chono ali Doom od 2016. i Eternal su odlicni. Nije to stagniranje, udahnuli su novi zivot u igre, modernizirali i na neki nacin isli naprijed. Sjeti se dobrih boss borbi i koliko stilova igranja imas u Eternalu. Toga nije bilo ranije u toj mjeri, napredak je.

napredak je, ali ne i revolucija o kojoj mi u nekoj mjeri pricamo. isto tako ja vjerujem da ce stalker 2 donijeti napredak barem u nekim segmentima (osim ocito grafike) spram prijasnjih igara. meni cak pase ako budu malo streamline dvojku da vise bude i za non hc igrace ili da barem postoji opcije gasenja nekih hc elemenenata.

nove doom igre imaju fantastican gameplay, minus sto u eternal platforming dosadi i sto nije trebao ni postojati te jos par sitnica, ali zbilja nista vrijedno nekog posebnog naglasivanja. cak smatram da je doom 2016 ciscije doom iskustvo bez overcomplicating things, no eternal ima tu tehnicku stranu koja je besprijekorna i ima kuku hehe.

grafika napucana, level dizajn bez konkurencije, dizajn protivnika dignut na vecu razinu spram doom 2016 posebice multilayered komadanje demona, soundtrack, fluidno i stabilno izvodjenje te kontrole koje su pitke i precizne.

id tech 7 je cudo i vjerojatno najbolji engine na trzistu.

chono Bf, cod, far cry…. Sve ih mozemo staviti pod fps, ali te igre su napravili mizerne promjene kroz godine, neke su cak nazadovale, dovele igrace do zasicenja. Da ne nabrajam i sve ostale manje produkcijski mocne igre koje su uzimale od velikih i nastojale biti takvima. Dosadno, stagnirajuce.

slazem se. zato ni ne igram te igre vise. bf sam multy igra bf1 malo, bf 5 sam probao samo kampanju i nju nisam zavrsio, a sa cod-om sam se pozdravio nakon modern warfare. Far Cry pak jos od dvojke ne igram. to su redom fps-ovi koji ne nude nista novo, a cak je upitno i bolje od predhodnika, niti su meni bili ikad nesto posebni za igrati. kao sto kazes ''dosadno''

I onda dode Valve, sa nazovimo fps igrom za VR i pomete pod sa svima. To je ta razlika, ta sposobnost raditi igru za sebe i napraviti unikat koji ima svoj identitet i karakter

ne da su napravili ponajbolji fps ikada, vec ubjedljivo najbolju VR igru do sada i jednu od najboljih igara opcenito i to sve u jednom. valve-u uvijek kapa dolje. sve sto ja znam cega su se dotakli je bio sam kvalitet.

krpa no mehanički oni ostaju u toj sferi koju Chono spominje i ne inoviraju značajno žanr

ni ne trebaju. ja zbilja ne znam sta mozes tu inovirati posebno. zato se doom vratio korjenima nakon izleta sa doom 3 jer su shvatili da nemas sta eksperimentirati sa provjerenom formulom. arkadni shooter i arena shooteri trebaju prvo i osnovno biti zabavni, imati dobar level dizajn, dobar gp i jos jednom biti zabavni. sve ostalo ne treba i ne fukcionira i samo smeta. slicno je sa akradnim jurilicama. cim su poceli izmisljati toplu vodu, open world, rewind mehanike i ostale djindje, za mene je to bio kraj. najbolja arkadna trkalica je za mene i dalje burnout 3. nakon toga blagi pad pa sve u nepovrat nakon zadnje bas dobre arkade nfs hot pursuit iz 2010.

Zato bi bilo fino vidjeti još ovakvih sandbox survival shootera koji će izgraditi trajno ime. Unijeti nešto neobičnije i osvježiti žanr.

definitvno. fps zanr je sirok pojam i ima mjesta za raznolikost i originalnost.

maverick nadalje…nepuna tri sata todd howarda? moze!

Baš sam počeo gledati prije par dana, sigurno ću dovršiti, ali ajme meni ovaj Lex Fridman je tako loš voditelj. Isplati se trpiti samo radi toga što Todd ima za reći i za interesantan pogled na dizajn svijeta i likova.

    @maverick

    Ja se u načelu slažem s tobom. If it ain't broken, don't fix it. 😃

    Baš zato što old school FPS-ovi ne odudaraju od stare formule mi pašu. Samo malo ih modernizirati i to je to. 😃

      Fico uzasan voditelj, da, ali jebiga. Posebice odjeljak o TES6 (koji se i ne radi previse o toj igri, ali timestamp je tako nazvan) je zanimljiv za poslusati.

      krpa Samo malo ih modernizirati i to je to.

      Ja cak mislim da su neki i previse modernizirani. U slucaju eternal potpuno bih izbacio platforming djelove (valjda su mislili da to moderan shooter mora imati?), one kamene kocke sto sutas bez razloga i svrhe takodjer te smatram da su natrpali previse vrsta bombi i slicnih budalastina. hub iako je zanimljiv na pocetku, kasnije samo breaka pacing i postaje dosada. jedini smisleni dodatak spram doom 2016 je kuka. Pravi doom slayer treba samo vjernu pušku i celicne sake.

        Jeste, Cultic je praktički update Blooda, i to odličan.

        Mada i Blood remaster sam nedavno odigrao i još uvijek je jako zabavno. 🙂

        I naravno, Dusk se treba odigrati jer je fantastičan.

        Također, Foegive Me Father me znao podsjetiti na Blood, skroz zabavan, napet shooter u duhu Lovecrafta. Ma moglo bi se nabrojiti desetke ovakvih kvalitetnih novijih shootera. 😃

        Hexen, Heretic…. Ajma kako bi to bilo dobro! Hexen mi je bio drazi od Heretica, imao je nekako bolju vibru

        Edit: id Software bi mogao imati gold mine sa ovim modernizacijama. Zamisli da kupis mega pack, Doom, Hexen, Heretic

        maverick

        Sve odreda jako zabavne. 😃

        Probaj i Nightmare Reaper ako nisi, te Arthurian Legends i Hands of Necromancy za povijesni/fantasy štih.

        Izgleda fotorealisticno u UE 5.1

        5 dana kasnije

        maverick uzasan voditelj, da, ali jebiga. Posebice odjeljak o TES6 (koji se i ne radi previse o toj igri, ali timestamp je tako nazvan) je zanimljiv za poslusati.

        Dižem staru objavu, ali jebiga, nisam stigao ranije odgovoriti.

        Mislim da mi je Todda interesantno slušati iz dva razloga. Prvi je taj da se na čovjeku vidi da je štreber koji obožava igre i sve što je htio je raditi igre. I sad je na čelu jednog od najpoznatijih studija u industriji, a i dalje pokazuje jednaku strast. Drugi je da Bethesda ima drukčiji pristup razvoju igara od ostatka industrije. From se fokusira na worldbuilding po pitanju lorea i lokacija. Većina industrije se fokusira na likove ili isključivo na gameplay. Bethesda se fokusira na worldbuilding, no na način da taj svijet popune likovima koji nemaju pretjeranu dubinu, ali su toliko pamtljivi zbog neke specifične karakteristike. Baš kako je pričao o tome da ljudi pamte stražare u Skyrimu jer su reaktivni prema glavnom liku. Ti likovi nemaju nikakvu priču iza sebe, samo su tu i vole reagirati na tebe nekim pamtljivim one-linerima. I to je dovoljno da im svijet bude živ.

        16 dana kasnije

        RayTracing koji nam guraju danas…

        Dame i gospodo, Stalker Clear Sky iz 2008. godine

        Clear Sky. 2008. godina. Volumetric smoke, volumetric light, ssao, parallax, soft shadows, directx10.1, sun rays, dof…

        5 mjeseci kasnije
        4 dana kasnije

        Neznam koliko je leak u videu legitiman ali ovo su razočaravajuće specifikacije.

        Gotovo kao napumpani čipovi PS5 koji su imali savršen postotak yielda.

        Dakle procesor dobiva mali overclock

        GPU-16 TFLOPS-a, 56 CU

        Memorija 2GB DDR5 + 16 GB GDDR6

        Uzevši u obzir da Xbox Series X ima sličan broj CU-a, 52 i nije u igrama ništa bolji od PS5 ovo mi se čini premalo za neki skok osim ako to nisu stari specsi iz 2021.

        PS4Pro je imao 2x jači GPU od klasik PS4 ali ga je kočio slabi procesor.