Isključen lijepi motion blur na konzolama.
Simulation na BASE, zanimljivo kako je Alex iz DF izostavio da taj efekt daje i bolju destrukciju, particle efekte itd.
Malo smo biased Alex a?
Taj efekt vezan je za CPU i piše na PC-u, base za 4 core, best for 8 core or higher.
Konzole je poredio sa RTX 2060 super.
I RX 5700.

Zanimljivo čemu gasiti opet na konzolama?

Nebrem editirati.
Imam viziju da su PS5 i SX ostavili namjerno gimpane. Mogu konzole potegnuti ovdje.

Do saznanja dolazim na temelju pretpostavki utvrđenih na AC Valhalla.
Igra se vrti u dinamičnom 4k,60 frejma, high za lod i ultra sve ostalo na konzolama. E AC je AMD sponzoriran naslov, Hitman 3 je Nvidia.

Cod Cold War isto Nvidia.
Tu matricu sam primijetio i u last genu, još kad sam imao PC i GTX 1060.
Gdje je Nvidia to ispadne lošije na ostalome.

    To da, ko želi najbolje iskustvo i najnoviju tehnologiju bez obzira na cijenu.
    Zapravo su i jedini koji guraju nove stvari a ne gimmicke.

    Od 2000. do dana današnjeg.

    1. su gurali fiziku i teselaciju, pa SSAO, DSR, njihov onaj HBAO+ od 2017. ray tracing, 2018. aktivno.
      Zahvaljujući njima konzole sada imaju ray tracing, kakav takav.
      AMD ih samo kopira, zaostaju dosta svojom implementacijom.
      Od svega toga najimpresivniji i najkorisniji je DLSS trenutno.
      Nekad daje skoro duple performanse uz minimalan udar na sliku.
      Neke igre čak i bolje izgledaju nego nativni 4k uz DLSS na quality.

    Zato i kužim da se mogu kurčiti i držati monopol, samo nije da baš uvijek tehnologija nebre na druge platforme.
    Konkretno ovaj sporni SIMULATION u Hitman 3, koji nema udar na GPU.
    O tome se malo govori i preko medija prolazi "transparentno" a vrlo je bitno.
    Možda najbolja fizika i destrukcija u zadnje vrijeme.

    Možda se s razlogom ne spominje u prvom planu jer je stealth naslov u kojem nivo uništivosti ne igra skoro nikakvu ulogu prosječnom igraču, osim ovim likovima koji zumiraju statičnu sliku na 400% i traže dlaku u jajetu?

    Uostalom, pričamo o odličnom naslovu kojeg po običaju nitko neće igrati. Move along, nothing to see here, lol.

      Radi čega ga nitko nebi igrao?
      Uostalom zašto je bitno?
      Bitno je pričati o toj stavci kao referenci kada idući puta ekipa napiše, "želim bolju fiziku, destrukciju i AI na next genu".
      "Nije bitna grafika i rezolucija"
      Eto sad ste to dobili ali na PC-u. Mene zanima zašto nije na konzolama?
      Zar bude ovaj gen ništa drugo nego boostanje rezolucije i par detalja?
      Gdje je guranje novih stvari? K tome imamo i kronični
      nedostatak igara.
      Rekao sam da taj magični SSD i neke stvari bude koristilo par ekskluziva.
      Sve ostalo opet fokus na multiplat i portove.
      Ako ovaj E3 Sony i M ne najave nešto groundbreaking od gaminga možemo očekivati pišu. Čekam udarne mesnate first party naslove.

      Jbte Infamous Second Son ima bolji gameplay i grafiku a bome i destrukciju od 70% novih naslova.
      Takve naslove očekujem.

      Zero move along, slazem se, predugo si vec u ovoj temi

      9 dana kasnije

      Ovo više nije ni smiješno ekipa.

      Niti texture nisu High.
      1440p
      Pola ray tracinga ugašeno, ovo upaljeno je neka custom low verzija.

      Nema šanse da igram na PS5 ovakvu okljaštrenu verziju.
      K tome UPGRADE dobijete samo ako imate Ultimate Edition.
      Ako se to uopće može nazvati UPGRADE jer vizualno nećete primijetiti razliku između PS4Pro i PS5 osim stabilnijem frame rateu.
      Gdje je zapelo Cerny?

      To je pitanje za Remedy, em se nisu potrudili, em "upgrade" naplaćuju kao da ustvari nešto značajno i predstavlja.

      Doslovno najgori Next Gen upgrade, po svemu.
      I nije besplatan lol.

      Likovi ni nisu digli postavke praktički jer igra i na Pro izgleda ok.
      Dok svi nude free upgrade i to značajni ovi stave parcijalni ray tracing i to je to.
      Ili dignu frejm na 60 u performance modu.
      Zgadili su mi se.
      Totalno.

      nekoliko stvari: pocetak gena, port, nesposoban i pohlepan dev. ne treba dalje...

        maverick

        Zapravo na prvom mjestu je manjak DLSS-a. Dok god njega nema ili riješenje slično tome ne možeš očekivati realno ni ništa drugo s obzirom da se na kraju dana ipak radi o konzoli.

          prayer moze biti, ali to onda znaci da je ovaj napredak u snazi mal ili sta? pa PS5 je nekoliko puta jaci od ps4 pro i moralo bi ovo bolje na njemu izgledati. mislim mene zbilja boli kesa za grafiku i rt jer su mi najdraze igre sve redom i one koje po techu nisu nista posebno i zna se kakvo misljenje imam o tim igrama napucane grafe jer su apsolutno svaka od njih naporno govno nakon 3-4 sata za igrati (osim mozda god of wara koji aksuli ima i dobar gp), ali smatram da ps5 i series x mogu puno vise od ovog drloga, a to cemo i vidjeti kad na scenu stupe rockstar i first party devovi sa obje strane, ostatak devova je ionako nesposoban sto se tice optimizacije i napucavanja grafike na konzolama.
          kome je bitna grafika na multiplatformerima, odavno je trebao razmisljati o prelasku na pc, a ne kmecati kako izgleda ova, a kako ona igra, realno je puno bitnije da se vrte lock ili near lock 30 ili 60 fps, ovisno o odabiru deva.

            maverick ali to onda znaci da je ovaj napredak u snazi mal ili sta?

            Nije, ali RT je za sada takav performance killer da su ovakvi rezultati gore skroz "opravdani" pogotovo kako sam bio govorio bez DLSS. Meni općenito RT na PC u velikoj večini vremena framerate samelje upola, ako ne i više i to sa uključenim DLSS-om! HW sam po sebi je dosta sposoban vrtiti sve što mu baciš pogotovo bez RT, doduše glupo mi je ovdje što su gimpali performance verziju sa mnjim grafičkim detaljima a dali opciju samog većeg framerate-a. Po meni nsu iskreno trebali napraviti još jedan profil gdje su postavke nakrcali na max i lock 30 FPS na konzolama ali sa isključenim RT-om jer upravo tad bi bilo sve za svakog pošto ne zanima baš svakog ray tracing.

              prayer to je za ocekivati. rt je realtivno nov tech i mora proci jos vremena dok ga devovi ne savladaju, a neki ga nece vjerojatno nikada. sony i m ce si dati truda u svojim first party igrama i vjerujem da nas za 2-3 godine cekaju graficki impresivne igre. dobar dev i sa zapecenim osvjetljenjem moze cuda izvesti, a kamoli sa real time i rt. nismo svi bolesnici i DF-a da blejimo 400% zoom u jednu te istu scenu pola sata. pogotovo ako je igra nabijena akcijom, ni ne dozivljavam kakvo je osvjetljenje i koje su kvalitete sjene. to je samo kurcenje i nitko me ne moze uvjeriti da nije tako.

                maverick Nije napredak malen, nego se resursi troše na detalje koje je sve teže primjetiti jer se približavamo granici koju ljudsko oko i mozak može percipirati.

                  maverick Ovisi od igre do igre, no u večini slučajeva RT zna napraviti dosta veliku razliku u vizualima pogotovo u igrama koji imaju dobar art koji ide uz to tipa Cyberpunk 2077. No na kraju dana uvijek biram framerate iznad grafike ako imam izbora. No za konzolašku publiku kojoj im nije bitan framerate zbilja smatram da su trebali napraviti 30 FPS i max detalje u Control jer igra sam po sebi ima dosta dobro riješenje refleksija u igri kao i večini igara danas.

                    Ovako kod mene izgleda PC verzija - max vizuali, svi RT efekti, 3440x1440p rezolucija, DLSS i stabilnih 60-70 fps-a.

                    Bez DLSS-a to je jedva 30 fps-a, a razlika u nativeu jedva primjetna.
                    Slažem se, ništa bez DLSS-a 🙂

                    Heat slazem se, ali stvarno je bitno sto ocekujes od igre. vidio sam cyber u rt i vjeruj mi da mi se igra ne igra ni jedan posto i vjerojatno ju nikada necu ni igrati jer me ne zanima takva igra (nakon sto sam vidio gp uzivo) pa da je grafika i kao da setam ulicom.

                    prayer ovisi od igraca do igraca i sto volis i trazis. meni je original shadow of the colossus ljepsa igra od rimejka pa nek rimejk ima sedamnajst puta bolji tech, rezu i poligone.

                    grafika je samo slag na tortu igri koja ima zabavan, dobar i razradjen gp.

                    Evo Digital Foundry se obraća javnosti prigodom rasprave na Control.
                    Sve su rekli jasno, dakle RDNA 2.0 nije nešto u ray tracingu.
                    Konzole su oduvijek imale lower than low postavke.
                    Igra ima jake efekte i teško je pogurati ju i na PC-u.
                    Sa time smo raspravu završili.
                    Nije PS5 magija i nije do developera ili API-a.
                    Ono što vidimo sada čeka nas i u budućnosti.
                    Za zahtjevne igre konzole moraju uraditi kompromis.

                    "I see some people freaking out about settings here. This game is very expensive and has extremely high end effects work. RDNA 2.0 is not very good at ray tracing. They are targetting a high resolution at 60 or 30 fps. They decided, smartly, to keep the framerate high and stable at that resolution, which meant settings concessions.

                    Go checkout how this game runs at High with no RT on an RX 5700 XT if you want to see how PS5 will fair at higher settings (not well at 1440p).

                    Also people freaking out at low settings makes no sense - as tons of console games always run at low or lower than low settings. It is just that I do not make a video always covering every single release for people to freak about that fact about. Last gen, this was extremely common. This gen it will be the same. Consoles tend to favour higher resolution with lower settings in terms of design."

                    Za kraj je malo posrao politički čisto da ne ispadne bezobrazno.
                    Ipak im je Sony veći financ ministar kak i mnogim forumima, portalima.