To da, ko želi najbolje iskustvo i najnoviju tehnologiju bez obzira na cijenu.
Zapravo su i jedini koji guraju nove stvari a ne gimmicke.
Od 2000. do dana današnjeg.
- su gurali fiziku i teselaciju, pa SSAO, DSR, njihov onaj HBAO+ od 2017. ray tracing, 2018. aktivno.
Zahvaljujući njima konzole sada imaju ray tracing, kakav takav.
AMD ih samo kopira, zaostaju dosta svojom implementacijom.
Od svega toga najimpresivniji i najkorisniji je DLSS trenutno.
Nekad daje skoro duple performanse uz minimalan udar na sliku.
Neke igre čak i bolje izgledaju nego nativni 4k uz DLSS na quality.
Zato i kužim da se mogu kurčiti i držati monopol, samo nije da baš uvijek tehnologija nebre na druge platforme.
Konkretno ovaj sporni SIMULATION u Hitman 3, koji nema udar na GPU.
O tome se malo govori i preko medija prolazi "transparentno" a vrlo je bitno.
Možda najbolja fizika i destrukcija u zadnje vrijeme.