prayer samo usb? Nije nikakav poseban adapter? Ne pise amperaza pa pitam

    chono Voltaža to je bitna kod tih elektroničkih uređaja a običan onaj strujni adapter daje nekih 12V tako da si miran 😎U biti provjereni radi, možeš ga i na PC puniti

    Pa nije neobično da tech korporacija ima desegodišnji roadmap. Velike kompanije, tipa naftne ili farmacija, imaju redovito roadmap za 30 ili čak 50 godina unaprijed.

      weky

      Možda za 5-10 godina konzola neće više biti potrebna jer će se moći igrati npr. na TV-u bez da posjeduješ konzolu, tj. kada cloud gaming zaživi u potpunosti.

        Sorcerer to ce doci kroz god il dvije da mozes kroz TV streamet igre…xbox i samsung imaju neku suradnju…

        19 dana kasnije

        Godina 2010. i ovako je izgledao fakin Metro 2033. My god…

        mjesec kasnije

        Apple bi mogao najaviti svoj VR ovo proljeće

        HTC je najavio VIVE XR Elite koji u Europi košta €1,449.00

        VIVE XR Elite

        5 dana kasnije

        Ma sta je ovo!? Prodaju nam maglu zadnjih 20tak godina! Igram FEAR i STALKER u jebenoj 2023. godini i imam osjecaj da igram nesto novo i napredno! Toliko su unazadili fps zanr od tog doba.

        Ljudi moji ovo je AI, ovo su napredne stvari u zanru! Jebem ti siroke mase, prodaju, zbugane BF kampanje i koridorske skriptirane scene CODa. I onda ce mi neki balo tupiti na netu kako igra cod, najbolji fps koji zna. Eeeee mali moj, neznas ti nista 😁

        Bas sam morao izbaciti ovo iz sebe

          chono Probaj Halo igre igrati, pogotovo one stare tu se bas vidi koliko AI zaostaje danas.

            prayer halo Infinite ima dobar AI na vecim tezinama takodjer. Bas igram Killzone 2 ovih dana i ima odlican AI.

            Takodjer nisu svi fps-ovi CoD i Battlefield. Titanfall 2 i zadnja dva Dooma su odlicne igre i ne idu na realizam poput npr Stalker serijala, no zbog toga ih to ne cini inferiornijim ili superiornijima, iako ja osobno vise preferiram doom tip igara spram npr Stalker iz raznoraznih razloga.

            prayer ma ne samo AI, kompletan proizvod. Evo banalan primjer u Stalkeru je svako oruzje i komad municije objekt. Dodes do stola, moras se malo zaletit u njega, pomaknes ga, a sve na njemu pada, mrda se. Fear i Stalker dijele isti princip, ostre teksture, dinamicko osvjetljenje i naglasak na sjene.

            U Fearu, zapocnes encounter, jedan npc se dere "where?", drugi iz zaklona samo ruka mu viri i radi blind fire, drugi te supressa onsight, a treci flenka. Svaka cahura pada na pod i ostaje, okolina oko tebe se razbija, frcaju iskre, dim posvuda! Cudo!

            Te igre imaju svoje stvari, mehanike razvijane samo za njih, ne uzimaju general trend stvari sa trzista. Inoviraju, napredne su i to rade jako jako dobro. Da ih sad ocjenjujemo, dobili bi vecu ocjenu nego u trenu izlaska.

            @maverick to su prakticki fast paced old school shooteri u novom ruhu. Nista nema tu naprednog niti novog. Ljepsa grafika i to je to. Stalker uopce ne ide na realizam. Quick slotovi za instant healing, hranu i inventory su sve samo ne realisticni. Igra ima glad, trosenje opreme, zaglavljivanje oruzja, bleeding, burn, chemical i ine damage na igraca, ali to je mehanika zbog zone. Moze se reci da ima HC stvari, ali te stvari nikad nisu bile izvedene da se dobije dojam realizma. Neces gledati 100 puta animaciju kao u RDR2 kada Arthur dere zivotinju. Sve je instant, fps se u samoj srzi, ali te stvari su tamo zbog gameplaya, zbog atmosfere i zbog Zone. U Stalkeru trgovci ne postaju visak u end gameu, oni su nuzni do samog kraja igre.

            EDIT: jedina "nova" stvar u Doomu Eternalu je sto te tjera na moving i mix oruzja i stila igranja kako bi skupio potrebne dropove. Fora

              chono Moze se reci da ima HC stvari

              To u miksu sa realizmom. O RDR2 i realizmu ne bih jer je mixed bag.

              Ako govorimo o techu, onda doom eternal ima puno vise od bolje grafike. Ta igra ne mora imati hc elemente niti bi ju ista sto cini fear ili stalker posebnima cinilo boljom.

              Ono sto sto sam htio reci je da se ne moze sve fps igre stavljati u isti koš. Netko kao ti npr voli te hc elemente, meni su jednostavno prepreka koju moram preci da bih dosao do "zabavnog" dijela.

              Crysis npr ima destrukciju, fiziku, dobar AI takodjer, ali nisam ga nikad uspio zavrsiti jer me popusti i dosadi tako da sve to sto ima je super, ali nedovoljno da bi mene zadrzalo.

              CoD pak ima bombasticnu skriptiranu kampanju i ogromnu produkciju i to ljudi vole. Osobno ni CoD mi nije nista posebno jos od Black Opsa koji je barem imao dobru priču, ali mogu shvatiti da je to novim klincima fora. Cak i na ovom forumu od starijih clanova sam procitao kako ima je kampanja super u novom CoD-u.

              Npr meni od tih starijih fps igara koje idu malo vise na realnost hc, nazovi kako hoces, je najdraza Delta Force 2. Tu igru sam obozavo. Pored toga sam igrao igre poput Serious Sam, Soldier of Fortune i Unreal Tournament.

              Ono sto bih ja volio da nove fps vise imaju je napredna fizika, destrukcija, ai je isto pozeljan itd. Sve to su nekad stare fps igre imale u vecim kolicinama nego novi fps-ovi i to mi je malo enigmaticno. HC elementi pak nisu moj djir, a mislim ni vecine igraca i zato tu postoje niche igre poput stalker serijala i sto se tice realizma arma serijala. Bitno je da imamo dobar miks svega, ali nazalost nesto kao Half-Life dobivamo na kapaljku, cak i arena shooteri van Doom serijala su u puno losijem stanju, ako ne gledamo indie scenu koju većina ignorira ili nije upoznata sa njom.

                maverick mislim da si falio poantu sto sam napisao. Ti pises svoje dojmove i ono sto ti se svida. Ja pisem o tome da fps zanr stagnira godinama, preciznije od tog razdoblja 2000te godine. Upravo si i potvrdio sa je sve razvodnjeno od tog perioda. HL2 , Stalker, Fear, BiA, pa cak i SoF su bile "svoje" igre, imale su identitet. Ulagalo se u nesto sto ih je isticalo.

                Nedopustivo je da ja sada igram te igre i imam osjecaj neceg novog, a ne zastarjelog. Crysis pati od nedovoljnog fokusa na ukupan proizvod, igra se pogubila u techu, sto isto nije dobro. Jos jednom Stalker nema toliki realizam, ima kamuflazu toga, podredeno je gameplayu i u niti jednom trenu te odbija od igranja i uskracuje zabavu. Naprotiv, osjecaj postignuca je naglasen pronalaskom dobrog komada opreme ili kada odradis dionicu bez utroska previse resursa iz ruksaka. Osim toga niti tempo pati ili brzina igranja, odradeno je kako spada. Reload jammed weapona nije realizam, nemogucnost spavanja je napravljena s namjerom u Shadowu, jer ti se mijenja atmosfera i dojam, nocne dionice su highlight igre.

                  chono Jos jednom Stalker nema toliki realizam, ima kamuflazu toga, podredeno je gameplayu i u niti jednom trenu te odbija od igranja i uskracuje zabavu. Naprotiv, osjecaj postignuca je naglasen pronalaskom dobrog komada opreme ili kada odradis dionicu bez utroska previse resursa iz ruksaka. Osim toga niti tempo pati ili brzina igranja, odradeno je kako spada. Reload jammed weapona nije realizam, nemogucnost spavanja je napravljena s namjerom u Shadowu, jer ti se mijenja atmosfera i dojam, nocne dionice su highlight igre.

                  Igrao sam stalker igre i imam dve od tri igre original i dan dns, ali sve sto ti navodis je meni chore i bas uskracuje zabavu jer mi nisu bile zabavne za igrati, ali kuzim zasto te mehanike postoje u takvom tipu igara i zasto se to nekima svidja.

                  Ono sto funkcionira u stalkeru nece u doom-u i obratno.

                  Fps zanr ne napreduje i tu se slazem, ali npr doom i titanfall su dokaza da nesto ne mora biti revolucionarno da bi bilo dobro. Te igre su fantastične i kritika i igraci su to prepoznali.

                  Naravno ja cu igrati unatoc svemu novi stalker jer ima tu stvari koje je vrijedno vidjeti i iskusiti i ako me na kraju popusti i ne zavrsim igru, nije big deal.

                    maverick niti sam ja to pisao niti je to bio predmet mog posta. Ti uporno ides usporedivat doom i stalker. Zasto? Zaista neznam. Doom je old school fps, samim time dao sam ti odgovor zasto je odlican. Igre danas slicne Stalkeru ili Fearu imaju kronican nedostatak kvalitete u elementima gdje bi po logici trebale biti naprednije. Nisu, gore su. Nije stvar revolucionarnog, nego osnovnog, prirodne nadogradnje na postojece, koja je izostala

                    Stalker je izvrsna igra, teško ponovljiva. Točka. Ali ne bi baš rekao da je neki problem sa žanrom, npr. izašao je izvrsni Dathloop, originalni koncept na više nivoa. Jako dobra FPS igra. Zadnji Doom je odličan, Zadnji Metro je odličan, Zadnji Far Cry je sivim solidan (vidi se trud u odnosu na prethodnike), Zadnji Halo je solidan, Borderlanders 3 je vrlo dobar, vrlo dobar je Sniper elite 5…nije da nema dobrih SP FPS-ova. Pogotovo ovi SP u kojima ju kampanju ubačen multi player komponenta Deathloop i Sniper elite 5. Baš fino nadmudrivanje protiv AI-a ali daleko više paziš jer te negdje vreba i pravi igrač. Potpuno druga dimenzija i pravi put za dalje.

                    zbog ovoga sam poceo navoditi ostale fps igre

                    chono Toliko su unazadili fps zanr od tog doba.

                    ovo je generaliziranje

                    u zadnjih par godina imamo diskutabilno najbolji arena shooter ikada, najbolji half-life ikada, imamo ponajbolju kampanju u fps ikada, imamo metro igre i sada cemo dobiti moguce najboju stalker igru ikada.

                    ne vidim kako je fps zanr toliko unazadjen od sredine 2000ih.

                    nadalje…nepuna tri sata todd howarda? moze!