Filmska tehnologija kad se odmakne od CGIa automatski procvijeta, npr. zadnji Top Gun gdje su maksimalno koristili kamere i smjestili kino gledatelja u kokpit aviona. Rijetki filmaši znaju CGI koristi diskretno, ali imah ih koji znaju.

CGI koliko god napredovao i dalje djeluje umjetno.

    Sterlok CGI koliko god napredovao i dalje djeluje umjetno.

    To je stvar settinga i izvedbe filma, cinjenica je da velika vecina akcijskih heroj naslova koristi CGI zadnjih 20-30 godina, to je tehnologija koja je dio suvremenog filma.

    5 dana kasnije

    Chapter 17 na crushing i onaj car elevator….

    Pa nabijem onog tko je odobrio takav dizajn; od avanturističke igre nabit 66 neprijatelja na jednu platoformu sa strojnicama, RPGom, snajperima.

    Debili

      doktor1

      Najteži difficulty razredi u igrama ne postoje zbog dizajna nego da te zajebu gdje god stignu.

        chono

        Misliš na Stalkera u kojem na najvećoj težini možeš unloadat kompletan spremnik neprijatelju u facu i još uvijek nanjet 0 damagea zato jer igra ne registrira hitove?

        U toj mjeri šugavo da su moderi to išli mjenjat.

        Siguran sam da postoje iznimke, ali u pravilu su najteže razine težine rezervirane za one koji ne brinu o balansu i poštenosti nego žele najveći mogući izazov.

        Nije da pljujem po tome, sve je to ok za one koji vole, ali kad na najtežoj težini doživiš nešto kaj nije balansirano ili je apsurdno teško, to nije loš dizajn nego posljedica umjetnog dizanja težine kroz površinsko podizanje brojki u kodu.

          chono

          Kak nije točno, na Masteru ti pada accuracy, a neprijateljima raste.

          Ne kažem da je mod loš, bolje se igra od lakših modova.

          Sam da ako je tak bolje igrat, najbolje bi bilo da izbace difficulty opciju i ostave na tome uvijek.

          Na nekim igrama se baš vidi da je rađena za normal, većini zapravo, ali nekima se baš osjeti da su rađene za više težine, DMC naprimjer, Stalker…

          U Unchartedu nije tak. Crushing samo usporava prirodni tok igre.

          Zapravo, mogo bi argumentirat da se Uncharted 4 najbolje igra na lakšim težinama. Više nego prva 3, al ne da mi se sad.

            wooddiebone nije tocno, u Stalkeru je odradeno jedno od najpravednijih skaliranja kada stavis najvecu tezinu. Jedino sto osjetis je nedostatak municije, ali i NPC isto. Bas navlacis na svoju stranu bez potrebe. Napisi kako je, na kako ti mislis da je

              chono

              U pravu si. Nisam igrao Stalker skoro od kad je izašao.

              Za ovo sam pročitao thread na redditu prije možda godinu dana tak da bezveze pričam.

              Znam da ti je Stalker među najdražim igrama 😄, al nisam htio uć u raspravu o njemu nego sam pričao o razinama težine u igrama i dizajnu.

                wooddiebone generalno si u pravu, ima izuzetaka, nije sve tako sivo. Naughty Dog definitivno spada u ove koji "varaju"

                6 dana kasnije

                doktor1

                Sony ce kad-tad trebati nastaviti sa ovakvim tipom prirodne i prizemne igre, ako ne sa Drakeom onda vjerovatno sa njegovom kcerkom, ostatak likova su isto bili vrhunski, pogotovo Sully i Sam.

                7 mjeseci kasnije

                Jel ima PS5 verzija hrvatski subtitle?

                4 mjeseci kasnije

                Danas punih 9 godina od izlaska igre, dan danas izgleda odlično, kakve animacije lica prije 9 godina!

                nakon par godina, napokon ce figura moci bit postavljena na policu 🙂