Uncharted 4: A Thief's End
Dizanje iz pepela…..
Dakle…
Na trinaestom sam chapteru i igra mi je zabavna. Impresivno je kako dobro izgleda nakon toliko godina od izlaska. Sve animacije, detalji itd.
Ima odličnih scena i pravo "filmsko" iskustvo.
Igram na Crushing težini i onda džungla u 12tom chapteru me malo namučila!
Nakon toga ide ekspanzija…
- Uređivano
Ja mislim da moderne igre ne troše na ništa od toga kaj si naveo
Troše na premium pretplatu za Chat GPT, konzultacije sa stručnjacima za inkluzivnost, istraživanja novih metoda predatorne monetizacije i marketing.
- Uređivano
Dan danas izgleda odlično Crysis 3 iz 2013. Ne napreduje grafika više kao prije i igre su sve duže grafički aktualne, po deset i više godina što je odlično. Vidim to kao pozitivnu stvar.
Skok PS1 grafike na grafiku PS3-PS4 meni je bio pomalo wow, kak to dobro su izveli (dok to sam ne zaigraš pa doživiš drugačiji efekt) čak me pomalo i plašilo jer nekako mi je bilo fotorealistično dok se nisam priviknuo.
Od PS1 nisam puno igrao (samo nekoliko naslova RE, jednu stratešku pa brdo raznih demoa i sl. na kompu ali opet sa lošijom grafikom od PS4) do pojave PS4.
Upravo prva igra na PS4 mi je bila Ančartani: Drekecovo blago remasterizirano izdanje za nijansu bolje od PS3. To je za mene bilo prerealistično i istodobno ispolirano nekako plastično djelovalo dok se nisam priviknul. Bio mi baš problem u počecima igrat tak nešto jer sam navikao na lošiju grafiku.
Ali bez sumnje Uncharted serijal mi je jedan od najboljih. Sve 4 igre koje prate priču, spinoffove nisam igral.
Sterlok Ne napreduje grafika više kao prije i igre su sve duže grafički aktualne, po deset i više godina što je odlično. Vidim to kao pozitivnu stvar.
To je nekakav tehnološki plafon koji je i u filmskoj industriji postignut vec nazad 5-10 godina, kljuc je u kvaliteti sadržaja, npr. film Guardians of the Galaxy iz 2014. izgleda vrhunski a po radnji i likovima je bolji od vecine drugih Marvel filmova zadnjih 5-6 godina, slicno je i u gamingu…RDR2 ce biti igretina po svakom aspektu i za 10-20 godina.
stitrek Marveli su meni filmski turbo folk. Filmovi i dalje napreduju po bilo kojem mjerilu. Ako pričamo o SF filmovima onda Blade runner 2049, Dina 1/2, Fury road/Furiosa i npr. Inetrstellar poseru svaki Marvel.
Cilj je je napraviti dobar film u kojem je CGI slabo primjetan i služi priči i atmosferi a ne da je sam sebi svrha. Zato uvijek ima osjećaj da gledam crtani film dok gledam Marvele. Kad Nolan napravi superhero film onda je to thriler kakav i očekuješ od ozbiljnog autora.
Tak da ne bi se složio, filmska industrija i dalje ima nadahnute autore koji tjeraju filmsku umjetnost i dalje iznad svih očekivanja.
Govorim o tehnologiji u filmskoj i gaming industriji, mali su koraci zadnjih 10 godina, zato sam i naveo Guardians of the Galaxy iz 2014. Fokus treba biti na kvaliteti price i likova, Nolan naspram Marvela to radi odlicno a tehnologije su im na istim razinama, ima dosta primjera i u gamingu.
Filmska tehnologija kad se odmakne od CGIa automatski procvijeta, npr. zadnji Top Gun gdje su maksimalno koristili kamere i smjestili kino gledatelja u kokpit aviona. Rijetki filmaši znaju CGI koristi diskretno, ali imah ih koji znaju.
CGI koliko god napredovao i dalje djeluje umjetno.
Chapter 17 na crushing i onaj car elevator….
Pa nabijem onog tko je odobrio takav dizajn; od avanturističke igre nabit 66 neprijatelja na jednu platoformu sa strojnicama, RPGom, snajperima.
Debili