivnu stvar.

      To je nekakav tehnološki plafon koji je i u filmskoj industriji postignut vec nazad 5-10 godina, kljuc je u kvaliteti sadržaja, npr. film Guardians of the Galaxy iz 2014. izgleda vrhunski a po radnji i likovima je bolji od vecine drugih Marvel filmova zadnjih 5-6 godina, slicno je i u gamingu…RDR2 ce biti igretina po svakom aspektu i za 10-20 godina.

        stitrek Marveli su meni filmski turbo folk. Filmovi i dalje napreduju po bilo kojem mjerilu. Ako pričamo o SF filmovima onda Blade runner 2049, Dina 1/2, Fury road/Furiosa i npr. Inetrstellar poseru svaki Marvel.

        Cilj je je napraviti dobar film u kojem je CGI slabo primjetan i služi priči i atmosferi a ne da je sam sebi svrha. Zato uvijek ima osjećaj da gledam crtani film dok gledam Marvele. Kad Nolan napravi superhero film onda je to thriler kakav i očekuješ od ozbiljnog autora.

        Tak da ne bi se složio, filmska industrija i dalje ima nadahnute autore koji tjeraju filmsku umjetnost i dalje iznad svih očekivanja.

          Sterlok

          Govorim o tehnologiji u filmskoj i gaming industriji, mali su koraci zadnjih 10 godina, zato sam i naveo Guardians of the Galaxy iz 2014. Fokus treba biti na kvaliteti price i likova, Nolan naspram Marvela to radi odlicno a tehnologije su im na istim razinama, ima dosta primjera i u gamingu.

          Filmska tehnologija kad se odmakne od CGIa automatski procvijeta, npr. zadnji Top Gun gdje su maksimalno koristili kamere i smjestili kino gledatelja u kokpit aviona. Rijetki filmaši znaju CGI koristi diskretno, ali imah ih koji znaju.

          CGI koliko god napredovao i dalje djeluje umjetno.

            Sterlok CGI koliko god napredovao i dalje djeluje umjetno.

            To je stvar settinga i izvedbe filma, cinjenica je da velika vecina akcijskih heroj naslova koristi CGI zadnjih 20-30 godina, to je tehnologija koja je dio suvremenog filma.

            5 dana kasnije

            Chapter 17 na crushing i onaj car elevator….

            Pa nabijem onog tko je odobrio takav dizajn; od avanturističke igre nabit 66 neprijatelja na jednu platoformu sa strojnicama, RPGom, snajperima.

            Debili

              doktor1

              Najteži difficulty razredi u igrama ne postoje zbog dizajna nego da te zajebu gdje god stignu.

                chono

                Misliš na Stalkera u kojem na najvećoj težini možeš unloadat kompletan spremnik neprijatelju u facu i još uvijek nanjet 0 damagea zato jer igra ne registrira hitove?

                U toj mjeri šugavo da su moderi to išli mjenjat.

                Siguran sam da postoje iznimke, ali u pravilu su najteže razine težine rezervirane za one koji ne brinu o balansu i poštenosti nego žele najveći mogući izazov.

                Nije da pljujem po tome, sve je to ok za one koji vole, ali kad na najtežoj težini doživiš nešto kaj nije balansirano ili je apsurdno teško, to nije loš dizajn nego posljedica umjetnog dizanja težine kroz površinsko podizanje brojki u kodu.

                  chono

                  Kak nije točno, na Masteru ti pada accuracy, a neprijateljima raste.

                  Ne kažem da je mod loš, bolje se igra od lakših modova.

                  Sam da ako je tak bolje igrat, najbolje bi bilo da izbace difficulty opciju i ostave na tome uvijek.

                  Na nekim igrama se baš vidi da je rađena za normal, većini zapravo, ali nekima se baš osjeti da su rađene za više težine, DMC naprimjer, Stalker…

                  U Unchartedu nije tak. Crushing samo usporava prirodni tok igre.

                  Zapravo, mogo bi argumentirat da se Uncharted 4 najbolje igra na lakšim težinama. Više nego prva 3, al ne da mi se sad.

                    wooddiebone nije tocno, u Stalkeru je odradeno jedno od najpravednijih skaliranja kada stavis najvecu tezinu. Jedino sto osjetis je nedostatak municije, ali i NPC isto. Bas navlacis na svoju stranu bez potrebe. Napisi kako je, na kako ti mislis da je