chono

Možemo se složit jedino da si u krivu.

Prvo, svjetiliji dio sjene nikako ne može biti u sredini. Ako ti treba objasnit zašto mogu i to, ali skica od gore bi trebala bit dovoljno jasna.

Drugo, taj dio je svjetliji i na originalnoj slici i to je vjerojatno zbog teksture stola.

Treće, slika izgleda bolje, ali izgleda jedanko umjetno kao i prva, kvalitetno odrađen RT može postić daleko više od ovog. Ako je to vrhunac koji su uspjeli dobit i za to potpuno uništili performanse igre, onda bolje da se ni nisu trudili. Ovo nije impresivno i nije im trebao RT da to postignu.

    Nvidija te pizdarije nek naplaćuje 12000-17000 kn cijeli dan, i prekovremeno ali nekome drugome 😂

    sanzo kako god ti kazes 🤷‍♂️ u pravu si

    Moving along:

    Evo, ako nekoga zanima, usporedba RT verzije i originalnog screenshota s blagom manipulacijom kontrasta. Neću ulaziti u raspravu oko općenitog RT-a u ovoj igri jer nisam dovoljno pratio što su napravili i koji su sve elementi raytraceani.

    A što se tiče svijeća, poprilično sam siguran da se radi o jednom point lightu iznad njih, dok je vatra samo emissive materijal koji ne utječe na okoliš, odnosno, moguće da je ovo bio samo tech update i da nisu ručno prilagođavali osvjetljenje. To bi i objasnilo primjere gdje je umjetnička direkcija očigledno izmijenjena s dodatnim light bounceom od ray tracinga.

    I da, trebala bi se vidjeti penumbra, kao u ovom primjeru. Ona ovisi o veličini izvora svjetla tako da bi u ovom slučaju trebala biti vrlo tanka, ali svejedno primjetna. Također, koliko sam vidio na YT-u, taj izvor je i dalje statičan u igri.

      electronicus nema RTa unutra u klasicnom smislu, samo light probeovi su, sve je RTGI i zato kolje performanse i utjece na ukupnu scenu interijera, a ne na pojedinacne objekte s obzirom na lokalni izvor svjetlosti, u ovom slucaju dvije svijece.

      Ali scena izgleda odlicno, dobije se drugi ton, boje i sveopci dojam, sto je ujedno bila i poanta mog posta. Intepretaciju detalja prepustam svakome po gustu, izmedu ostalog i profesionalcima poput tebe (nakon toliko godina smatram te vec proficem)

      Edit: gledam tvoju sliku i koliko god se igrao kontrastom, fale sjene u originalnom ss-u, boje nisu pogodene, udaljeni objekti nisu u dovoljnom mraku, vani kroz prozor nije sumrak kako treba biti (sunce je vec zaslo, samo se nebo crveni)

        chono Sve 5, pretpostavljao sam da je tako nešto. Vidim i ja razlike, samo sam stavio usporedbu bez komentara da drugi sami prosude što i koliko zapravo je izmijenjeno.

        Uglavnom, ljudi koji nisu dovoljno upoznati će vidjeti primjere s RT-om koji nisu idealni te na temelju toga govoriti kako je cijeli RT meme, iako razlika zapravo može biti golema. Ovisi koji su sve elementi ray traceani i je li osvjetljenje scene rađeno od nule s tom tehnologijom ili je ista samo naknadno ubačena.

        Ja sam ponovo skinuo igru na PS4 Pro i meni to izgleda super. Vidim da su apdejtali grafiku otkad sam ga završio, sad Pro još više zuji. Moram mijenjat pastu a ne da mi se.

        2 tjedna je prošlo od izlaska update-a i još uvijek se kenja o istim glupostima. Pa dokle mislite trovati temu?

          Brijac ako nisi shvatio, izasao je GRAFICKI update, tako da jedino ti kenjas ovdje i to prostim kenjanjem. Ostali pisemo ontopic.

          Definitivno je pozitivno da RT kao takav postoji i naravno da donosi grafička poboljšanja.

          Onaj tko upali igru sa i bez RT-a a ne vidi neku razliku nešto s njime ne valja.

          Ono što je u ovoj cijeloj priči negativno što RT zahtjeva i bolji hardver i ruku na srce večina prosječnih kompova i konzola i nije spremna da to radi sve na konstantnih 60 fpsa bez trzavica sa maksanim detaljima barem ako pričamo o 4k rezi koja se sve više gura u mainstream ( barem na popularnim konzolama ). Vjerujem da bi i na pcu da su takvi monitori jeftiniji, ali i dalje vidim da su nešto boljo 4k ekrani relativno skupi.

          Jedna od rijeđih koja ima u večini slučajeva stabilnih 60 fpsa na ps5 a koje sam ja probao u zadnje vrijeme sa rtom je već zaboravljen doom eternal. Međutim igra je toliko brza da kad je fight ja osobno ni te efekte ne primjetim pa sam si vratio performance mode jer na rt modu tu i tamo zna pasti ispod 60.

          Ja sam i dalje osoba koja ce rađe igrat na stabilnih 60 fpsa uz manje detalje i bez rta, još ako je na 4k rezi ili dinamičnom 4k može i to.

          A da bi stvar bila kompliciranija neke novije igre i dalje bolje izgledaju bez rta nego witcher sa rtom.

          Tako da rt nije loša stvar, ali osobno smatram da nije gamechanger, barem ne meni osobno.

            doctorfreak RT na 4K uz visok fps? To mogu sam rijetke kartice iz samog vrha ponude u rijetkim igrama. Konzole nikako, pa ni 4K bez RTa.

            Problem u witcheru 3 je losa implementacija istog, naknadno stavljena dx12 stvar u dx11 proizvod. Nije u potpunosti implementiran, osim GIa, neptimiziran je i cucla sve resurse bez razloga. Za usporedbu, bolje je odraden u Metro Exodus, sto izvedbom, sto izgledom. CP77 je next level za ovo sto se RTa tice.

            Osim toga RT u w3 ima i memory VRAM leak. Ako imas primjerice karticu od 8gb vrama i igras neko vrijeme sa RTom, memorija se alocira, ne isprazni, fps padne na jednu znamenku i moras resetirat sesiju da se unormali. Drugo rijesenje je iskljuciti ili staviti na low hairworks da das prostora kartici kako bi izvrtila ovo neoptimizirano govno

              UZ RT ti treba flashlight i grafa od 17 000 kn 🤣

                Sterlok da, zamisli, sad konacno baklja i Cat potion imaju smisla kako bi vidio u sumi, po noci, dok okolo bjesni oluja sa kisom. Nevjerojatno

                Da, mrak je u igri konačno… mrak. Ja čekam da dođu od strane CDPR-a neki ozbiljniji performance patchevi (a ne ovi hotfixevi) pa se bude repriziralo.

                Prvi dojmovi nakon 15ak sati u igri. Riješeni White Orchard dio mape, svi ponuđeni questovi i upitnici i sad nekoliko questova u Velenu.

                Spomenuo sam prije negativno kameru, kretanje, fight. Nevjerojatno koliko je bolji osjećaj svega nakon što sam se malo poigrao u postavkama. U postavkama kontrole stavio stick sensitivity na minimum koji je mogući, a kod displaya podesio udaljenost kamere na default, sve je odmah puno, puno preglednije i prirodnije.

                Ali najvažniji dio je ionako scenarij, dijalog, a posebno atmosfera igre i kreiranog svijeta. Nakon što se pohvataju sve mehanike - magija, inventory, kraftanja, alkemija, popravci….. i moguće je prepustiti se potpuno priči - fenomenalni doživljaj. Samo te gura da ideš još malo, još malo odigrati i nastaviti iako je 3 u noći i treba se dignuti ujutro na posao.

                Dobar početak.

                  ThomasAAnderson Sta se tice kamere, meni je jako pomoglo kad sam iskljucio automatsko okrecanje kamere i moj ti je savjet ako igras na konzoli ukljuci quick cast za spellove to me isto spasilo

                    ThomasAAnderson Spomenuo sam prije negativno kameru, kretanje, fight. Nevjerojatno koliko je bolji osjećaj svega nakon što sam se malo poigrao u postavkama. U postavkama kontrole stavio stick sensitivity na minimum koji je mogući, a kod displaya podesio udaljenost kamere na default, sve je odmah puno, puno preglednije i prirodnije.

                    Ovo malo što sam zaigrao sam stavio hodanje i jahanje na default, a borbu ostavio na ovoj novoj kameri. Default je kako je bilo prije zakrpe, ostalo je sve novo. Čini mi se da će kamera za borbu biti jednako dobra u oba slučaja, samo treba naći što nekome više odgovara. No ove ostale kamere su definitivno bolje na defaultu.